SPOILERALARM!!

Hei! I dag kommer omsider mine flotte samboer hjem fra Maldivene, og jeg har sett veldig frem til å få henne hjem igjen. Sofie har vært på reise i 11 dager, men skal jeg være ærlig så føles det som en hel evighet siden jeg har sett henne… Jeg har klart meg fint i leiligheten, men jeg kjenner at det ikke er så festlig å henge her uten fyrverkeriet fra Nord-Norge. Jeg har brukt tiden godt og fått gjort litt i leiligheten mens hun «bare» har slappet av og slikket sol…

Jeg har fått på plass klærne mine og mine ganske få personlige eiendeler. Med tanke på at hennes garderobe er 10 ganger større enn min så er det lurt å booke seg en skuff før hun okkuperer alle skuffer og skap med alle klærne sine. I tillegg har jeg vasket hele leiligheten, skiftet på sengen og fylt opp kjøleskapet.. Jeg syns jeg har gjort en god innsats som husfar.

Det neste som står på programmet er å gjøre oss klar til 17. mai og ikke minst få kjøpt en sofa, er ganske lei av å sitte på gulvet . Ellers har jeg begynt å spille litt fotball på ett lag i nærområdet og det syns jeg er kanon gøy. Det er virkelig noe jeg har savnet de siste månedene. Gleder meg til både trening og bli kjent med nye lagkamerater.

På mandag hadde Sofie bursdag, men siden hun var på reise blir feiringen utsatt til i dag. Jeg tenkte at jeg skulle diske opp med middag, blomster, gave, smågodt og egentlig alt hun digger til hun kommer hjem i dag. Sofie hater egentlig overraskelser, men jeg tipper, og håper, at dette bare er kjekt å komme hjem til. Nå har jeg egentlig spoilet overraskelen min, men satser på hun ikke har lest bloggen min i dag

Hvis noen har noe forslag til hva jeg kan gi i gave, så gi meg gjerne tips!? Ikke så lett å være gutt å shoppe til en jente..

Jeg svarer i kommentarfeltet

-Mario

48 kommentarer
    1. Gi henne noe du vet hun liker, er alltid kjekt med små ting som gutter legger merke til når det kommer til jenter. Trenger inne å være noge stort, men noge du vet hun liker 🙂 favoritt små godt, se favoritt filmen/serien hennes, gjøre dagen hennes til hennes dag hvor dere gjør det hun liker.

    2. Du er så herlig mario wow! Hvordan kan man ikke bare digge deg! Så gøy å se at dere har det så bra sammen, ønsker dere alt godt sammen:)

    3. Ikke klær! Sofie har en egen stil og regner med hun er mest fornøyd med det hun kjøper selv! Kjøp en parfyme du synest lukter godt eller fint undertøy som du helst ville sett henne i🥳noe romantisk eller noe du også får bruk for i forrhold til og bygge dere to opp!

    4. Personlig så syntes jeg at smykker med en enkel detalj er veldig søtt, trenger ikke å være en stor pris på det men noe som kanskje er stjernetegnet hennes? (De selger fine smykker med stjernetegn på gullfunn) og evnt et smykke med inngravert forbokstav?

      1. Det va da stygt sagt! Ka går det av folk si æ bare. Mobbing på høyt plan det her 😩 jeg begynner å bli skittlei av sånne idiot kommentara. Hvis du ikke har nå positivt å si, så hold heller kjæft!!
        Du vet kanskje ikke at PH er et spill som handler om ganske mye penger?
        Du gjør nok ikke det med denne idiot kommentaren!!

      2. Haha mario er en flink spiller, og har du egt sett på PH? Er en lang rekke med deltagere foran han som er langt mer irriterende 😂

    5. Så skjønn du er. Undertøy eller treningsklær blir jeg alltid fornøyd med fra kjæresten 🙂 Det får man godt bruk for.

          1. Så flink du er til å skrive😊 du er morsom og jeg ler så sykt av deg på PH! Ikke føl deg dum over det som skjedde.shit happens,👍🏼 Håper dere vinner og at dere har det tipp topp😄

    6. Hva syntes du om at Sofie lever av å selge kroppen sin på Instagram og at hun har blitt kjent gjennom å vise rumpa og puppene sine offentlig?

      1. Det har da han ingenting med. En jobb er en jobb. Hadde du liksom hatt problemer hvis du hadde fått en kjæreste som var undertøysmodell? Det er bare creds til Sofie.

    7. Mario, e har alltid støtta det gjennom heile ph- oppholdet. Du og Andreas har vært mine to favoritt gutter der inne, men kompis.. Koffor i helvete pulte du ho Bettina?? Du har jo ho Sofie, den absolutt deiligste av alle. Koman da. Dinna avgjørelsen der kommer e aldri til å forstå…

      1. Ja, alle gjør feil osv osv, men herregud Mario, hva tenker du med når du ligger å puler Bettina mens sofie fortsatt er inne på hotellet? Du er så jævlig falsk og dobbellmoralsk! Tenkte du ikke på Sofie som du vet at du har en greie med inne på hotellet? Du snakker dritt om Bettina men med en gang hun kommer inn igjen puler du henne? hahahahaha fyfaen

    8. Å pule bettina var nok ikke det lureste, men jeg hadde nok gjort det samme sjæl kompis om Laksen ikke hadde svømt på en god stuns

    9. Kjenne mæ rett og slett skuffa over den her episoden. Enda et eksempel på at du kun tenke med det andre hodet.
      Katti skal du innrømme for dæ sjøl at Bettina e den du egentlig vil ha (ikke prøv å snakk dæ unna det her, det e klart å tydelig at ho e din favoritt), og ikke Sofie? Litt trist at du har dratt den så langt at dokker e samboera nu, du sku vel helst ønske du bodde I Sverige lamme B.

    10. Du trenger kanskje ikke å lete etter noe hun ønsker, men noe med en mening bak det. For eksempel i stede for å kjøpe et smykke kan du kjøpe en miniatyr kamel som minner deg om den gode tiden du hadde med henne i Sahara ørkenen (bare eksempel!) Lykke til, håper dere vinner ph!

    11. Tips og gi i gave:
      – åpenbart noe hun selv har sakt ønsker
      – smykke, ring, øredobber eller armband
      – noe sminke du vet hun bruker
      – klea
      – en bok med bilder av dere og litt tekst
      – noe du selv har laget
      – en reise, siden hun er så glad i reising (behøver ikke være en dyr plass)
      -noe dere trenger til leilighet
      – selvlaget deksel/andre ting av dere.
      – noe du vet hun trenger

      Noen forslag, men husk en gave behøver ikke være noe enn bruker penger på eller noe som er dyrt. Det viktigste er vel og fortelle henne du er glad i hun & du alltid vill være der for hun. Trygghet er den aller beste gaven syntes nå jeg🤗❤️

    12. Hvordan håndterer du og Sofie, det at du lå med Bettina? Har det påvirka forholdet dere har til hverandre?

      1. Wow! Stygt å ønske slikt for andre mennesker. Mario gjøre det eneste riktige i den situasjonen. Hadde du tatt litt lærdom, av å ligge i nuet. Hadde du nok ikke vært så gretten.

    13. Du var en av mine favoritter, helt til idag. Du skuffet veldig 🙁 syns det var ekstremt dårlig gjort mot Sofie og syns helt ærlig hun fortjener bedre!

    14. Enig med mange her. Du er den deltageren gjennom alle sesonger som har spilt mest på følelser og virker som du ser på jenter som objekter. Blir kvalm av måten du oppfører deg på og skjønner virkelig ikke hvorfor vakre Sofie gidder å være sammen med deg når du puler Bettina. Ikke rart du er mislikt

    15. Hadde aldri klart å stole på deg hvis jeg kjente deg i virkeligheten. Ja PH er et spill, men det du viser på tv er personlighet. Sofie burde passe seg, du er sikkert notorisk utro og en løgner.

    16. Det virket som du var giret på Bettina og hadde lyst å ha sex med henne. Du sa jo at Luigi sliter haha. Dere la nok opp til det begge to og har like mye skyld i at det skjedde begge to.

    17. Utrolig hvor ekstremt enkelte tar av og så mye drit enkelte lirer av seg. Som om dere er feilfri? Lurer på når det ble ulovlig å ha samleie? Er det ikke en av grunnene til folk ser på paradise? Sofie og Mario var ikke i et forhold der inne så å komme med så stygge kommentarer om noe dere ikke har peiling på er bare flaut. Hvem bor sammen nå? Jo Mario og Sofie. Voks opp. Dette kommentarfeltet er tragisk!! Heier på deg Mario & Sofie

    18. Trude + mario + battery = truelove ❤️🌹 #oneday#onedaywewillmeet#meandyou#youandme#4everandalways#battery#norway#bergen#mario#trude#babys#babysarecoming#boy#girl#lovemylife

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg