Sofie og jeg skal ut å reise!!

Hei dere. Beklager for at jeg ikke har blogget på en stund, har ikke vært helt i form de siste dagene.. Tenkte å fortelle dere om at Sofie og jeg har booket tur til Alcudia i 10 dager og vi reiser allerede imorgen.

Dette blir første ferien hvor vi bare skal ta det helt rolig og ikke stresse med noe. Sist gang vi reiste følte jeg at ferien vår ble litt ødelagt på grunn av helsen min var så utrolig dårlig. Håper og tror at ikke det skjer denne gang. Ellers gleder jeg meg veldig til å få litt brunfarge på kroppen igjen, er alt for lenge siden sist.

Som jeg sa reiser vi allerede imorgen tidlig, så dagen idag kommer til å gå i pakking og finne frem alt slik at vi er klar til imorgen. Når jeg kommer hjem igjen til Oslo er det første som skjer at jeg skal se Norge mot Spania i fotball. Det er også noe jeg gleder meg masse til, så nå fremover har jeg litt ting som skjer og det blir så gøy!

Jeg skal være flink å oppdatere dere masse på bloggen og Snapchat når vi er vekke. Så til de av dere som vil se hva vi holder på med, add meg på Snapchat Marioriera!

-Mario

4 kommentarer
    1. Hei, hvor i Alcúdia er dere? Er også på ferie der nå, om dere er i nærheten vil jeg gjerne møte dere om det passer.❤️

    2. Hei. Jeg har startet en spleis for min sønn som akkurat fikk påvist epilepsi, vi bor i en gammel leilighet der dørene har råtnet opp og det ikke er håndtak på. Disse dørene må vi få byttet ut snarest da jeg ikke kommer meg inn på rommene visst han skulle få et anfall og bli bevisstløs foran døren sånn at den lukker seg. Det kom på 15.100 kroner noe som er mer enn hva jeg tjener på en måned som lærling. Håper noen snille sjeler der ute ser behovet og bekymringene vi har for dette problemet. Gjerne ta en titt og gi et bidrag om du føler for det:) spleis.no/dører

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg