RYKTER OG SPØRSMÅL!!

Er det sant at du hadde følelser for både Bettina og Sofie inne på PH?

Inne på hotellet hadde jeg følelser for Sofie, men likte Bettina som person. Hun var alltid en person med masse energi. Jeg hadde en liten greie med begge, men hele tiden var det Sofie jeg innerst inne ville være med. Etter PH så har jeg ingen kontakt med Bettina.. Men det viktigste for meg etter PH var hvordan det gikk med meg og Sofie.

Hva angrer du mest på av det du gjorde inne på Paradise hotel?

Det er ikke så lett å svare på siden PH ikke er ferdig ennå, men det kommer ett eget innlegg om dette om ikke lenge.

Hva syntes du om at det er så mange voldsdømte med på PH i år?

Det viste seg å være noen deltakere i år som hadde tidligere blitt dømt for vold, men jeg vil ikke si at det var «så mange» Jeg lærte å kjenne disse personene som veldig greie folk, men jeg tar helt klart avstand fra vold!!

Fikk du følelser for Sofie inne på hotellet?

Inne på hotellet ble jeg skikkelig glad i Sofie, de ordentlige følelsene kom ikke før jeg ble kjent med hun på utsiden.. Er 2 forskjellige ting å være sammen på Paradise og være sammen på utsiden.

Er det sant at du røyker og snuser?

Nei, jeg hverken snuser eller røyker, men jeg har prøvd begge deler. Det er garantert ikke noe for meg!

Jeg mistet jomfrudommen min når jeg var 15?

Nei, det det var når jeg var ca. 16

Når var første gangen jeg drakk alkohol?

Første gang jeg drakk alkohol var når jeg var 17 år. Har litt dårlig samvittighet for det.. hadde jo lovet mine foreldre at jeg skulle vente til jeg var 18 år, men jeg var litt tidligere ute enn det…

Skal du reise noe mer i år?

Skal garantert reise litt mer i år, men har ikke helt planene klar ennå.

At jeg bruker Sofie for å få følgere eller lesere?

Mange stiller det spørsmålet der, og jeg syns det er kjipt hvis noen tror det. Jeg bruker absolutt ikke Sofie for å få flere følgere og lesere.. Jeg er med Sofie fordi hun er skikkelig kul og grei, og vi har det veldig bra sammen😊

Hvorfor skriver du ikke noe sykdommen din?
Jeg tenkte at når jeg skriver om dette ville jeg at innlegget skulle ha med god informasjon fra støtteforeningen for denne sykdommen. Men det krever litt forarbeid, og det har jeg ikke fått helt på plass ennå. Men snart kommer det selvsagt mer om dette.

Har dere flere spørsmål? 

Svarer i kommentarfeltet!

-Mario

.

38 kommentarer
    1. På “veien til pærra” så ser vi at Erik S og Isabel Raad finner deltagere til årets Paradise Hotel. Er dette sant? Var det Isabel og Erik som fant dere startere? Vinner de noe selv hvis deltagerne de fant vinner PH i år?

      1. Jeg er faktsik ganske usikker selv, tror de var med å påvirke valgene. Var garantert produksjonen som hadde det siste ordet om hvem som skulle være med eller ikke.. Erik og Isabel vinner ingenting på at vi vinner

    2. Hva heter han i den rosa genseren fra forrige blogginblegg? SYKT KJEKK!!!!! Og hva er instagrammen hans?

      1. Thea reklamerer for botox for de som sliter med et samme som hun gjorde. Thea slet med tennene sine og brukte botox i kjeven sin for å hjelpe, og anbefalte behandlingen hun fikk. Les innlegget hennes før du åpner munnen. Hun sa klart og tydelig at hun ikke er for vill bruk av botox, men kun de som trenger det for helsen sin.

          1. Botox kan brukes til så mye mer enn bare kosmetisk utseende. Det kan for eksempel hjelpe personer med cerebral parese til å få mindre spasmer eller rette opp feilstillinger! Det kan også hjelpe mot mensensmerter elle øyeskjeling og så mye mer

            Botox brukes medisinsk mot mye og kan hjelpe mange mennesker!!

          2. Hva har botox med helse å gjøre? Er du helt skækk eller? Botox (Botulinum) er et toxin som vil lamme muskler. Dette blir brukt til mange ting som ikke har en dritt med rynker å gjøre, blandt annet kronisk migrene, muskel spasmer (som kan være dødelig) og strabismus (skjeling). Så kanskje du skal get your facts straight før du begynner å snakke, Judge Judy.

            – hilsen en medisinstudent

        1. Absolutt ikke greit og reklamere for botox uansett sammenheng. Botox har ikke hjulpet noen, oh kommer heller ikke til og gjøre det.

          1. Botox har hjulpet mange skal æ si dæ. Hilsen ei som jobbe i helsevesnet. Ikke vær så rappkjæftig om ting du ikke har peiling på 😊👍🏼

    3. Vet sofie at du hadde sex på hotellet? Det viser i slutten av dagens episode at du hadde sex med noen:)

    4. Hvorfor lå du med Kine på paradise når du hadde følelser for Sofie, eller har følelser for sofie?😔

    5. bra innlegg! Men synes du kan stå for at de to første ukene var det bettina du likte best. Ja, følelsene du fikk for Sofie etterhvert ble sterkere, men det var faktisk et tidspunkt der du va med interessert i bettina enn Sofie noe du selv sa inne på hotellet.

    6. Hei! Liker bloggen din veldig godt!!
      Lurte på om du har tenkt på YouTube? Har veldig lyst til å se deg og Sofie ha en kanal sammen eller bare din egen;)

    7. Hei jeg har har ulcerøs kolitt selv, og noe sier meg du har det samme? Er det sant? Hadde hjulpet mye om du hadde skrevet et innlegg om det i så fall:))

    8. Klarer dere å legge bort spillet i de periodene dere har fritid? Eller blir det mye tanker om spillet selv når “spillet” ikke er i gang og dere bare spiser lunsj, middag og bader..

      Håper det var forståelig..

    9. Bruker du sykdommen for å lokke følgere? Du nevner den flere ganger, men gidder ikke å utdype. Veldig utspekulert:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg