Semifinale uke på paradise hotel!!

Paradise Hotel 2019 går nå inn i uke 11, og det har vært litt av et eventyr! Men jeg ber dere alle feste setebeltet for denne turen er ennå ikke over, og dere kan forvente dere mye action, spill og drama nå i sluttspurten. Det skjer masse, men mine kommentarer til dette kommer ikke før i slutten av uken.

Jeg har heller lyst til å skrive om noen av våre morsomheter innefra hotellet. Jeg merker at jeg har glemt noen av våre morsomme påfunn inne fra PH, og det skjer ting som ikke får noe særlig med tv-tid. Føler at denne sesongen blir det bare tatt med drama og spill.. Det er skikkelig kjipt at ikke de tar med alt det gøye vi fant på.

Vi har alle sett oss gutter kjøre stupekonkurranser, mageplask og bomber i vannet osv. Det har vært fester som har vært helt ekstremt gøye som ikke kommer med på tv..Mariobowling har vært et høydepunkt, og sjelden har det vært så mye nakenhet som denne sesongen.  Det ser kanskje litt rart ut på tv, men fyfaen så gøy det var. Vi har også fått se noen deltakere som iherdig prøver å skremme vettet av andre. Spesielt Tea Kristine og Sofie gjør noen iherdige forsøk, men stor sett var det bare Henrik som fikk alvorlige rykninger av disse 2 jentene som hoppet frem og skrek til av full hals.

Det er så utrolig lett å glemme alt det fine med Paradise hotel når det bare blir visst drama og spill på tv. For å si det sånn så var festene,folkene og alt det syke vi fant på det jeg tar med meg videre.

Er dere klar for semifinaleuke? 

Svarer i kommentarfeltet

-Mario

 

59 kommentarer
    1. Ja! Jeg er skikkelig gira og klar til semifinale! Har fulgt med fra start til slutt, så dette gleder jeg meg til å følge med på!

    2. Har en veldig dårlig følelse på at du ryker pga det man så når det står «neste uke», håper du ikke ryker!!!!

    3. Hei, det høres gøy ut 🙂
      Jeg har lurt så fælt på hvilken sang du og Sofie har sunget flere ganger også er den på en video i Paradise appen på en fest men jeg finner sangen ingen steder. “Suck on my balls” synger dere, hvem sang og artist er dette? 🙂

    4. Ka synst du om oppførselen din på hotellet? At du gjekk att og fram på Sofie og Bettina? Du laug utrolig mykje for begge – kjenne eg blir heilt forvirra. Fekk så sjuukt vondt for Sofie når du pulte Bettina. Heilt greit at du ikkje har fått pult på fleire veker, men det er ingen unnskylding.
      Sofie er så fantastisk, ho var/er dønn ærlig med deg på heile PH.
      Du spela utrolig mykje på følelsane som er veldig lite kult. Typisk bergensar?
      Håpa du ikkje er slik som du framstille deg på PH, for då fortjena ikkje Sofie deg i det heile tatt.
      – Hadde spørt dette spørsmålet, men du svarte ikkje. Så spør her igjen

    5. Føler nesten det Bettina driver med er en mild form for overgrep.. hun gjøre det jo for hun vet at du ikke kan holde deg og utnytter deg jo

    6. Jeg må faktisk si at du gjør ein forferdelig figur inne på PH. Jeg har aldri opplevd en deltaker som deg, håper virkelig ikke at du er sånn til vanlig. Syns oppriktig at det er synd, sånn som du har oppført deg og hvordan du oppfører deg på tv… likte deg utrolig godt i begynnelsen… selv om ting blir klippet, så har du gjort og sagt alle de tingene inne på hotellet.

    7. Får litt vondt av bettina når jeg ser disse episodene, hun får alt skylda men er jo du som spiller på følelsene til to jenter som begge er betatt av deg. Også veldig dobbel moral på deg når du sitter og sier til bettina at ingen blir sur for hun må ta et valg og med en gang hun velger så klikker du, når du selv tok et valg som gikk mot henne samme dag, med det sagt så sett bort fra det dommeste trekantdramaet noen gang så virker du ut som en veldig snill og omtenksom gutt da som egentlig ikke mener noe vondt mot noen men alltid havner i mitt i dritten heh

    8. Hei, lurer egt bare på hva du tenker inne på ph. Hvorfor tok du de valgene du gjorde, men tør ikke å stå for de. Uten deg hadd evell aofie og betinna vært bestevenner?

    9. 🤢🤢🤢🤢 «blir ikke sur for valget ditt» også klikker du etterpå?????? Altså jeg vet ikke om jeg skal le eller grine.

      Hvor er hjernen? Moralen? Selvinnsikten? Iq’en?? Omg, det er hvertfall ikke henrik som er dummest denne sesongen

    10. Mario: Jeg kommer ikke til å bli sur
      2 min senere…
      Går helt bananas på Bettina når han ofret hun samme dag
      Smh…

    11. Du blir seriøst eklere og eklere for hver episode som går. At Sofie har tatt deg tilbake vet jeg nesten ikke om jeg skal le eller grine av. Du er seriøst den største idioten som noen gang har fått TV-tid i Norge. Gratulerer.

    12. Hei!

      Håper det går bra med deg og Sofie som par, og at du virkelig bruker hele tiden dere har sammen på å gjøre det godt igjen. Det du har gjort er ikke greit, og det føltes som du har vært utro mot henne.. Ho fortjener bedre. Og når det gjelder Betina, ho virker jo psykisk gal etter Sofie. Som en skikkelig stalker.. Håper karma tar igjen! 🙂

      Heia Tix&Marthe, Og Mario&Sofie!

    13. Du er virkelig til å spy av 🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢
      Har du egentlig noen verdier i livet eller er du bare støkk dum?

      1. Men hey, hva er poenget med dette? Kommenterer ALDRI blogger o.l men alle ka ikke like alle og regner med du ikke synes det er særlig artig hvis andre går å sier dette om deg når de ikke kjenner deg? Blir ganske sjokkert over det både du og flere andre spytter ut, det er en grei tommelfingerregel å rette pekefingeren mot seg selv før du du retter den mot andre, and make sure your hands are clean!!

      1. Tobias::: «for et Ubrukelig og verdiløst menneske du er» lurer på hva du vil kalle deg selv som sitter sånn her å kommenterer på andre🧐 gjør det deg noe bedre? Nei absolutt ikke. Get over yourself and grow up, kid.

        1. Haha! Om det er det du trenger å gjøre for å føle deg bra nok så værsågod! Oppførselen din er forkastelig, og unger som deg burde ikke fått lov til å vært på sosiale medier før foreldrene dine lærer deg ordentlig folkeskikk…

    14. Kommenterer normalt sett ikke på blogger men etter å ha sett de siste episodene av PH klarer jeg faktisk ikke å la være. Fy søren for en dårlig figur du gjør på TV! Tenk å være 20 år å oppføre seg på den måten du gjør, jeg er oppriktig sjokkert.

      1. Tenk å sitte her å skrive slikt anonymt. Du er ikke en særlig bedre person selv. Tipper du er en 12 år gammel jente

    15. Hei, tror du du kan lage et innlegg med «reisetips» i Bergen? Æ har aldri vært der og æ skal dit i august, så det hadde hjulpet kjempemasse! Heier på dokker på pærra forresten! Stå på, dokker e god!

    16. Jeg har aldri blitt så frustrert over noen. Oppførselen din er helt uakseptabelt. Det er en ting å være kynisk, men å spille på følelser til jenter er ikke greit! Jeg har virkelig ikke likt din oppførsel siden dag 1. For vær dag som går blir jeg bare mer kvalm. Skjerpings!

    17. Fyfaen, fatter ikke hvordan du har klart å lurt deg inn i hjertet til Sofie igjen? Du er den absolutt værste deltakeren ever! Spiller på følelser og sårer to jenter som er betatt av deg. Hvor faen er hjernen din? Du skuffer utrolig mye og du driter deg så jævlig ut. Flaut at Sofie fortsatt vil våre sammen med en så dritt person som deg.

    18. Ganske skremmende og sykt hvordan folk skriver i kommentarfeltet her og hvor stygge det går an å bli, og attpå til tro man er noe bedre selv. Fysj. Vi alle gjør feil i livet, så lenge man lærer noe av det og ikke gjør det samme om igjen.

      Heiet på Thea og deres allianse hele veien, men den siste tiden etter Sofie sjekket inn håper jeg du og henne vinner!

    19. Jeg får oppriktig vondt i magen å se hvordan du og Sofie oppfører dere mot Bettina!
      Du er jo selfølgelig den som har gjort dritten, men Sofie får fadern meg ta seg sammen hun også!
      Fy fader for noen usmakelige mennesker dere er🤢🤢🤢🤢🤢

    20. Ikke hør på de som sitter moralpoliti og sømmer deg, og attpå til slenger ut stygge gloser.. det er vel flauere å være nettroll når lyset skinner!

      Syns du virker som en fin person jeg. Husk at du er like mye verdt som alle andre!

    21. Det er mye hat her ja. Det er faktisk ikke greit gjort. Dere gulper opp og lirer av dere i godstolen bak skjermene deres. Er det ingen av dere som tenker på at dette er et spill med masse penger i enden??!! Årets sesong er spillernes sesong, GLEM IKKE DET!! Skal man være med på leken, må man faktisk tåle steken. At dere hater på Mario for at han er en god spiller, kan vel kanskje komme av… tja… sjalusi kanskje?

    22. Haha mulig avsporing her, men hvor gammel er egt Sofie? Mener å ha lest at hun er 97-modell en plass, men så nylig i en artikkel at det var skrevet 24?🤷🏼‍♀️

    23. Håper alt ordner seg mellom deg og Sofie<3 Håper du gjør alt du kan for å gjøre det godt igjen, og at du behandler henne bra. Du gjorde noen veldig dumme valg der inne, men skjedd er skjedd, du kunne ikke endre på det. Du må bare fokusere på det som skjer fremover. Du fortjener ikke at masse mennesker som ikke kjenner deg skal sitte og sende deg så mye dritt. Når til og med Sofie kan tilgi deg, så burde TV seerne også gjøre det. Ikke la hatet gå inn på deg<3 stå på!

    24. Oi oi oi!!! La meg få brøyte meg frem i mengden av moralens voktere som skriker ut sine indignerte meninger her i kommentarfeltet. Jeg har 1 ting å si: HYSJ!!! Jeg syns at dere mennesker som er sååå krenket over Mario sin oppførsel i PH 2019 bør flytte blikket fra TV og heller lese en bok, ta dere litt utdanning eller gjøre noe langt mer fornuftig med fritiden deres!! Paradise er nemlig et TV-program, og deltakerne er mennesker som skaper underholdning av ymse kvalitet. Programmet generere store inntekter på drama som blir fremprovosert, eller naturlig oppstår, pga en salig blanding mellom konkurranser, valg, alkohol, solstikk, følelser, helse osv. Husk at dette programmet bare er fiksjon!!!! Deltakerne er med på et strengt regissert opplegg, der produsentene stadig kaster inn nye elementer etter som programmet utvikler seg!!!
      Avslutningsvis vil jeg slå et slag for likestillingen som jeg mener vi bør bestrebe: nesten alle av årets deltakere, både jenter og gutter, spiller på følelser!! Et eksempel er den ene alliansen som bruker samme argumentet til alle nyankomne deltakere »vi prøver bare å få ut de sterke deltakerne som har stått her siden dag 1. Det er oss små mot de, AKA David / Goliat» Dette er også en bevisst retorikk som fungerer. Hvorfor skal vi slå hardt ned på Mario som tydeligvis fikk følelser for 2 jenter på samme hotell, og som hadde sex med en av de. Han blir disset fordi han spiller på følelser..? Jeg tror oppriktig gutten faktisk har følelser for 2 jenter på samme tid. Selvsagt trist å være vitne til Sofie sin skuffelse og sorg , men de er voksne, single mennesker som deltar i et TV-program som tjener gress på at noen fester, krangler, har sex, leker seg og dyrker konflikter. Det finnes et annet ord for denne typen programmet: såpeopera! Så folkens: Stig ned fra deres høye hest og stopp med denne drittslengingen i kommentarfeltene!!!

    25. Håper så syyykt at du ikke ryker denne uka!! Har heia på deg fra start og syns du er helt rå og fantastisk! Men har en dårlig følelse på at du ryker… då slutter jeg å ser på PH

    26. Det er faktisk sykt å se hvordan folk holder på her! Blir matt
      Jeg synes det var dumt av deg det med at du hadde sex med bettina men du var ikke sammen med Sofie og det er liksom pærra!
      Uansett heiser sykt på deg og Sofie❤️Kommer til å gråte hvis en av dere ryker:(

      Folk må slutte og hate tror mario har fått med seg alt så unødvendig at 40 000 personer gjentar det:/

    27. Folk må huske at Paradise Hotel er et program for single! Så klart er det trist for Sofie, men var ikke et par/holdt på der inne. Har ikke tall på hvor mange tilfeller av akkuratt dette jeg har opplevd i min omgangskrets, at folk som er av og på har diverse relasjoner med andre, nettopp fordi de er usikker på motprarten før man har fått avklart hvor man står i forhold til hverandre. Ingen av dere som slenger dritt til disse stakkars menneskene hadde reagert på samme måte hadde dere opplevd det selv. Mario har alltid visst mer interesse for Sofie enn hun gjorde, så klart blir han usikker og vet ikke hvor de står! Synes oppriktig synd i dere som får så mye kjeft og drittslenging rundt dere denne uken! 🙁
      Stay strong Mario og Sofie! Jeg heier masse på dere og synes dere er fantastiske!
      If Beyoncey and Jay Z can get through it, so can you!

    28. Wow…oppførselen din på PH er ikke normal adferd. Skjønner at det et spill og man lever i en boble, men det er ingen som holder på slik som deg. Lyver, er falsk, leker med andres følelser, manipulerer, ansvarsfraskriver, leker offer og griner krokodilletårer i tide og utide. Sosiopatiske tendenser much? Får håpe dette er bare en fase og at du en dag vil vokse opp og se tilbake på hvor forferdelig du har oppført deg..

      1. Deilig at han gjør alt for å vinne. Gratulerer med seieren, Mario! Bra du delte pengene med Sofie:)

    29. Må si at jeg ikke heier på hverken bettina, sofie eller mario.
      Men dere har jo ikke skjønt der inne at bettina fortsatt er bitter over det som skjedde med at hun ble kasta ut første gangen. Når de to hu var nærmest der inne kaster henne ut (og brydde seg ikke så mye om følelsene hennes..noe man så på TV) så blir man såra. Jeg tenker at denne sesongen har visst at dere gjør det dere kan for å bli.. flere av dere.. sofie, du, Tix later jo som dere er glad for at hu kom tilbake.. jeg tror ikke noen av dere hadde vært venn med henne utenfor PH uansett hva hun hadde gjort denne uka. Det er mitt inntrykk. Jeg har ikke sett det på PH før at folk later som de liker noen.. så mye og lenge som dere gjør.
      Og nå ser du på TV at bettina hørte fra andre deltagere at du hadde sagt stygge ting om henne etter at hun gikk ut.. det visste hun i semifinale uken.. hvorfor skulle hun ikke ta sofie ? De var uvenner.. sofie var ikke grei med henne før hu gikk ut..

      Men.. jeg hadde nok aldri gjort slik som bettina.. ha sex med som har sagt stygge ting om meg.. nei.. den skjønner jeg ikke. Ha sex med noen for å hevne seg. Den skjønner jeg heller ikke.

      Også en ting mario. Pass på hva du skriver denne uken.. dere pH deltagere har hengt hverandre veldig ut i blogger og på Instagram.. jeg blir flau.. man angrer nok på det senere.. og du MÅ ikke skrive akkurat hva du mener om henne og det som skjedde. Og du kan også ha litt selvinnsikt og ikke gå på nettet og skrive hvor forferdelig en person er.. vær den voksne, modne personen av alle 3. Det er virkelig ikke voksent å skrive masse dritt om en du er uvenn med på nettet! Mange mange mennesker leser det..

      Du sier at dere ikke har kontakt pga ting som skjedde på pH.. men mener dere virkelig at dere ikke gjorde noe feil?
      Du jugde for henne om og om igjen.. både hun var diktator og nå denne uka før ofringen.. og før det igjen første gang hun var inne..

      Jeg tenker at dere alle må være litt voksne og ikke ta ting offentlig selvom dere vil forsvare dere. Det er virkelig ikke en måte å forsvare deg på ved å skrive ting om dere personlige krangel og negative ting om en person på nettet. Jeg synes det alltid er viktig å være den mest voksne og *bigger person*

    30. Det er ingen tvil om at det du gjorde mot Sofie inne på Ph var helt feil. Fristelser møter vi alle, men man velger selv om man faller for dem eller ikke.

      Da du skulle dele seng med Bettina så ser vi hvordan Sofie stoler fult på deg. Hun virker ikke beskymret og tror på det du sier. Jeg skjønner hvis hennes tillit til deg er svekket pga dette.
      Håper virkelig du har gjort alt du kan for å be om unnskyldning og for å rette opp.
      For selv om dere ikke var sammen på Ph så visste du veldig godt at hun var glad i deg. Så å skylde på at dere ikke var sammen (derfor har du ikke gjort noe galt) , det tror jeg du sier for å prøve å lette egen samvittighet.
      Ikke kom med unnskyldninger, men vær heller oppriktig lei deg og vis henne at du er det.
      Bare et velment råd.

      Ta godt vare på jenta di. Og ha forståelse med henne og støtt henne, fordi det er tøft å bli minnet på svik, spesielt når det vises på tv og blir dratt opp i slik som nå.
      Du må dessverre bare bite i det sure eple og stå for det du har gjort. Seere hater deg kanskje nå, men det vil gå over når nye skandaler dukker opp.

    31. Altså hvafaen folkens? Eier ingen av dere folkeskikk?! Paradise er et spill, man er i en boble der inne og noen valg angrer man alltid på. Men å si dritstygge ting til Mario er faktisk ikke greit, synes virkelig synd på foreldrene deres om det er slik dere oppfører dere! Hallo, det å kalle en person for hjernedød osv er ikke greit! Kjenner jeg blir syyykt forbanna, er det slik dere vil bli behandla tilbake? Bare fordi du kan være anonym her betyr ikke at du skal trekke ned andre mennesker, de fleste hadde garantert ikke skrevet dette om det ikke var anonymt! Voks opp. Mario heier på deg og Sofie, håper dere har det bra sammen❤️❤️

    32. Altså, wow. Hjelp. For noen mennesker det fins i det landet her! Tenker folk på at PH er et SPILL ??? Hvem faen er dere til å gå til personangrep?! Dere må huske at det er sjukt mye som er klippet bort, det er en hel dag laget på én time. Redd for barna som skal vokse opp med de syke oppførselene som skapes av et TVPROGRAM. De som er med på PH er mennesker med følelser de også. De får stå for hva de har sagt og gjort, men ingen av oss har noe rett til å ta ha en bit av deltagerene.. Heia Mario og Sofie ♥️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg