Spennende tilbud, 2 ukers reise og vold mot kompiser..

UKENS HØYDEPUNKT
Ukens høydepunkt må være et tilbud jeg har fått. Det er et veldig spennende prosjekt, som jeg ikke kan fortelle hva er enda. Det eneste jeg kan si er at dere kommer til å bli veldig glad når dere får høre det!

UKENS DILEMMA 

Ville du badet med hvithai eller badet med spekkhogger? Haha som jeg har sagt tidligere er min største frykt spekkhogger. Så hadde alle dager i uken valgt og bade med hvithai. Vet det hørtes spesielt ut, men hadde aldri hoppet i et hav med spekkhogger i nærheten.

UKENS SPØRSMÅL

Blir deg og Sofie sjalu på hverandre? Stoler masse på Sofie og jeg vet hun stoler på meg. Vi blir derfor ikke veldig sjalu, vet at hun aldri ville gjort noe mot meg og motsatt. Blir selvfølgelig litt sjalu av og til, men det er bare sunt å vise at du bryr deg.

UKENS IRRITASJONMOMENT
Ukens irritasjonsmoment er at flere ganger har kompisene mine fått kommentarer eller blitt dyttet av folk på grunn av de er venner med meg. Syntes det er sykt hvor langt folk går, helt greit at noen ikke liker meg, men virkelig ikke greit at det blir tatt ut over kompisene mine.

UKENS OPPTUR
Ukens opptur er at vi har filmet ferdig YouTube videoen, nå mangler vi bare klippingen så kommer første video ut! Gleder meg masse til å vise den til dere.

UKENS NEDTUR
Ukens nedtur er garantert at mamma som reiste til Spania ble innlagt på sykehuset. Det verste jeg vet er visst det skjer noe og jeg ikke kan gjøre noe. Spesielt med de som betyr alt for meg.

UKENS OVERRASKELSE
Ukens overraskelse er at så mange av dere er fornøyd med at jeg har begynt å være aktiv på snap. Trodde virkelig ikke jeg skulle få så masse gode meldinger og så mange som var interessert i storyene mine!

UKENS TANKE

Ukens tanke er hva jeg skal gjøre disse 2 ukene når Sofie er vekke! Har lovet meg selv å finne på masse, har veldig lyst til å reise selv. Vi får se hva tiden bringer😉

UKENS CRAVINGS

Denne uken har jeg cravet Pepsi Max. Er ikke bare denne uken men generelt drikker jeg sykt masse Pepsi Max. Skjønner virkelig ikke hvordan folk syntes at Cola er bedre.

AKKURAT NÅ
Akkurat nå er jeg på vei til trening. En ting er sikkert og det et at det skal trenes masse nå når Sofie er vekke💪🏽

Tips til hva dere vil se på Youtube kanalen vår?

Tar imot forslag!

-Mario

3 kommentarer
    1. Housetour, spørsmålsrunde. dere skal smake på ting med bind før øynene og si/gjette hva det er, filme hverdagen gjennom en hel dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg