RYKTER OM MEG..

Du er kjæreste med Sofie fordi hun har masse følgere på Instagram.

Dette har jeg svart på så mange ganger, jeg bryr meg ingenting om Sofie har 300 følgere eller 200 000. Jeg er sammen med hun fordi jeg liker hun som hun er.

Du faker sykdommen min for å få mest mulig oppmerksomhet.

Dette syntes jeg var et kjipt rykte. Har aldri faket sykdommen min. Grunnen for at jeg gikk ut med sykdommen offentlig var for å hjelpe andre med samme problemer.

Sofie tjener mye mer penger enn deg

Det stemmer veldig bra. Sofie tjener en del mer enn meg😊

Du blogger bare for pengene

Jeg blogger ikke bare for pengene! Da hadde jeg ikke hatt slike pauser som jeg har hatt. Jeg blogger fordi jeg syntes det er gøy.

Sofie og deg betaler 20.000 i måneden på leiligheten.

Vi betaler 15 000 i måneden som er en god del penger, men er ikke 20 000.

At veldig mange fra årets PH har prøvd narkotika

Hva de andre fra PH har gjort vet jeg ikke, men vet at verken Sofie eller meg har prøvd noe slikt.

Dere har heller lyst og eie en leilighet istedenfor og leie.

Det er det vi ønsker. Er veldig mye og leie for 7500 i mnd. Så vi håper og tror vi skal finne oss et sted og eie i fremtiden.

At du skal på TV igjen i fremtiden

Dette er et rykte jeg ikke kan svare på nå, men hvem vet😉

Dere har lyst å flytte vekk fra Oslo

Vi var veldig usikker i begynnelsen, men det går mye bedre nå! Tror ikke vi blir å flytte herfra med det første.

Du har kranglet med TIX og er derfor ikke venner med han lengre

Jeg har absolutt ikke kranglet med TIX, vi er fortsatt gode venner

Har dere flere rykter dere har hørt om meg? Skriv gjerne i kommentarfelter

-Mario

 

 

 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg