Spørsmål og svar

Hvordan er det for deg og Sofie å se episodene på TV sammen?

Meg og Sofie har det bra nå. Er ikke kult å se det på TV, men folk må huske at dette er 3 mnd siden. Mine følelser for Sofie er noe helt annet nå enn hva de var der inne. Har fått utrolig mange stygge meldinger de siste 24 timene og det er ikke så kult. Nå ser jeg frem til å bli ferdig med dagens episode og gjøre meg klar til 17 mai imorgen! 

Angrer du på du hadde sex med Bettina? 

Svaret på dette er ja.. Jeg var i uke 10 og gjorde noe jeg aldri skulle gjort. Bettina hadde ikke sex med meg fordi hun ville, hun hadde sex for ødelegge for meg og Sofie. Jeg skulle selvfølgelig ikke gjort det..

Syntes du selv du har forandret deg etter du har blitt ett kjent fjes? 

Jeg er akkurat samme person som før PH! Det viktigste for meg er å holde på mine verdier og være akkurat lik som før..Vet at alle vennene mine ville sagt at jeg er den samme nå som før.

Har du noen gang angret på at du var med på PH?

Når jeg var inne på PH angret jeg ikke. Nå i ettertid har det vært litt annerledes, er ikke like kult og se alt på TV.. Men nei jeg angrer ikke, for jeg fikk møte så masse herlige mennesker og ikke minst fikk jeg muligheten til å bli kjent med Sofie.

Er du en ond person som bare er utro?

Jeg er ikke en ond person og jeg er ikke utro. Folk må huske at vi ikke var i ett forhold der inne . Det jeg gjorde var ikke greit og meg og Sofie har snakket om det. Hadde aldri gjort noe slik mot hun nå når jeg vet at det er oss, Sofie betyr alt for meg på utsiden og er så takknemlig for at jeg har hun. 

Hvorfor senket du Bettina for å bli diktator?

Jeg senket Bettina som diktator rett og slett for å være sikker på at min allianse skulle klare seg. Hadde en følelse på at Bettina ville sende ut Sofie eller noen av de andre i alliansen min. Så når jeg styrtet hun fikk ikke hun sjansen til det.

Når du ryker ut av hotellet møter du andre deltakere da? 

Jeg har forsatt ikke røket ut av hotellet haha;) Neida, når du ryker ut kommer du på ett eget hotell der du ikke har lov å snakke med andre deltakere.

Hva gjør du for tiden? 

Nå har Sofie akkurat kommet hjem fra Maldivene! Så planene fremover nå er først og fremst og feire 17 mai. Også skal vi få alle møblene på plass. Skal selvfølgelig blogge og holde på med Instagram også!

Hvordan takler du alle hat meldingene og kommentarene du får?

Jeg prøver og ikke bry meg. Men nå i det siste har det vært utrolig mange stygge meldinger.. Er ikke så kult men jeg har masse støtte fra Sofie, familie og venner! Har også mange av dere som støtter meg og det setter jeg så utrolig stor pris på <3

Flere spørsmål? 

Svarer i kommentarfeltet!

-Mario

 

48 kommentarer
    1. Det er bra at du synes selv det du gjorde ikke var greit, ble litt skuffet når jeg så episoden men alle gjør feil og gjort er gjort, bra du å sofie har der fint nå i etterkant! Heier på dere<3

    2. Altså hallo, du kan ikke si at det er bettinas skyld i at dere to hadde sex? Kanskje hun gjorde det ut av slu årsaker, men du har hjerne du å lissom…og dette her var like etter du tok makten fra hu? I mean COMEON🤦🏾‍♀️! She offered, u Didnt Even think twice bro. She gave u green light, nd u Broke the f****g speed limit. . Jeg håper Sofie finner ut av d og tar igjen i løpet av oppholdet.. men… samtidig vêt jeg sannheten. at den jenta har langt høyere standards og fineste moralene oG hun hadde aldri gjort sånn 🤦🏾‍♀️

      1. «Bettina hadde ikke sex med meg fordi hun ville, hun hadde sex for ødelegge for meg og Sofie.»
        Ser ikje heilt korr han sei at det e hennes feil? Han svare ærlig på at han angre på det 🤷🏼‍♀️

        1. nei, det må sies her igjen: Mario ekkke dum, han så feilen mens han gjorde det, og da si at han angrer og at Betina ditt Betina datt, er for å få fokuset et annet sted. Heller at man tenker Betina playet han enn at han cheated.

    3. Du nevner at man hvis man må forlate hotellet kommer man på et eget hotell, borte fra de andre deltakere som også har røket. Som ikke har lov å kommunisere med hverandre.

      Men Bettina sier jo i episoden at robin og simen har fortalt om at du var med på hele planen.
      Det vil si at produksjonen må ha latt de henge sammen på utsiden, etter at de røk.
      Seff ville proudksjonen at bettina skulle vite dette for å hevne seg på deg slik at dere ikke kunne lure henne.

      Hva tenker du om det? Eller er produksjonen rettferdige??

      1. Tipper de har møttes hjemme i Norge, mtp hvor lenge siden det er de røk alle sammen. Antar at å sende Bettina tilbake ble bestemt ganske sent, og at hun altså har vært i Norge sammen med andre som er sendt hjem.

        1. Du må jo være kjeks om du mener at Bettina reiste hjem til Norge, for å reise tilbake til Mexico?? Selvfølgelig blir de i Mexico til innspillingen er ferdig..

          1. Bettina var hjemme i Sverige når produksjonen kontaktet henne om å sjekke inn igjen. Ikke vits å være så aggressiv…

      2. Mario snakker om reglene for de utstemte som [enda] ikke har dratt tilbake til Norge, det være seg om de venter på å dra eller å returnere til hotellet (programmet). Bettina var derimot hjemme i Sverige da hun hadde kontakt med de resterende deltakerne 😉

    4. Hadde sex med deg for og ødelegge for deg og sophie, du er over 20 år og du virket ikke helt motstridig heller. Du kunne sagt nei. Du falt for fristelsen rett og slett. Å du må ta konsekvensene av det 🙂

    5. Det at du sier at Bettina gjor dette for å være slem meg deg… du nølte ikke akkurat. Slutt å skyld på andre og stå for det du har gjort! Fatter egentlig ikke hvorfor Sofie vil ha deg… med tanke på hvor ekkel du er mot folk inne på PH, i tillegg til at du lå med Bettina med en gang du fikk sjangsen. Uansett om du og Sofie ikke hadde like sterke følelser som nå så forsto du og med en gang ittepå at det du gjor var galt.. det må da vel si noe??

    6. Det er bra du innrømmer dine feil, men måten du skriver det på virker som om du setter all skylden over på Bettina. It takes two to tango, så du er like skyldig selv.

      Jeg antar dere (du og Sofie) allerede har snakket ut om dette, og jeg antar også at Bettina hadde hevn i tankene når hun initierte sex, men det å legge alt over på henne synes jeg blir litt urettferdig. Da er det bedre å legge seg flat.

    7. Ta av deg offerkofta å stå for det du har gjort. Du tenkte nok ikke stort på Sofie mens du lå med Bettina. 😉 du må bare generelt her på bloggen slutte å unnskylde og bortforklare alt du gjør. Dette blir bare tåpelig.
      Du er en voksen mann, du hadde lyst til å ha sex, det bestemte du selv, og det må du stå for.

    8. Me, myself and I, ikke sant? Du e tvers igjennom falsk og det er på tide at du blir satt på plass. Heiet på deg i starten, men personligheten din skinner gjennom og la oss bare si at den er ikke laget av gull. Voks opp og stå for det du sier og gjør.

    9. Det er så jævlig morsomt å se episoden i dag, hvor Adele helt oppriktig mener at du sa at Adrian ryker og produksjonen har tekstet noe i samme retning. Jeg hører HELT TYDELIG at du sier « no har eg backen din uansett ka»… og alle som hører noe annet må jo litt tette i øra😂

      1. Endelig noen som sier det samme som meg!! Spolte tilbake flere ganger for å være sikker. Han sa aldri at Adrian ryker. Ble så irritert på hele Adele.

    10. Jesus Christ, de har sagt gjentatte ganger at det er et spill og man er noen helt annen på hotellet. Før episoden gikk av lufta var de supergode venner, noe må jo ha blitt ordna opp i. Litt PR skal det jo være, så selvom Sofie nå skriker ut om tillitsbrudd og alt det der er det ikke sikkert det er så sjukt relevant for fremtida når de til og med bor sammen den dag idag. Gud, folk må skjerpe seg ass

    11. Godt råd .
      Vær voksen nok til å stå for handlingene dine .
      Alle handlinger har en konsekvens .
      Enten negative eller positive .
      Gjort er gjort .
      Og Angre deg ikke over det som er gjort .
      Ting som er gjort .
      Men angre eller på det du ikke har gjort .
      Som du har lyst til.
      For seint å angre på noe som er gjort .
      Når det alt et gjort .
      Og skylde på den andre .
      Og si at alt er den andres feil .
      Blir feil .
      Man er to om ting .
      Men du kunne tenkt før det skjedde .
      Og vilken grunn Bettina hadde .
      Så er ikke det noen grunn til å legge skyld over på henne .
      Det var frivillig .
      Ingen tvang deg .
      Fri vilje .
      Så litt seint å angre på noe som alt er gjort .
      For gjort er gjort .
      Sagt et sagt .
      Og pult er pult .
      Får ikke gjort noe med det .
      Så ta det som en mann .
      Og bare inse det .
      Selv om du kunne ønske at du ikke hadde gjort det .
      Så blir det litt feil å angre på noe man har gjort .
      For du får ikke gjort noe med det .
      Og husk du har lekt med både Bettina og Sofie i begynnelsen av Ph .
      Gikk frem og tilbake .
      Så til Bettina .
      Du skal ikke hjem .
      Og du var den som var mest ivrig på og få hu hjem .
      Selv om du sa til hu.
      Du skal ikke hjem .
      Og Bettina så jeg reiser i dag .
      Og hun hadde rett .
      Er det rart at hun kanskje vill hevne seg på deg når hun kom inn .
      Ikke bare på Sofie .
      Men deg også .
      Synes ikke det er så rart jeg .
      Men i det minste stå for handlingene dine .
      Og vær voksen til å innrømme hva du har gjort .
      Du hadde ikke trengt å si noe mer enn dette .
      Ja jeg hadde meg med Bettina .
      Og det var ikke noe mer enn det .
      Enn å måtte få med deg .
      På peke at du angret deg .
      Angret at det skjedde .
      Og måtte få frem at du angret rett etter det skjedde .
      Unnskyld meg .
      Men smålig .
      Bare innrøm.
      Gjort et gjort .
      Sagt er sagt .
      Og pult et pult .

      1. Ja, akkurat du ser det på TV, men nå må du huske på at du ikke ser Alt på TV. Masse ting og tang produksjonen ikke har tatt med. De blir filma 24/7, og korte ned en video som er på 24 timer til rundt 40 minutter, da er det søren meg masse som ikke kommer med. Å hvorfor sier du at folk er en kødd når du ikke kjenner personen IRL? Men dømmer etter det du har sett på TV? Greit at Mario gjør dumme valg, men det klarer han å stå opp for å si selv at det var dumt. Alle mennesker gjør dumme valg, for vi er bare mennesker. Så før du begynner å dømme andre etter hva du har sett på TV, så tenk deg om litt først. Heia Sofie å Mario, og den ekte kjærleiken.

    12. Føler du deg ikke skyldig i at stakkars adele ville dra hjem? Vis du ikke hadde sagt at Adrian skulle ryke(som du sa, alle hørte det) selvom du benektet. Så hadde du klart å få hjem Adrian kanskje. Adele sa jo hun ville dra fordi hun var lei seg og følte seg lurt av DEG. Hun nevnte ingen andre

      1. Han sa jo « Nå har jeg din back uansett». Ikke «Nå ryker Adrian uansett». Produksjonen hørte jo helt feil!

    13. Ser at også du skriver her at Bettina hadde sex med deg bare for å ødelegge mellom seg og Sofie, greit nokk, kanskje hun gjorde det, men synes du virkelig det er ok å henge ut Bettina på måten som for eksempel Sofie gjorde i sitt blogginnlegg? Synes du virker som en reflektert og ordentlig mann ut i fra hvordan du skriver på bloggen din, så lurer virkelig på om du synes dette var ok av henne (Sofie). Skjønner at hun kan være bitter og sur på Bettina, men det å dele dette på denne måten, for å få folk til å gå mot henne, er vel veldig unødvendig! Synes også du kan ta mer eierskap i det, enn å bare komme med det at du angrer og legge resten på Bettina.

    14. Fyfaen så piss å bare legga alt øve på bettina. Du va så sinnsykt med på den sexen, dokk hadde jo trossalt sex to ganger. Eller blei du tvungen te sex begge gangene?

    15. Hvorfor spiller du så skittent spill? Altså.. det er greit når du spiller helt latterlig, men blir sur av kritikk, eller hvis noen gjør det samme? Jeg synes det er litt usmakelig av deg og Sofie. Håpet dere skulle vinne i begynnelsen, men det endret seg etter uke 3. Bare pga spill og oppførsel mot andre deltakere. Det er fryktelig synd

    16. Ahahah, hva skal du skylde på ikveld? Ble du fristet denne gangen også kanskje? Blir det hattrick?😂

    17. Herregud, din vingleper. Kommentarene om å være falsk er helt berettiget. Bygg opp ryggraden og stå for det du gjør i stedet for å ta enkleste utvei og lyve deg ut av alle situasjoner. Hver gang løgnene blir gjennomskuet blir du sur og forlater samtalen, det er for svakt. Fremstillingen på TV kommer deg ikke til gode, men du er sikkert en fin fyr i virkeligheten og jeg håper Sofie behandles bedre her ute enn der inne.

    18. Du sier dere havner på et hotell og ikke har lov til å snakke med de andre. Men Bettina sa jo i gårdagens episode at hun hadde hørt fra Robin og Simon i ettertid at du var med på å sende henne ut, hvordan visste hun det hvis hun ikke kunne snakke med de andre som røk ut?

    19. Greit, du dreit deg ut, men du står iallefall for det! Alle driter seg ut en gang i blandt, og selv de som står bak de mest dømmende kommentarene vil faktisk en dag møte sine skinnhellige ‘selv’ i døren en vakker dag, om de ikke har rukket å gjøre de store feilgrepene enda..
      Husk at det ikke er feilene du begår som sier noe om hvem du er som person, men hvordan du håndterer følgene, og gjør opp for de. – Og ut i fra hvordan ditt forhold er til Sofie i dag, har du åpenbart tatt ditt ansvar som en mann så til de grader at du har klart å gjenvinne hennes tillit +++, så for hva det er verdt, har du iallefall min uforbeholdne respekt, Mario <3

    20. Elsker at du legger skyld på Betina for at dere hadde sex. Hva med å være stå til ansvar for d du har gjort. En mer vemmelig fyr enn deg skal man lete lenge etter. Fyren som løy mest og spilte mest på andres følelser. Så mange som hater deg

    21. Synes det er litt fælt at du får så mye dritt, Mario. Nå er det ikke sikkert at alle som slenger drit er over 20, men for de av oss som er det så tror jeg de aller fleste av oss er glad for at de dumme avgjørelsene vi gjorde i tidlig 20-åra ikke ble vist på TV for hele landet å bedømme og har meninger om. Ja, det var dumt og ja, du kunne nok håndtert situasjonen anerledes, men jeg synes at det er trist at folk går av hengselene av den grunn. Du står og griner på hver seremoni og sier at du er en følelsesladd person, da er det klart at denne kritikken går inn på deg. Synes det er urettferdig at noen mener du er vemmelig og grusom, og jeg tror noen glemmer at det til syvende og sist er en ung mann på andre siden av alt dette. Jeg håper for din del at du ikke lar dette gå for hardt inn på deg, og at du har en fin dag i dag. Gratulerer med dagen!

    22. Jeg vil bare si at det er helt sykt hvor slemme folk kan være. Leste nettopp igjennom kommentarfeltet her og jeg syns oppriktig synd i deg Mario for at du må deale med hatere hver dag. Det er selvfølgelig forståelig at alle kan ikke like alle, men man kan fortsatt være et oppriktig menneske og ha vanlig høflighet og ikke si at du suger som menneske liksom. Heier på deg❤️

    23. Herregud. Så sinnsykt barnslig og legg alt over på bettina. Du var like mye med på sexen. Vært en mann å innrøm det du gjor. Ja det va sykt dårlig gjort ovenfor sofie, men ikke rettferdiggjør det med at bettina lurte deg.. growup man!

    24. Jeg ville bare si at jeg er veldig skuffet over deg! Har heiet på deg og Sofie siden dag en. Og når Sofie røyk, bare ventet jeg på at hun skulle komme inn, og blei så glad når hun gjorde det! Men så skjedde dette. Men jeg har jo lest og skjønner at du angrer, og det er bra. Er bare skuffet, du skulle stått opp mot henne og sett den komme. Jeg trodde virkelig bedre om deg.
      Samtidig syns jeg også det er kvalmt å bruke sex som en del av spillet! Jeg skulle bare ønske du ikke falt for det.
      Uansett, så er gjort, gjort, og alt det der, og jeg støtter deg og heier fortsatt på deg! Jeg følte for å fortelle dette fordi jeg tror det er flere som tenker som meg, og oppi alt hatet kan det være greit å tenke på at det finnes de som er skuffet, men fortsatt støtter deg!

    25. Føler jeg må si noe her, for det du og Sofie gjør er IKKE greit ovenfor Bettina. Så vi samme episode på onsdag?! Det var jo du som var pådriveren til sex, Mario. Siden NÅR var det ulovlig å dusje naken? Bettina hadde ingen forpliktelser ovenfor Sofie, men dét hadde du. Det at du og Sofie (underliggende) slut shamer Bettina er overhode ikke greit. Du sier Bettina kun lå med deg for å splitte deg og Sofie, men det inntrykket jeg fikk er at hun også var ganske kåt, du var kåt, og begge hadde sex. It takes two to tango. Dessuten hadde dere sex 2 (!) ganger, selv etter du visste det var 100 % feil. Jeg skjønner faktisk ikke hvordan du kan sitte på din høye hest sammen med Sofie og si at dette er Bettina sin feil, eller i det hele tatt legge noe skyld på henne, når dere begge vet at det er råttent det dere gjør.

      Ikke bare dette, men at du også hvisker til Adele at “nå ryker Adrian i morgen”, er så ekkelt og kvalmt å gjøre at jeg har ikke ord. Du er en voksen person, også holder du på sånn?

      Jeg leste et ganske reflektert innlegg fra deg angående din oppvekst som overvektig, og dine følelser knyttet til akkurat det. Jeg tror, at når dette skjedde, så har du også mest sannsynlig utviklet en form for overlevelsesmekanisme og spiller på humor, deg selv, og ikke minst juger for å passe inn eller for å unngå noe som helst konfrontasjon mot deg selv. Det er kjempe trist. Det du gjør er totalt ansvarsfraskrivelse, og mister all troverdighet når du fader meg har sex med dama flere ganger ETTER du visste at det ville gjøre Sofie lei seg. Sier en del om deg.

      Blir nok sletta, men seriøst, håper virkelig du vokser opp. Det er bare gutter som oppfører seg som du gjør.

    26. Kjære deg Mario.. er lov å angre på ting og dumme seg ut. Sånn er det med den naturlige drifta å. Men ikke 2 ganger med samme person vel? 🤪🚣🏻‍♂️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg