RYKTER OG SPØRSMÅL!!

Du og Sofie har et hemmelig forhold?

Jeg og Sofie er ikke i ett hemmelig forhold! Vi tar ting litt som det kommer, men håper og tror at det kan bli oss i fremtiden😊

Ryktene sier at du og Marthe vinner PH?

Har fått veldig mange spørsmål om at akkurat meg og Marthe vinner, har dessverre ikke lov å svare på det! Men kan si at visst jeg vinner med Marthe er jeg strålende fornøyd😉

Er det på grunn av deg Bettina har slettet Instagram? 

Er ikke på grunn av meg! Jeg vet faktisk ikke, tror kanskje at hun har blitt hacket.. Har ikke snakket med hun så kan ikke vite 100% hva som har skjedd.

Hvor skal du feire 17 mai?

Jeg skal feire 17 mai i Oslo! Det gleder jeg meg skikkelig til, mest sannsynlig første 17 mai det ikke regner 😉

Hvordan og hvor mye tjener du på blogg og Instagram?

Når du tjener penger på blogg og Instagram er det som oftest på grunn av sponsorer! Har fått meg noen gode samarbeid skal komme tilbake til disse seinere . Uansett hvilken jobb det er så lønner det seg alltid å jobbe hardt, det gir som oftes resultater.

Har deg og Sofie 2 soverom eller deler dere?

Meg og Sofie deler soverom, vi har delt seng i snart 5 måneder så det er ikke noe nytt for oss!

Visst du skulle bestemt parene på PH. Hvem hadde du satt sammen av de som er der nå?

Meg og Tea K, Kine og Henrik, Marthe og TIX, Thea og Adrian, Jamilla og Severin!

Hvor mye trener du?

Jeg prøver å trene 5 ganger i uken, har vært litt mindre etter jeg kom hjem fra Mexico.. det er fordi det har vært så sykt mye som har skjedd! Satser på at det blir mer trening nå når jeg har flyttet til Oslo

Når skal du til Bergen igjen?

Jeg reiser faktisk til Bergen idag! Skal hjem til Bergen og hente noe klær, så skal jeg tilbake til Oslo om en uke.

Hvorfor velger du å ha kroppshår og ikke shave det?

Jeg velger å ha kroppshår fordi har alltid hatt det og føler meg mer maskulin når jeg har det! Veldig mange som kler og ikke ha hår, men jeg gjør ikke det..

Hva syntes du om at Sofie reiser vekk i 10 dager nå når dere nettopp har flyttet inn?

Har svart på dette tidligere, syntes det e kjipt at hun er vekke! Men hun skal til Maldivene for å ta fine bilder og få gjort en jobb. Jeg vil at Sofie skal få mest mulig suksess og det er 10 dager vekke så tror det skal gå veldig bra😉

Hva syntes du om at Zainab snakket dritt om deg på livestreamen sin?

Jeg følger ikke Zainab og hva hun har sagt har jeg ikke fått med meg..

Hva er din favorittserie?

Haha detter litt morsomt , for tipper ingen kommer til å skjønne hva min favoritt serie er. Favoritt serien min er Home and Away!

Visst ikke du vinner hvem PH, hvem håper du vinner da?

Visst ikke jeg vinner PH håper jeg at Marthe,TIX,Henrik eller Tea Kristine vinner. Hadde Sofie vært der inne hadde det selvfølgelig vært hun!

Flere spørsmål? Skriv i kommentarfeltet👇🏽

-Mario

29 kommentarer

Siste innlegg