Q & A

Skjedde det noe mellom Marthe og deg når dere delte rom på det nye programmet?

Fått så mange spørsmål om dette hahah! Skjedde absolutt ingenting, hadde aldri gjort noe sånn mot verken Sofie eller TIX! Meg og Marthe er bare gode venner og det er det.

Hva syntes du om det nye TV programmet du er med på?

Jeg vet faktisk ikke hva jeg syntes. Det ble spilt inn 1 uke etter vi var ferdig med PH! Veldig rart å se tilbake på noe som ble spilt inn for så lenge siden..

Hva syntes TIX om at dere 3 reiste på tur sammen?

TIX skulle egentlig være med, men fikk ikke lov av universal.. Hadde så lyst og ha han med og det var så kjipt at han ikke fikk lov.. Tror selv at han hadde veldig lyst å reise med oss!

Hva har du gjort de 10 dagene du ikke har blogget?

De siste 10 dagene har jeg brukt på å samle krefter og passe på helsen min! Har vært på TV3 sin høstlansering og premieren på det nye programmet..

Hva tenker du om at Thea Gudmundsen ikke vil se programmet deres?

Det er helt opp til Thea om hun vil se programmet eller ikke! Visst ikke jeg hadde vært med på programmet selv hadde jeg ikke sett på det.

Skal du begynne å blogge fast igjen nå?

Ja nå er jeg tilbake for fullt. Har virkelig savnet å blogge så er godt og være tilbake😊

Visst dere skal flytte fra Oslo hvor vil dere flytte da?

Jeg vet faktisk ikke, vi kommer til å gi Oslo en sjanse før vi eventuelt bestemmer oss for å flytte. Håper og tror at vi blir boende her!

Hvordan er sykdommen din om dagen?

Sykdommen går mye bedre om dagen! Er så sykt takknemlig for at det har vært positive svar i det siste!

Når var du hjemme i Bergen sist?

Er en god stund siden jeg var hjemme sist, tror det er nesten 2 måneder siden! Skal hjem til Bergen endten denne helgen eller neste..

Har du planer om noen andre TV program i fremtiden?

Jeg har noen spennende planer fremover, kommer til å skrive om dette etter hvert. Har ikke lov å si så masse enda!

Hvem heier du på i Skal vi danse?

Jeg håper Adrian går hele veien! Så sykt gøy å følge med på han.

Skal du reise noe fremover?

Vi har lyst til å reise nå snart, men vi har litt ting vi må fikse i leiligheten først.

Hva skjedde med YouTube kanalen deres?

Det har skjedd veldig masse i det siste, men vi jobber med saken og håper at videoen kommer om ikke alt for lenge.

Likte du livet bedre før PH eller etter? 

Jeg er veldig glad for at jeg tok muligheten og var med på PH! Liker livet mitt veldig godt nå😊

Hvorfor legger deg og Sofie aldri ut ting av hverandre på sosiale medier? 

Vi legger ut av hverandre av og til, men vi har ingen behov for å legge ut av hverandre 24/7. Vi er kjærester og har det veldig bra sammen!

Har dere noen steder dere anbefaler å reise til på høsten?

-Mario

 

 

11 kommentarer

Siste innlegg