SPØRSMÅL OG SVAR

Hvor i Italia er dere?

Vi er på en øy som heter Sardinia! Anbefaler alle og reise her, er så sykt fint her😊

Hva føler du om bildene Sofie legger ut på Instagram?

Sofie sin Instagram er veldig fin og bildene hun legger ut går helt fint for meg! Jeg prøver å blande meg minst mulig inn i hvilke bilder hun vil ha på Instagram sin!

Skal du faktisk gjøre det du skrev i forrige innlegg?

Jeg skal gjøre det ja! Så det er bare å forsette å kommentere hva dere mener jeg må tatovere.

Visst du måtte vært på en øde øy og måtte tatt med deg en fra den andre alliansen, hvem hadde det vært?

Da ville jeg vært på en øde øy med Adrian. Han var den jeg spilte hardest mot, men også den jeg kom best overens med fra den andre siden😊

Hva er det mest irriterende med Sofie?

Det som er mest irriterende med Sofie er at hun er så sta.. Når hun har bestemt seg for noe, da blir det sånn!

Hvilke type hund har du?

Jeg har en svart dverg puddel!

Hadde Paradise hotel spurt Om du vil være med igjen hadde du sagt ja eller nei? 

Hadde jeg fått tilbud om å være med på neste sesongen hadde jeg takket nei! Nå har jeg lyst på nye utfordringer og nye TV program.

Hvordan går det med bloggingen for dagen? 

Har ikke vært så flink til å blogge de siste dagene, det er pga det skjer så sykt mye i livet mitt. Jeg lover at jeg skal bli flinkere til å legge ut innleggene tidligere på dagen.

Krangler deg og Sofie mye?

Vi krangler sjeldent, de eneste gangene vi krangler er når en av oss taper i en eller annen konkurranse😂

Kan du beskrive din drømmeferie?

Er på drømmeferien nå! Fine steder og ta bilder, varmt og ikke minst med Sofie🥰

Hvem er de 3 personene du har minst kontakt med etter PH?

De 3 jeg har minst kontakt med etter PH er Adele, Kristina og Bettina!!

Hvordan tjener du penger på blogg og Instagram?

Alle som tjener penger på Instagram og blogg tjener penger på sponsorer og samarbeid!

Du sa tidligere du hadde søkt sykepleier, visst du kommer inn takker du ja da?

Det er noe jeg tenker veldig masse på for tiden, skal jeg starte og studere i år eller skal jeg vente et år til.. Må nesten bare vente å se hva jeg gjøre

Har dere flere spørsmål?

Svarer i kommentarfeltet

-Mario

4 kommentarer
    1. Ville fokusert på bloggen og youtube et år hvis jeg var deg! Du har en mulighet veldig få kommer til å få sjanse til! Du har ingenting å tape! Kan alltids gå skole senere!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg