Spørsmål og svar!

Hvordan går det etter hunden din ble avlivet?

Det er så utrolig tomt hjemme i huset.. Savner han så utrolig masse, men jeg må bare tenke at han har det bedre der han er nå.

Hvorfor reiste Sofie tilbake til Oslo før deg?

Hun reiste tilbake til Oslo på Tirsdag, egentlig av den grunnen at vi er med hverandre 24/7 og Sofie er veldig vandt til å være alene. Så jeg sa at jeg kunne være noen dager ekstra hjemme i Bergen slik at hun kunne få være litt alene<3 Savner hun masse og gleder meg til å se hun imorgen

Har du fortsatt kontakt med TIX? 

Jeg har kontakt med TIX, han er bare inne i en veldig hektisk periode nå. Så han har ikke veldig mye tid til å finne på ting!

Var du forelsket i Sofie på PH? 

Jeg var betatt av Sofie inne på PH, men ble skikkelig forelsket på utsiden. Vi ble ordentlig kjent med hverandre på utsiden

Hva syntes du om at alle PH deltakerne reiser ned til Rhodos og Sunny beach for å jobbe? 

Det er nok gøy for dem, men det er ikke noe for meg! Jeg vil heller reise steder det går Ann å ta fine bilder til insta og blogg!

Hvem var den morsomste på PH?

Den morsomste på PH var faktisk Sofie. Nei jeg sier ikke det bare pga vi er kjærester, det er noe jeg har sagt fra dag 1!

Visst du kommer inn på studie til høsten takker du ja da? 

Det er et veldig godt spørsmål er veldig usikker på hva jeg skal gjøre. Har veldig lyst å ha et år der jeg bare fokuserer på blogg og instagram. Også kan jeg ta studier neste år evt!

Trener du ofte?

Jeg prøver å trene hver dag! Meg og Sofie er veldig flink til å gå å trene sammen. Det hjelper veldig for motivasjonen😊

Hvilket blogg innlegg liker du best å skrive? 

Jeg liker best å skrive de som betyr mest for dere lesere! De innleggene der jeg kan gjøre en forskjell.

Hva liker du best med Sofie?

Det jeg liker best med Sofie er humoren og hvor omtenksom hun er. Når vi er sammen ler vi så og si hele tiden. Visst ikke hun skal være influenser tror jeg hun kan satse på en komiker karriere!

Hvem tror du tjener mest av deg og Sofie?

Jeg er 125% sikker på at det er Sofie 😉

Når skal du til Oslo igjen?

Reiser tilbake til Oslo igjen imorgen.

Hjelper deg og Sofie hverandre med bloggene? 

Vi kommer med tips til hverandre, men mesteparten av tiden skriver vi alene😊

Har dere flere ting dere lurer på? 

Svarer i kommentarfeltet!

-Mario

 

 

 

 

 

 

 

 

9 kommentarer
    1. Når kommer YT kanalen til deg og Sofie?💚 gleder meg skikkelig til den blir nok super bra👍 Dere er jo helt fantastiske💜💜💜 HEIA

    2. hei jeg har et spørsmål jeg hadde blitt så glad om du kunne svart på

      hvor lang tid tar det for deg å ta cellegift?

    3. Så sykt trist at du gang på gang skiver at du vil reise en plass for å ta BILDER. Liksom hæææ, så hvis plassen er super spennende, men lite bildemateriale er det sånn da ” ehh nei uff, reise ikkje der, e ikkje nogen fine bilde å ta”. Ganske tragisk😅

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg