SISTE FARVEL, HELSEN MIN OG NY REISE

UKENS HØYDEPUNKT
Det har vært veldig mange høydepunkt denne uken. Men det beste høydepunktet må være at jeg fikk se familien igjen! Har savnet de så utrolig mye og var så godt å se dem..

UKENS IRRITASJONMOMENT
Det er faktisk noe som irriterer meg så masse og det er negative personer. Jeg blir skikkelig irritert og i dårlig humør når jeg møter personer som bare er negativ. Er alt fra at det skal klages fordi det kø til at en is koster 2 kr mer enn forventet.

UKENS OPPTUR
Ukens opptur er garantert at jeg får tatt skikkelig farvel med hunden min. Dere syntes kanskje det er rart at det er ukens opptur, men er utrolig godt å få vært med han de siste dagene før han skal avlives.

UKENS NEDTUR
Ukens nedtur er helt klart som siste uke helsen min. Vet jeg skriver mye dritt om det, men er inne i en skikkelig dårlig periode og venter bare på at ting skal bli mer positivt.

UKENS OVERRASKELSE
Denne ukens overraskelse er at jeg er så utrolig overrasket over hvor lite Engelsk folk fra Italia kan. Det var veldig vanskelig å kommunisere med folk på restauranter, butikker osv..  Ikke det at jeg er veldig god i engelsk selv, men jeg lover jeg var bedre enn italienerne der vi var.

UKENS TANKE

Ukens tanke er garantert om hvor vår neste tur skal være. Vi skal reise igjen i slutten av Juli, men vi er veldig usikker på hvor. Gleder meg til å dele med dere hvor det blir!

UKENS CRAVINGS

Vet ikke hvorfor men hele denne uken har jeg cravet Taco. Med en gang vi reiste til Italia bestemte vi oss for å ha taco når vi kom hjem. Så det har blitt Taco til middag 2 ganger denne uken.

AKKURAT NÅ
Akkurat nå sitter meg og Sofie i stuen med familien. Idag skal vi trene og feire bursdagen til min yngste bror. Så dette blir en bra dag!

Har dere spørsmål?

Svarer i kommentarfeltet

-Mario

 

7 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg