SANT ELLER USANT?

At jeg noen gang hadde følelser for Bettina inne på PH?

Det er usant, jeg hadde aldri følelser for Bettina inne på PH.

At jeg har kjøpt følgere på Instagram?

Det er usant, jeg har ikke kjøpt følgere på Instagram!

At kompisene dine meldte deg på PH?

Det er sant, jeg ble meldt på av noen kompiser i militæret!

At jeg hadde kjæreste før jeg gikk inn på PH?

Det er usant, skjønner ikke hvorfor folk skriver at jeg hadde kjæreste! Hadde aldri vært med på PH da😊

Krangler Sofie og jeg ofte?

Det er usant, vi krangler sjeldent.. De eneste gangene det blir krangling er når en av oss taper.

At vi skulle starte med YT?

Det er sant, vi holder på å jobbe med det! Kommer en dato om når første video er om ikke lenge!

Det neste programmet du skal være med for er TV3 som har?

Det er sant, kan ikke si så mye, men det er TV3 som spiller det inn!

At deg og Sofie har mistet kontakt med mange av PH deltakerne?

Det er sant og usant, vi har kontakt med de vi alltid har hatt kontakt med, men har mistet kontakt med en god del..

At du har gått ned masse i vekt etter PH?

Det er sant, veide 86 kg når jeg kom inn på PH, nå veier jeg 79😊

Har dere flere påstander om sant eller usant? 

Svarer i kommentarfeltet

-Mario

 

 

 

 

 

 

9 kommentarer
    1. Synest det er teit at du skriver at du ikke hadde følelser for Bettina når du flere ganger sa inne på hotellet at du var forelsket i henne…

    2. Du skriver “jeg har ikke kjøpt følgere selv(..)”
      Vil det si at noen andre har kjøpt følgere for deg, for å hjelpe deg opp og frem?
      Eller, hva mener du med den setningen?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg