Q & A

Hvor mye penger har du på kortet akkurat nå?

Jeg er veldig flink til å legge av penger slik at jeg ikke har så mye på kortet. Akkurat nå har jeg 2500 kr på kortet.

Siste melding mellom deg og Sofie?

Når hadde du Sex for første gang?

Jeg tror jeg har svart på dette før, men jeg var vell 16 år når mistet jomfrudommen min.

Hva syntes du om at Sofie skal på feste tur med mange jenter til LA?

Hun skal ikke bare på feste tur. Hun reiser til LA med Sofie Nilsen og en del andre. Det går helt fint for meg, hun skal være vekke i 10 dager så håper hun koser seg masse.

Hva skal du finne på når Sofie er vekke?

Jeg har en del planer, skal i noen møter. Har også tenkt å bruke en god del tid på venner. Har ikke vært så flink på det i det siste. Vuderer også en liten tur hjem til Bergen

Du er blitt for tynn, er du enig i det? 

Jeg syntes ikke selv jeg har blitt alt for tynn. Har gått ned i vekt, men jeg har gjort det på en sunn og riktig måte.

Hvordan reagerte brødrene dine når du skulle være med på PH?

De ble veldig glad, men de syntes også at det var dumt at de ikke skulle få ha kontakt med meg på 2 og en halv måned.

Hva er favoritt klesmerket ditt?

Det er veldig vanskelig å svare på går med veldig mye forskjellig. Er utrolig glad i silk sik så visst jeg måtte valgt et hadde jeg valgt det.

Har du mange jente venniner? Blir Sofie sjalu?

Har en del jente venner ja. Sofie blir ikke sjalu nei, hun har så og si hilst på alle venninnene mine-

Har du flest venner i Oslo eller Bergen?

Jeg har garantert flest venner i Bergen, det kan ikke sammenlignes engang. Har fått meg noen venner i Oslo, men er langt i fra like mange som i Bergen.

 

 

 

10 kommentarer
    1. Mario, dette er sykelig! Du har blitt FOR tynn, men treningen har gått i hodet på deg. Du må gå inn i deg selv og se det selv før det er for sent.

      1. styrketreningen har ingenting å gjøre med å gå ned i vekt. man bygger kun muskler med styrketrening

        1. Jo styrketreningen er faktisk den beste og raskeste treningsmetoden for å gå ned i vekt, hvis man trener styrke og spiser riktig går man ned i vekt, tar tid å bygge store muskler, du har tydeligvis ingen peiling..

          1. Nei, du går ikke dirkete ned i vekt, du må ha fett på kroppen for å kunne bygge det til muskler🤦🏻‍♀️ Hvis ikke har du ingenting å få muskler av.

          2. jesus, omg, styrketrening er ikke kilden til vekttap, du gjør om fett til muskler men det skjer over lengre periode. skal du ned i vekt, er det best med intervalltrening og cardio ffs

            1. Hei.
              Styrketrening er en god metode for å gå ned i vekt. Å si at du ikke går ned i vekt av styrketrening fordi man bygger muskler, er som å si at du ikke kan gå ned i vekt av løping fordi du trener kondisjonen.

              For å gå ned i vekt må man enkelt å greit forbrenne flere kalorier enn man får i seg. Når man trener styrketrening forbrenner man kalorier. Dermed kan styrketrening bidra til vektreduksjon.

              30 minutter cardio forbrenner flere kalorier enn 30 minutter styrketrening. Men man trener også ofte mer enn 30 minutter på en styrkeøkt. I tillegg gir styrketrening økt muskelmasse, som du sier.
              Jo mer muskelmasse man har, jo høyere blir forbrenningen din i løpet av en dag. En kilo muskelmasse forbrenner rundt 16 kilokalorier i døgnet, noe som kanskje høres lite ut, men som over måneder og år definitivt utgjør en forskjell. En utrent person vil kunne øke muskelmassen med fire kilo eller mer på ett år. De kiloene vil gjøre veien til en lavere fettprosent enklere.

              Man kan fint gå ned i vekt uten å miste muskelmasse 🙂

              Enkelt og greit: Styrketrening forbrenner kalorier! Vektnedgang=forbrenn mer kalorier enn du får i deg!

    2. Enig med Frida! Vekten din bör ikke gå ned hvis du vil ha muskler! Bedre om du prater om det enn vekt! Hold deg for god til å prate om vekt, please? Vekt hörer mer til de som er overvektig!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg