SOMMEREN SÅ LANGT

Hei dere! Det å blogge når det er 30 grader i leiligheten er ikke bare lett haha. Skal virkelig ikke klage, var så og si aldri sånn vær som dette i Bergen. Etter mange som har spurt om jeg kan vise litt bilder fra sommeren har jeg tenkt å ha ett innlegg med masse bilder fra sommeren så langt! Jeg har null filter så legger ut bildene uansett om de er fine eller ikke.

 

Bilder av meg og Sofie fra finalefesten! Dette var så utrolig gøy og den perfekte starten på sommeren.

Viktig med sommerklippen før sommeren begynte for fullt! Klippet meg i slutten av Juni. Savner virkelig å være nyklippet og fin.

Dette er fra når jeg var hos familien på Sørlandet, så utrolig koselig å være hjemme hos mormor og morfar en tur!

Dette var når jeg var ute med skjønneste Fredrik og Tea Kristine!

Brødrene mine fra Bergen har vært på besøk i Oslo og det var så koselig. Skikkelig gøy å være litt turist i Oslo!

Har dere hatt en bra sommer så langt? Trenger tips til fine bilde i Oslo!!

-Mario

 

5 kommentarer
    1. Hei jeg heter Cecilie Dahl jeg har hatt fin sommer bada h vert i Sverige Moss bada i kadettancen i sandvika masse kule biler er tips drikk mye vann grill mye

    2. Hei, bare lurte på om du er halvt utenlandsk eller latinsk eller noe. Siden du heter Mario og dine brødre har ganske spanske navn❤️Mvh stor fan

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg