Spise edderkopp, kjæresten min reiser vekk og nedtur på bloggen

UKENS HØYDEPUNKT
Ukens høydepunkt må være Onsdag, når jeg var på sommerfest med alle barndomsvennene mine. Var veldig godt å se dem alle igjen, er virkelig viktig å holde på mine ordentlige venner.

UKENS DILEMMA 

Ville du spist 10 levende edderkopper eller 5 levende kakerlakker? Dette må være ett av de verste dilemmaene man kan få, men visst jeg virkelig måtte valgt så hadde jeg valgt å spise 5 kakerlakker av den enkle grunn at det er 5 og ikke 10.

UKENS SPØRSMÅL

Tror du at Sofie eller deg kommer til å være utro?  Jeg er veldig sikker på at det ikke skjer. Stoler masse på Sofie og jeg vet hun stoler på meg. Er skikkelig godt å ha en slik trygghet som jeg har med hun.

UKENS IRRITASJONMOMENT
Ukens irritasjonsmoment er flyselskapet Norwegian, er så utrolig lei at hver gang jeg skal ut å fly med de blir det alltid forsinket. Er så dritt når du må vente i 3 timer pga flyet ditt er forsinket. Jeg skal faktisk fly med SAS neste gang for å se om det er bedre.

UKENS OPPTUR
Ukens opptur er at ting i leiligheten begynner å falle på plass. Vi mangler bare noe få møbler så blir det House Tour.

UKENS NEDTUR
Ukens nedtur er garantert at bloggen ikke går så bra. Har vært utrolig mye som har skjedd når jeg har vært hjemme, men lover at det skal bli bedre denne uken som kommer.

UKENS OVERRASKELSE
Ukens overraskelse er det kjæresten min som står for. Jeg kom hjem fra Bergen og det første som skjedde når jeg kom inn døren var at hun sa at hun reiser vekk i 2 uker. Jeg visste ingenting om det så ble veldig overrasket..

UKENS TANKE

Ukens tanke er hva vi skal gjøre i vår første Youtube video. Vi skal faktisk starte og filme idag. Er veldig masse jobb og vi ønsker at første Youtube video skal være så bra som mulig. Vi gleder oss meg til å komme ut med den!

UKENS CRAVINGS

Denne uken har jeg bare cravet snop. Har vært skikkelig snop syk, håper virkelig det snart går over. Det verste med å være snopesyk er at det ikke går over med det første.

AKKURAT NÅ
Akkurat nå er jeg hjemme i leiligheten med Sofie. Skal straks ut å trene, så skal vi filme til Youtube så dette blir en bra dag.

Tips til hva dere vil se på Youtube kanalen vår?

Tar imot forslag!

-Mario

7 kommentarer
    1. Dere kan ha en «kjøper alt personen foran meg kjøper» eller «si det eller spis det» eller «hvem kjenner meg best av Mario og Tea.K» eller «QandA» eller «Try not to laufh challenge» bare noen tips fra dere STØRSTE FAN

    2. Foreslår “kjøper alt personen foran meg kjøper” og en spørsmålsrunde der dere svarer på spørsmål som kommer inn på Sofie og din blogg! + house Tour

    3. Vær dere selv og kreative men uansett blir det kjekt å se dere gjennom video enn ord selvom begge deler e topp!

      Uansett mini tips kjøp ungdoms billett, er ofte en del billigere og mest sannsynlig bedre.

      Reiser alltid med SAS ungdomsbillett innlands og e samme kull som deg 98er så varer ett par år, så digg det!

      God tur med fly neste gang du kommer hem te Bergen eller god reise kor enn du eller dere evnt ska 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg