SLIK BLIR TENNENE MINE HVITE!!

Annonse
Hei folkens!
Jeg har fått mange spørsmål om hvordan tennene mine er så hvite? For meg har tennene mine og smilet mitt alltid vært veldig viktig! Det er spesielt viktig nå når jeg møter masse nye mennekser og skal gi mange førsteinntrykk. Det er utrolig viktig med hvite og fine tenner for å gi ett godt førsteinntrykk.
Jeg har alltid hørt om tannblekning men har aldri prøvd det.. Jeg hadde fått høre om noe som var kalt ProWhitening som virkelig ga hvitere tenner og bra resultat. Jeg valgte derfor å prøve ProWhitening og angrer ikke ett sekund på det. Jeg har fått gode resultatere og har faktisk aldri hatt så hvite tenner som nå.  Det beste er at det er utrolig enkelt og bruke og tar meg bare 30 minutter om dagen.
Det å bruke tannblekningen er veldig enkelt. Man tar strips på tenne oppe og det samme med tennene nede. Etter man har festet de skal de være på i 30 minutter, du ser allerede resultat etter en gang.  Det står egentlig veldig godt forklart på pakningen. Det er også veldig greit at produktet er så praktisk og ha med seg. Det er en liten eske med masse strips, så det er null problem å ha det med seg uansett hvor jeg er!
 Nå har jeg brukt produktet i 2 mnd og har fått mange tilbakemeldinger på at at folk rundt meg ser forskjell på tennene mine. Jeg kjenner ingen ising og er skikkelig fornøyd med resultatet. Jeg har fått lov dele ut et tilbud til dere. Dere kan nå få prøve produktet til 199 kr (førpris 398kr) noe som er en veldig god pris, i tillegg får dere gratis frakt! Klikk HER for å bestille
Bestill også ved å klikke her: http://bit.ly/2JJWpFP
Har dere spørsmål angående produktet?
Svarer i kommentarfeltet!
-Mario
9 kommentarer
    1. Omtrent de eneste bildene der du smiler på instaen din er når du promoterer for tannbleking, du har aldri fått et spørsmål om hvorfor tennene dine er så hvite før. Greit at du tar pengene nå som du er i vinden, men lyvingen legger du igjen på paradise, greit?

    2. Du bør ta litt ansvar, husk at du har en ganske ung målgruppe som leser bloggen din.. Ting dere «influensere» gjør for noen kroner er helt bak mål.. Les deg opp på produktet og bruk det over en periode før du anbefaler til andre. Du bør faktisk kunne stå for produkter du reklamerer for, og hvis du hadde lest deg opp på produktet så ville du raskt skjønt at det ikke har noen blekningseffekt.. men det viktigste for dere er vel å få så mye penger som mulig mens du fortsatt er i spotlighten

    3. Vanskelig å ta deg seriøst når du reklamerer for dette tullet. Du av alle VET at dette er bullshit. Får du ikke dårlig samvittighet når du er med på å lure unge mennesker?

    4. «Det er utrolig viktig med hvite og fine tenner for å gi et godt førsteinntrykk» hahah, altsåå?? Så har du ikke hvite og fine tenner så kan du altså ikke gi et godt førsteinntrykk? Må være det teiteste jeg har lest på lenge, haha herregud

    5. Haha, så søt du er. Man gjør alt for spons i starten. Den tannblekingen er like effektivt som vanlig tannkrem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg