SPØRSMÅL OG SVAR!!

Hvorfor ventet deg og Sofie med og bli kjærester til nå? Var det bare for oppmersomhet?

Vi ventet med og bli kjærester til Sofie var klar! Vi hadde lyst å bli ferdig med PH slik at vi bare kunne fokusere på oss og ikke alt som skjedde rundt.

Dine tanker om at Bettina ikke dukket opp på finalefesten? 

Jeg tenkte ikke over det faktisk.. Fikk høre at hun var i Rhodos!

Når kommer innlegget om helsen/sykdommen din?

Jeg holder fortsatt på med med de siste detaljene på det blogginnlegget. Det er ferdig i løpet av helgen så da blir det publisert på mandag!!

Hva tror du var grunnen for at Marthe og Adrian vant?

Grunnen til at Marthe og Adrian vant var at Adrian hadde flertall av alliansen i juryen. Thea, Severin, Jamilla, Adele og Bettina. I finalen stemte de som hadde spilt sammen på hverandre, det kom ingen overraskelser!

Har du sett alle episodene av årets sesong?

Jeg har sett de fleste episodene, er noen episoder som var skikkelig kjedelig så da orket jeg ikke å se.

Hva syntes du om alt det med Jamilla og TIX saken?

Jeg syntes det er skikkelig kjipt at slik skal bli tatt opp i sosiale medier. Jeg fikk høre at Jamilla var på scenen og danset når TIX spilte på finalefesten så skikkelig krise er det nok ikke!!

Var det mye drama på PH festen?

Det var ikke drama der jeg var, jeg koste meg med min “allianse” og nøt bare at vi alle var samlet.

Hvem skal du ha med deg på det nye TV programmet?

Det er ett kjent fjes til som skal være med på det samme programmet, men det får den personen fortelle om selv!!

Har du planer nå etter PH? 

Planene etter PH er og forsette med blogg og instagram.. Nå er snart  sommer så blir nok litt reising også er jeg på TV igjen i september!

Er du venn med TIX bare for pengene? 

Det at folk stiller dette spørsmålet er for dumt.. TIX er en av mine bestekompiser, han er god på alle mulige måte! Jeg bryr meg ikke om hvor mye penger han har..

Er du venner med alle fra PH? 

Jeg er venner med de fleste, har blitt kjent med så mye bra folk!

 

Har dere flere spørsmål?

Svarer i kommentarfeltet

-Mario

31 kommentarer
    1. At dere drar opp at Jamilla dansa på senen når Tix spilte er så jævla tragiskt.. Hu ordna jo opp med Tix den kvelden.. Slutt å bland deg i andre sitt drama

      1. Ikke sant? Ihvertfall prøver Jamilla, ordne ting opp. Syntes ikke at du skal si så mye om dette Mario. Når du har hatt drama mot nesten alle på hotellet. Jamilla bare skrev et innlegg om at Tix var rasist, fordi hun ikke hadde en grunn for hvorfor han hatet henne. Jeg skjønner at mange ikke liker personligheten hennes. Men Tix likte henne virkelig ikke siden første dagen hun kom. Så dømmende kan man ikke være.

        1. Hører du ikke selv hvor dumt dette blir? «Jamilla skrev et innlegg om at Tix var rasist, fordi hun ikke hadde en grunn for hvorfor han hatet henne». Jeg vet ikke om Tix er rasist, du vet ikke om Tix er rasist. Jamilla vet ikke om Tix er rasist. Bare han vet. Man kan ikke bare anta slike ting og henge dem ut på nettet fordi man ikke kommer på andre grunner.

      2. Han svarer bare på spørsmål han får fra ANDRE! Voks opp allesammen! Jeg blir dritforbanna når smårips som dere skal drive å kritisere bare fordi han er ærlig på et spørsmål han har fått fra ANDRE🤦🏼‍♀️

        1. Hadde ikke overrasket meg om han stilte det spm selv. Så jo hvordan han stilte spm til seg selv på pandoras inne på pH!!

    2. Både du og Sofie er så sinnsykt barnslige. Dere klager på alt «hatet» dere får, men er jo ikke rart når dere er så dobbeltmoralske og gjør alt for oppmerksomhet? For det første så klager dere på at de andre skriver om andre deltakere for å få «klikk» også gjør dere akkurat det samme? Begge to skriver om Jamilla og Tix mer enn de selv gjør. For det første så skrev Jamilla at hun fikset opp med Tix og det at både du og Sofie drar opp at hu danset, så da kunne det ikke være så ille? Lol hva skal hun gjøre da? Gråte på dansegulvet den kvelden hun skal ha det gøy? Så utrolig teit. For det andre, så skal man leite lenge for å finne noen som er så barnslige og bitter som dere to. Begge må poengtere «MIN allianse» og «HÆLA I TAKET MED GRUPPA» hvor fuckings barnslig går det ann å bli? Ingen andre enn dere gjør dette og det er så sinnsykt obvious at dere bare prøver å lage drama og ikke lar ting som var i et spill gå.

    3. Kommer dere til å ha housetour? Hadde vært gøy og se hvordan dere har det. Enten i bilder eller video

    4. Tipper det er camp senkveld du skal være med på? Eller er det et program som ikke har gått på tv før?

    5. Kunne du ikke holdt deg for god for å skrive det om Bettina? Ettersom dere har hatt så mye drama mellom dere ville du åpenbart ha merket at hun var der. Forøvrig er det jo du som har vært fæl mot henne og ikke omvendt, da er det litt spesielt at det er du som fortsetter å være ekkel mot henne og omtale henne på en negativ måte!

    6. Så fordi Jamilla hadde det gøy og danset på finalefesten så minsker det hvordan hun følte det? Jeez, er det mulig å være så blååst.

    7. De vant fordi de er best likt. Både av deltakerne og av 95 prosent av de som så det på TV.

      Over til noe annet. Hvorfor fortsetter du å ha allianser nå utenfor hotellet? Er helt tragisk å se på at du disser Bettina, Jamila og The i dine blogginnlegg. Du hadde vært en så mye bedre kar om du kunne løftet de opp i dine innlegg istede for å dra de ned? Du trenger ikke å påpeke at de som ikke var i din allianse på hotellet blir utestengt, jeg får så vondt i meg av å se det at jeg blir dårlig

    8. Dette er ikke slemt ment, men kommer du og spfie Til å vær som di andre pH parene som ikke er sammen lengre enn er halvt år. Elsker å lede vloggen din btw og heide på deg i finalen!

    9. Hvorfor må du og Sofie blande dere inn når det gjelder drama mellom Jamilla og Tix?! Hun er en svart jente så om hun føler at han var rasist så var han faen meg det. Du er HVIT og Sofie er HVIT så hvorfor skal dere si at hva hun føler er ikke rasisme? Elsker Tix men synes at det var VELDIG rart at han hadde sterke negative følelser når det kom til Jamilla. Etter 2 dager så sa han hater Jamilla og at han vil heller dø enn å dele rom med henne. Synes også at det var rart av deg når du sa at du ikke vil være partner med hun første svarte jenta som gikk ut fra team helvete og basically sa at hun er stygg.

    10. Alvorlig talt folk, skjerp dere!!
      Slutt heller å les bloggen til Mario vis det er så forferdelig at han svarer på det folk spør om! Det er ikke bare de 45minuttene på tv som er hele Paradise, de har jo klipper bort hele 23timer og 15minutter så dere burde holde dere tilbake med de tragiske kommentarene. Dere har tross alt ikke vært der selv så hva vet vell dere ?
      Og spør heller jamilla selv til dere som lurer på noe 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg