Q & A

Har du fått deg leilighet i Oslo?

Jeg har fått meg leilighet i Oslo som jeg flytter inn i neste uke, skal komme med ett eget innlegg om hvor det er, og hvem det er med!

Har du tenkt å ordne opp med Bettina?

Vi får se i fremtiden, har ikke lyst å være uvenner med noen..

Hvorfor var du på IKEA med Sofie og handlet møbler?

Jeg var på IKEA og handlet møbler med Sofie til leiligheten hennes! Skal selvfølgelig hjelpe hun å flytte inn 😉

Bruker du sykdommen din for å få klikk på bloggen?

Jeg har fått flere spørsmål om jeg bruker sykdommen min for å få klikk på bloggen.. det gjør meg direkte lei meg, bruker selvfølgelig ikke sykdommen min for klikk.. Den er en veldig viktig del av livet mitt, er derfor jeg har fortalt at jeg har en sykdom. Jeg kommer til å skrive om den når PH er ferdig og ting har fått roet seg litt!

Er du inne på jodel å leser hva som står?

Jeg er ikke inne på Jodel å leser… Syntes jodel er en app som ikke burde vært lov å bruke.. Det eneste folk gjør på jodel er å skrive anonyme stygge ting om andre. Så jeg er ikke noe fan av jodel.

Føler du at du får mest hat eller folk som liker deg?

Det er veldig mye av begge deler, jeg prøver å ikke bry meg om hat og heller ta til meg de positive meldingene jeg får!!

Hvorfor er du så dobbeltmoralsk inne på PH?

Inne på PH er det et spill for å overleve. Alle gjør alt de kan for å komme seg videre fra hver uke som går. Jeg spiller dobbelmoralsk veldig ofte der inne, men det er det veldig mange andre som også gjør det. Er umulig å være inne på PH uten å lyve eller lure noen.

Hvor lenge var du med team helvete før dere sjekket inn på hotellet?

Jeg møtte team helvete på Gardemoen, så reiste vi sammen ned til Mexico! Der bodde vi en uke på hotell før vi fikk lov å sjekke inne på Paradise!!

Er du mye ute å fester? 

Jeg har ikke vært mye ute å festet etter jeg kom hjem fra PH, grunnen til det er at det var så sykt masse alkohol når vi var der. Så har jeg også blitt dårligere når det gjelder sykdommen så det beste for helsen er at jeg ikke gå ut.

Hvem har du blitt kjent med fra tidligere PH sesonger? 

Jeg har blitt kjent med en god del fra tidligere sesonger! Erik, Joakim , Newa, Ingrid, Julie, Isabell og Kristian fra fjoråret sesong. Alle er veldig hyggelige folk som deler samme erfaringer som oss. Det er litt deilig å snakke ut med noen som har opplevd det samme!

Kjenner du Daniel fra EX on the beach?

Jeg kjenner Daniel fra Ex, har spilt på fotball lag med han og vært ute med han noen ganger. Er en stund siden jeg har sett han nå, men håper på å se han snart igjen!

Har dere flere spørsmål? 

Svarer i kommentarfeltet 

-Mario

 

21 kommentarer

Siste innlegg