Q & A

Hvor lenge skal du være i Bergen?

Jeg reiser til Bergen i dag og er faktisk litt usikker på når jeg skal hjem igjen! Har ikke bestilt hjemreise enda😊

Etter og ha sett flere episoder av Ex on the beach, hvem liker du best og hvem liker du minst?

Jeg føler jeg traff med mitt første innlegg! De jeg liker best er Ulrik, Siv og Andreas😊 De jeg liker minst er Richard og Naima.

Når ser du Sofie igjen?

Ser Sofie igjen om 10 dager, hva hun skal etter hun har vært i Svergie skal hun få lov å skrive om selv!

Er sykdommen din arvelig?

Ingen i familien min før har hatt en slik sykdom, så den er ikke arvelig! Legene mener at det har noe sammenheng med gener, men er usikker på hva.

Hvor mye betaler dere i leie i måneden?

Vi betaler 7000 kr hver!

Hvilke bloggere liker du best og minst? 

Den bloggeren jeg liker aller best er Sofie;) Neida jeg må være såpass ærlig å si at jeg ikke leser så mye blogg, men liker de fleste bloggerne!

Hva skal du gjøre nå som PH er helt over?

Jeg har masse spennende som skjer fremover, gleder meg til å komme meg litt vekk fra PH og over til noe litt annet!

Syntes ikke du at 1000 abonnementer er mye før du slipper første video?

Jo det syntes jeg, så tenker at på 500 så kommer første video!

Kan du lage trenings og kostholds program?

Visst dette er noe dere ønsker så kommer Sofie ut med Treningsprogram om ikke lenge.

Jobber du bare som influenser nå?

Jeg jobber fulltid med blogg og sosiale medier🤩

Blir du sjalu når Sofie er ute å fester når hun reiser?

Jeg vet jeg kan stole på Sofie så det går veldig bra!

Hva skal du gjøre når du er hjemme i Bergen?

Skal være med familie og venner, blir å møte noen av de som jeg var med på PH også😊

Har du hatt noen skikkelig ubehagelige hendelser etter du ble en offentlig person?

Har vært veldig mye dritt slenging og slikt, men jeg har lært meg og ikke bry meg det.

Hva er favoritt laget ditt i fotball?

Favoritt laget er uten tvil Real Madrid🌟

Har du mye planer fremover?

Har en del spennende ting som skjer fremover, kommer til å skrive om det når jeg vet mer.

Hva er favoritt middagen din?

Det beste jeg vet må være Taco!

Spiser du aldri usunt lengre?

Hahah jo jeg spiser usunt, men har blitt mye flinkere på og ikke spise like mye usunt som før.

Har du tips eller ideer til en som har veldig lyst å stare med blogg?

Mitt viktigste tips er at du må syntes selv at det er gøy og ikke bry deg hva alle andre mener! Når det kommer til ting å skrive om skriv om ting som interesserer deg📸

Har dere flere spørsmål?

Svarer i kommentarfeltet 

-Mario

 

4 kommentarer
    1. Om du har ulcerøs kolitt så er det hvertfall arvelig og har genetisk sammenheng. De fleste autoimmune sykdommer har en viss genetisk relasjon.

    2. Hei,
      Er det ikke litt spesielt å skrive i innlegget at du svarer på flere spørsmål i kommentarfeltet? Jeg ser to spørsmål som du tydeligvis ikke har svart på.
      Personlig, så tror jeg at du ville ha fått høyre lesetall på bloggen din, hvis du faktisk tok deg tid til å svare på de 3-5 kommentarene/spørsmål du får i kommentarfeltet.

    3. Please let me know if you’re looking for a article author for your site.
      You have some really good articles and I feel I would be a
      good asset. If you ever want to take some of the load off, I’d love to write some material for your blog in exchange for a link back to mine.
      Please send me an email if interested. Thanks!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg