SLANGER I PARADISE!!

De av dere som har fulgt med på Paradise har nok fått med seg konfliktene og det høye temperaturnivået mellom de ulike alliansene. I forrige uke kan vi se at Thea har tatt Sofie sin mobil og sammen med sine allierte pløyer de gjennom den for å finne ut hva Sofie har skrevet i private meldinger. De finner litt av hvert knask, og Thea blir forbanna og slår fast at de har med slanger å gjøre…

Ja, det er ingen tvil om at det finnes listige slanger på Paradise. Det er ikke alltid du oppdager de, for de kan sno seg rundt. Men jeg så rett i øynene på en allerede rett etter ankomst… Han/hun viket ikke med blikket, og jeg innså at hvis jeg skulle overleve så måtte jeg søke dekning. Nei, det var ikke Thea, eller Sofie.., men en sinnsykt stor mørkegrønn slange. Jeg ble hysterisk. Først og fremst fordi jeg er livredd slanger. Og det med all grunn, produksjonen hadde gitt beskjed til oss at slangene i området vi bodde kunne være farlig. Mens jeg løper for livet mitt (jada, jeg er litt dramaqueen) forsvinner slangen like fort som den kom, og i flere dager hadde jeg skikkelig angst for å møte den jævela slangen på nytt.  Men det var min gode venninne Marthe som fikk gleden av å støte på slangen bare noen dager etterpå. Hun og Thea og Jamilla treffer den i trappen, og hylene deres fikk nakkehårene mine til å reise seg. Heldigvis kom produksjonen raskt til og fikk fjernet den.

Ja, kanskje jeg er litt hysterisk, men fakta er at WHO anslår at hvert år tar slanger tar livet av intet mindre enn 100 000 mennesker på verdensplan. 100.000 det er faktisk like mange som bor i Kristiansand!! Så ja det er nok av slanger på Paradise Hotel!

Har dere også en frykt for slanger?

Skriv gjerne i kommentarfeltet!

-Mario

9 kommentarer
    1. På PH og IG så har du noen ganger caps, mene du har aldri capsen fremover, har du aldri det?

      Sykt rart spørsmål men har aldri capsen rett vei selv, syns ikke jeg passer det😂

        1. Så tragisk svar😂 “Nei, vi er ikke kjærester enda. Vi blir det om 5 dager og 3 timer”. Høres så sjukt planlagt ut.

    2. Jeg er liv redd for slanger, en gang når jeg var i huset vårt i Spania da så jeg en slange og så løpet deg og jeg trodde døren var åpen men den var lukket og det var sånn glass dør, så jeg løp rett på døra og det gjorde skikkelig vondt haha🥵elske bloggen din Mario

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg