SLOSSING, CELLEGIFT OG REISE

UKENS HØYDEPUNKT
Høydepunktet denne uken er garantert gårsdagen når vi var ute! Meg og Sofie går nesten aldri ut, men igår tok vi det helt ut og koste oss så masse! Var utrolig masse kjent folk og venner ute også. Så det er garantert ukens høydepunkt

UKENS IRRITASJONMOMENT
Det er faktisk noe som irriterer meg så sinnsykt mye! Det er alle de som er ute på byen som slåss bare for å slåss! Skjønner virkelig ikke hvorfor folk alltid skal være ufin og slik på fylla. Er så utrolig unødvendig og ikke minst så sykt irriterende.

UKENS OPPTUR
Ukens opptur er garantert Stockholm turen! Var så utrolig gøy å representere Paradise hotel Norge og ikke minst møte de andre deltakerne fra Sverige og Danmark. Det som var kulest var at meg, Tea og Sofie fikk Suiten på hotellet og den var så sykt fint!

UKENS NEDTUR
Ukens nedtur er helt klart at jeg fikk negative svar fra sykehuset.. Jeg hadde gru gledet meg veldig til denne timen. Det verste var at jeg hadde forhåpninger om at det skulle gå bra, men så gikk det veldig dårlig. Blir også veldig dårlig av cellegiften..

UKENS OVERRASKELSE
Denne ukens overraskelse er at jeg er så utrolig overrasket over hvor lite dansk jeg faktisk skjønner!  Når jeg var med de danske deltakerne fra PH måtte vi snakke engelsk siden jeg ikke skjønte de og de skjønte Ikke meg..

UKENS TANKE

Ukens tanke er garantert om hvor vi skal reise! Vi har vært veldig mye frem og tilbake på hvor vi skal, men føler vi må bestemme oss nå snart. Har fått utrolig mange gode tips fra dere som vi setter stor pris på!

UKENS CRAVINGS

Vet ikke hvorfor men hele denne uken har jeg cravet frosne druer.. Prøvde det for første gang for noen uker siden og etter det har jeg hatt så lyst å spise det igjen!

AKKURAT NÅ
Akkurat nå ligger jeg på i sengen med Sofie. Vi har lagt her i 2 timer å skrevet blogg innlegg og vi er veldig hangover fra igår.. Så skal vi prøve å ta oss en tur på trening seinere..

Har dere spørsmål?

Svarer i kommentarfeltet

-Mario

 

18 kommentarer

Siste innlegg