Spørsmål

Hvor vondt var tatoveringen fra 1-10?

6, var veldig vondt i slutten men ellers gikk det veldig bra!

Hvor gammel var du når du mistet jomfrudommen din?

Tror jeg svart på dette før, men jeg var 15 år når jeg mistet den!

Har det skjedd noe mer enn det som skjedde med postkassen din?

Nei det har ikke skjedd noe! Skjønner virkelig ikke hvorfor de gjorde det, men har fikset post i butikk så det går veldig bra nå😊

Hva syntes du om Isabell Raad?

Hun virker veldig koselig utifra det jeg har hørt fra Sofie! Jeg kjenner ikke hun så godt, men har fått et bra inntrykk av hun.

Ser du er blitt mindre i ansikt og kropp, føler du på kroppspress nå etter du ble en offentlig person?

Jeg har aldri vært en person som har brydd meg om kroppspress! Jeg har begynt å trene og spise sunnere fordi det er noe jeg ønsker selv.

Tror du Sofie gjorde noe dumt i Ibiza?

Hun hadde aldri vært utro, så tror absolutt  ikke det!

Hva ville du tatt med på øde øy visst du kunne valgt 3 ting?

Dette var et sykt vanskelig spørsmål.. Ville tatt med alliansen min fra PH, høyttaler og gitar til TIX!!

Hva betyr tatoveringen din?

Dette er faktisk første tatovering som ikke betyr så mye for meg! Jeg har alltid syntes slike tatoveringer er kule, så er veldig glad for at jeg gjorde det!

Hvor mange ganger spiser du om dagen?

Jeg spiser frokost, middag og kvelds!

Når skal du til Bergen igjen?

Jeg er usikker, men håper det ikke er så lenge til.. Savner virkelig vennene mine hjemme😊

Hvem er din bestevenn fra PH du kan bare velge 1?

Den gutten jeg har best kontakt med er Fredrik og den jenten jeg har best kontakt med er Tea!!

Flere spørsmål?

-Mario

 

 

5 kommentarer
    1. “…,men jeg syntes at så lenge det har en mening og du ikke angrer er det greit!”

      “Dette er faktisk første tatovering som ikke betyr så mye for meg!”

      Hehe….! 😀

    2. Det er ikke sunt å spise kun 3 måltid om dagen, om du trener såpass mye som du påstår
      Hva med mellommåltid ….. ikke et godt forbilde

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg