RYKTER OG SVAR

At Meg og Sofie hadde sex inne på PH

Har fått veldig mange som tror at vi har det, men det stemmer ikke..

Ryktene sier at du mobbet Bettina til å ikke være med til Gran Canaria

Jeg skjønner ikke hvor dere får dette fra, jeg har sagt akkurat hvordan det var! Jeg sa at produksjonen får selvfølgelig lov å ta med Bettina, men da blir ikke jeg og Sofie med. Ingenting med mobbing og gjøre, bare med trivsel.

Ryktene sier at du har vært rasistisk mot Jamilla

Blir skikkelig irritert når jeg får høre dette! Jeg er 125% imot rasisme.. Blir nesten litt lei meg av å høre dette, skjønner ikke hvor folk får det ifra! Meg og Jamilla var ikke bestevenner inne på PH, men jeg er vell ikke rasist for den grunn? Jeg vet selv at Jamilla ikke syntes jeg er rasist og det er det viktigste😊

At det var noen andre som hadde sex før meg på hotellet

Dette ble ikke vist på TV, men ja det stemmer at det var noen andre som hadde sex på PH før meg!

At Sofie hadde sluppet kulen på deg visst dere hadde stått i finalen

Det verste er at jeg har hørt dette flere ganger.. Jeg er veldig sikker på at hun aldri ville gjort det, vi spilte sammen fra dag en til slutt og vi begge hadde fortjent pengene like mye😊

At du har privat fotograf til Instagram

Det stemmer delvis. Jeg har hatt privat fotograf på noen bilder, men de fleste bildene på Instagram er det Sofie som tar!

At PH fremstiller deg feil i forhold til hvordan du er i virkeligheten 

Alt som skjer inne på PH har jeg gjort, men syntes at det ble tatt med veldig mye av det jeg gjorde og lite av hva alle andre gjorde! Tror de fleste av dere hadde fått et annet inntrykk hadde dere møtt meg i virkeligheten!

At du unfollower alle vennene dine på Instagram nå når du har blitt kjent 

Jeg har unfollowet veldig mange, men det er ikke vennene mine! Det er mer folk jeg vet hvem er som jeg ikke snakker med til vanlig.

Ryktene sier at du alltid er i godt humør

Det er et rykte jeg håper jeg innfrir, prøver alltid å være positivt og glad uansett hva som skjer!

Har dere flere rykter dere har hørt? 

Svarer i kommentarfelter

-Mario

 

15 kommentarer
    1. Hei Mario

      Du er en kjernekar. Tror du din fremstilling på TV har blitt påvirket av personen du selv skrev på søknaden din du mest ligner spillmessig av de tidligere PH-deltakerene? Og hvilken deltaker var det?

      Jeg vurderer personlig å melde meg på Paradise hotel til neste år, men er usikker, har du noe tips? Og Dersom du på forhånd visste alt som skulle skje etter din deltakelse på PH hadde du sagt ja til å delta?

    2. Har du tenkt noe videre på hva som kan skje dersom bloggen går ned på topplisten? Det er hardt marked blant bloggere. Om du har en backup jobb i tilfelle en skikkelig lønns-smell om ting skulle forandre seg ? Håper du å kunne drive med dette resten av livet ? Hva er drømme jobben?

    3. Hvorfor skriver du meg? Er det ikke jeg. Det kan påvirke leserne dine. Tenk hvis en f.eks har startet og skrive (meg) på En Prøve. Jeg synes du burde ta mer hensyn på skrivingen din og grammatikken. Du er jo en toppblogger.

      1. Du skreiv tidligere at grunnen til at su pg Sofie ikke er venn med bettina er pga noe hun gjorde mot dere slutten av ph. Men det var jo trossalt du som gjorde noe gale og ikke hun. Hun hadde jo også noe for deg på lik måte som Sofie.

    4. 125% imot rasisme men velger å støtte en rasistisk venn, du er en raring, det du skriver henger ikke sammen, bare la oss være.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg