SPØRSMÅL OG SVAR!!

Er det noen som har hatt sex så langt på Paradise Hotel? 

Så langt inne på Hotellet er det ingen som har hatt sex, det nærmeste var vell Floyd og Lea i uke 1.

Visst du kunne valgt et TV program å være med på hvilken ville det vært?

Da ville jeg vært med på Farmen eller Skal vi danse!!

Fuck, marry, kill : Tea Kristine,Marthe og Sofie? 

De 3 jentene er de nærmeste for meg både inne på hotellet og på utsiden, kan svare på dette for gøy! Vet at ingen av de tar seg nær av det uansett. Fuck Marthe , Kill Tea Kristine fordi hun er den personen som kan irritere meg mest , Marry Sofie tror ikke det kommer som noen overraskelse for noen at jeg valgte hun her.

Hva gleder du deg mest til akkurat nå?

Det jeg gleder meg mest til nå er å reise til Oslo idag og gå på visninger på leiligheter i helgen! Skal også møte en person jeg ikke har sett på en liten stund så gleder meg masse til det!

Hva gjør dere når det er dødtid på hotellet? 

Når det er dødtid på hotellet prøver vi alltid å finne på ting. Vi bader, spiller Mario bowling, soler oss og har det egentlig bare gøy!

Hva syntes du om at Thea og Adrian vant Mr og Mrs Paradise?

Det at de vant var sykt kjipt fordi jeg ville så mye vinne selv. Meg og Sofie jobbet så hardt og gjorde alt vi kunne for å vinne, men det holdt ikke. Det verste med tapet var at Thea og Adrian fikk makt for da visste jeg at det gikk utover meg, Sofie, Henrik eller Tea Kristine..

Har du hatt kontakt med Bettina etter Paradise Hotel? 

Jeg har ikke hatt kontakt med hun etter Paradise Hotel.. Grunnen for det er at ting har skjedd inne på hotellet og på utsiden som gjør at vi ikke har noe kontakt idag.

Fikk dere lov å røyke og snuse inne på PH? 

For meg betydde ikke det så mye fordi jeg røyker eller snuser ikke, men inne på PH var det lov å snuse men ikke røyke. Det var noen som røykte fast som fikk lov å ta seg en røyk når vi ikke var på kamera.

Når er det dere ikke blir filmet på PH? 

Vi var alltid samlet når det ikke ble filmet. Vi blir ikke filmet når vi spiser lunsj og middag. Det blir heller ikke filmet når vi gjør forberedelser til forskjellige sermonier. Når vi ikke blir filmet har vi deltakeransvarlige som passer på at vi ikke snakker om spillet og bare snakker om generelle ting.

Hva er beste og verste minne hittil? 

Beste minnet var uken når Sofie var diktator, da hadde vi det så bra. Vi fikk champange til frokost, lunsj, middag og på kvelden,  så den uken var helt nydelig.

Det verste minnet hittil var når Jamilla splittet meg og Sofie i uke 4.

 

Har dere flere spørsmål dere vil ha svar på? 

Svarer i kommentarfeltet!

-Mario

60 kommentarer
    1. Jeg føler at uansett hva Sofie gjør, så støtter du henne og oppførsel. Hun kunne gjort hva som helst, samme handlinger som for eksempel Jamilla har gjort, og likevel ville du unnskyldt og backer det. Det er greit å ville backe vennene dine, men lets face it – selv dine nærmeste kan gjøre og si ting du selv ikke ville gjort eller støtter

    2. Hei Mario!

      Jeg bruker vanligvis ikke å kommentere på blogger, men leser mye.
      Stusser litt over hvordan du skriver en ting i ett innlegg og noe annet i neste.
      To eksempler som:
      1.
      Jeg har søkt på utdanning som lærer og sykepleier. Jeg har veldig lyst å ha ett yrke der jeg jobber med mennesker.
      Og:
      I fremtiden har jeg lyst til å være med på flere TV programmer, og hvis det lar seg gjøre, få en karriere ut av det! Jeg trives foran skjermen, og dette er noe jeg ønsker å jobbe med. Hvis ikke det går, har jeg planer om å bli brannmann.

      2.
      Jeg ble meldt på Paradise Hotel av noen kompiser.
      Og:
      Når jeg meldte meg på Paradise Hotel…

      Såå… Ikke alltid like lett å vite hva en vil bli når en blir stor. Men trodde ikke noe som yrke endret seg over 3 dager.
      Ei heller om du meldte deg på selv i ett innlegg og i ett annet så ble du meldt på av kompiser.

      Vil ingenting vondt med dette, ønsker å lese bloggen din videre da du har mye bra å komme med.
      Så lykke til videre! 🙂

      1. Å herregud er det et så stor greie å ta opp? Slutt å kritiser for alt .. alltid noen som skal klage eller kritisere

      2. Hei! 1. Jeg har flere ønsker og visst ikke det ene går har jeg lyst å prøve det andre.. Syntes egentlig det er veldig deilig og ha flere planer for da har jeg mer å velge i..
        2. Jeg ble meldt på av kompiser, men var jo meg selv som takket ja til og være med.. skjønner at det kan bli misforstått men er sånn det er hvertfal!

    3. Dåkk e så barnslig! Slutt å skriv om kværanner og heng ut kværanner etter paradise. Skjønne ikke ka dåkk ska oppnå mæ å skriv om kværanner, da mein e DEG, jamila, tea, thea, henrik OSV. GROW UP!

    4. Hva er greia med at du ikke har så mye kontakt med betinna hva er årsaken, det har skjedd mye men hva er årsaken.?

      1. Jeg kunne nok reagert annerledes, men det var så mye følelser i spill og jeg var blitt så utrolig glad i Sofie. Var veldig mye av følelsene som snakket den parsermonien..

    5. Har du og Sofie noe på gang? 😉 ikke si at «hvis det fortsetter sånn kan d bli noe mer» men ser kommentarene og ser at du er litt forelska og tror kanskje dere er sammen 😉

    6. Dere var skikkelig stygge under parsermonien mot Thea, Adrian og Jamilla. Dere sier jo selv hele tiden at det er et spill. Så at dere driver på sånn og sier de skal holde kjeft fordi de spilte en sterk spiller ut blir helt idiotisk. De kan jo si hun er et fint menneske uten at dere skal si de er falske. For helt ærlig kommer de mye bedre ut enn det dere gjør.

      1. Skjerp deg. De kommer ikke ut bedre enn det Mario gjorde. Marie gjorde alt for Sofie og brydde seg utrolig mye om henne. Thea, Adrian og Jamilla er falske som søren, og at Thea lo når noen røk var barnslig av henne. Thea tenker bare på spill og det skal være lov å tenke på følelser når det kommer in spillet. Det har vært flere spillere som har vunnet sammen. De har klart å spille på følelser og spill så slutt å heng ut Mario. Så skjerp deg og ta deg sammen.

    7. Syntes du og Sofie er helt rå! Hadde vært årets kjedeligste sesong uten dere 2, jeg ler så jeg griner til tider! Digger at dere sier akkuratt hva dere mener, det var utrolig trist at Sofie røk ut men håper hun kommer inn igjen å at dere vinner hele dritten, det har dere virkelig fortjent! Syntes ikke dere oppfører dere noe værre en de andre der inne, jeg syntes rett og slett visse personer er falske, bitchy å ekle der inne å prøver å sette seg i et bedre lys en de fortjener. Stå på heier på deg!!:)

      1. Det at Sofie røk var mer enn å bare miste en partner, vi stolte på hverandre mer enn bare i spillet.. Jeg hadde begynt å få følelser for hun så det gjorde bare ting mye verre.. Det er veldig vanskelig å forklare men når du er i den Paradise boblen er det det eneste som betyr noe der og da, så var ikke en god følelse. Samtidig hadde jeg ingen jeg kunne stå med så er i store problemer bak Jamilla.

        1. Du får jo følelser for folk kjempe fort. Sånn jeg har hørt det og ganske sikkert kan bekrefte holdt jo du på med flere folk når du dro på PH. Sykt å bruke snille jenter på den måten du har gjort.

    8. Hei. Jeg ville bare si at jeg skjønner reaksjonene deres når Sofie røk ut, men det er ett spill! Du og Sofie var et veldig sterkt par, det så alle der inne, hvis noen andre skulle hatt en sjanse så måtte dette skje. Dere var heller ikke så mye mer kind mot bettina, den måten dere fikk henne ut var verre. Så jeg vet ikke hvem som er verst 🤔🤷‍♀️

    9. Jeg har aldri grinet før av at noen paradise deltager har røket. Jeg her heiet på dere siden dag1. Utrulig trist å sjå parsermonien ikveld. Heier fortsatt masse masse på deg Mario!! Stor klem.

    10. Skjønner alle reagerer på reaksjonen til Mario og Sofie. Men etter min mening, hadde jeg også vært forbanna om noen tok min private telefon og leste mine meldinger med andre. Det er skittent og ekkelt gjort etter min mening, og etter det stå der og le når Sofie ryker. Å lese andres private meldinger og samtaler er veldig sårt. Flere deltakere har sagt at en parseremoni tar 5 timer å spille inn. Se for dere å stå der i 5 timer, vite at noen har lest meldingene dine og løyet deg opp i ansiktet hele dagen. Ting kunne blitt annerledes fra begge sider, men akkurat her står jeg med Sofie og Mario.

    11. BÅDE DU OG SOFIE SIER DERE VISSTE DET VAR ETT SPILL UNDER HELE OPPLEGGET. KAN JEG SPØRR DA HVORFOR DERE HAR VELGT Å IKKE HA KONTAKT MED SÅ MANGE DER INNE ETTER PH? ER JO IKKE BARE BETTINA, ER JO THEA OG JAMILLA OGSÅ.

    12. Har egentlig likt deg siden start Mario, men har begynt å mislike deg mer å mer. Oppførselen din idag var utrolig barnslig og spesiell. Vet du ikke at det er et spill? Forstår du ikke at Jamilla selvfølgelig vil ha ut Sofie, når Sofie vil ha ut Jamilla? Du gikk til personangrep mot flere personer noe jeg syntes er direkte kvalmt og dårlig gjort. Utifra det jeg har sett virker du som en mindre hyggelig person. Skulle så gjerne sett at du håndterte parseremonien idag annerledes, for da kunne inntrykket ditt på meg endres positivt i mine øyne.

    13. Skjønner at det var veldig trist og tungt for deg når Sofie røyk, men snakk om å tape ansikt. Måtte sitte med en pute foran ansiktet pga alle de flaue kommentarene til både deg og Sofie. Håper vi får se en litt mer oppegående Mario de neste ukene på paradise, for jeg har alltid sett på deg som en herlig fyr der inne!

    14. Likte deg og Sofie veldig godt, men at dere skal få lov å sende hjem den ene etter den andre uten sure miner, for det er jo et spill ifølge deg. Men så klikker dere i vinkel når en av dere ryker. Og går til personangrep! Hvor er logikken?

    15. Denn eneste slangen på hotellet e jo Thea, kem f*** driv å hæcke sæ inn på en telefon til en anna spiller og driv å bable om dobbelmoral bullshitt når ho e denn mest falske menneske dær inne skjøll. E det mulig å være så full av løgn og stygg mot andre menneska. Æ regne egentlig med det e mye mer «fælt» som skjedde som vi ikke får se…
      Men uansett, æ håpe Sofie kommer tilbake til dæ og dokker står i en finale ilag❤️ (Hjertehjerte)

        1. Måten thea, andrian og jamilla prate på e fæl. Bare lyg, backstabbe og sprer dritt stemning Dem e fæl og dem har fint klart å visst det til hele norge 😉 håpe alle ryk æ

          1. Godt gjort å backstabbe noen i en annen alliansen. Haha fytti. De har da aldri oppført seg ufyselig nettopp det de andre gjør her. Få ingeren ut og innse fakta.

            1. Ta å ro ned rævhålle ditt, det e ett tv programm, du kjenne ingen av dem så ta å spy dæskjøll i øye du. Og du kan jo be jamilla om å åpne kommentarfeltet sitt, så kan alle se ka fook mene om hennes oppførsel, ho e rett og slett en dritt

    16. Jeg er litt nysjerrig på en ting. Når andre på hotellet prøver å få en av dere ut ( f.eks den gangen jamilla splittet deg og sofie, og nå når de sendte sofie ut), så sier dere at “dere gjorde det på en ufin/kjip måte. Føles ut som dere gjemmer dere bak den setningen – at de gjør det/spiller på en ekstra kjip måte, for dere selv prøver jo også å få par fra den andre alliansen ut. Hvordan mener du at de kunne gjort det mindre ufint, og hvilken måte er det dere mener de behandler dere dårlig i forkant av splitt/utsendelse? Hvis du tenker på at de var uærlig da du spør dem om de planlegger å sende en av dere ut : Når dere planlegger å få ut noen fra den andre alliansen( Jamilla, Thea) ville dere vel ikke sagt til dem at dere planlegger å få dem ut når de kommer til dere å spør i forkant av parsermonien – slik du gjorde med thea denne gangen? Enten er du en usmakelig, egoistisk-egosentrisk, høy – på – deg sjæl type, eller så tar følelsene totalt overhånd her, slik at du/dere ikke tenker helt rasjonelt når dere lirer fra dere ting. Håper på svar, for mitt syn på deg har snudd ganske kraftig…

    17. Syns det er ufattelig tåpelig å reagere på den måten der på parsermonien.
      1. Det er et spill, det vet alle. Er på ingen måte stygt å bruke en tildelt makt på å sende hjem en sterk spiller. Dere hadde selvfølgelig gjort akkurat det samme.. dobbaltmoral, enkelt og greit.
      2. Å be andre holde kjeft og generelt vere ufattelig ufyselig mot andre spillere pga. noen jævla spillmessig taktiske valg er helt enkelt idiotisk. Kjenner jeg mister så ufattelig mye respekt når både du og Sofie går vekk fra all saklighet blir jævla spydige ovenfor andre. Hele den seansen gjør jo bare at dere kommer 500 ganger verre ut av situasjonen enn hva dere kunne og burde gjort.

      Ps: Heiet ikke på noen igrunn, så er overhodet ikke subjektiv i dette innlegget

    18. Hva tenker du om at wanda og andre norske kjendiser latteliggjorde deg og Sofie på snapstory etter parseremonien?

      Er du rasist i og med at du hater så sterkt på jamilla?

      1. At wanda kommenterer noe om meg bryr jeg ingenting om, tror hun må fikse opp i sitt eget liv før hun fikser opp i andres..
        Jeg er abseloutt ikke rasist, jeg stiller alle likt uansett legning eller farge! Det kan dere spør Jamilla om også!!

    19. Hva tenker du om at walid skrev på insta etter parseremonien på kommentaren til jamilla at han hyller henne.

      Hva er deres forhold i dag?

    20. Vet ikke om du fortsatt leser spørsmålene nå, men: hvorfor var det nesten ingen som reagerte på at Thea hadde tatt mobilen til Sofie under parsermonien? Var det vanlig å snoke i hverandres mobiler inne på hotellet?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg