SPØRSMÅL OG SVAR!

Kan du fortsette å være aktiv på Snapchat?

Ja har blitt mye flinkere og skal fortsette med det! Til de som har lyst å følge meg på snap der heter Marioriera😊

Savner du singel livet?

Jeg savner ikke singel livet, har det veldig bra med Sofie.

Hvor lenge tror du at du kan leve av blogglivet?

Jeg er veldig usikker, jeg skal begynner å studere neste år. Utdanning er utrolig viktig, så vi får nesten se.

Hva er din største frykt?

Min største frykt er å miste noen man er glad i. Jeg er så takknemlig for alle jeg har rundt meg, så det er min største frykt

Har du mistet kontakt med noen fra din allianse?

Jeg har ikke mistet kontakt, men jeg snakker ikke like mye med Henrik som før. Grunnen for det er at han jobber veldig mye og han bor i Bergen og jeg i Oslo..

Reiste dere til Italia bare for bilder til Blogg og Instagram? 

Vi reiste til Italia for å få en ferie, men samtidig måtte vi jobbe også. Sardinia er så nydelig, så vi fikk tatt masse bilder til blogg og Instagram.

Hvordan har livet vært etter PH?

Livet etter PH har vært veldig fint, ting har roet seg litt. Er så utrolig deilig med sommer også, så livet om dagen er veldig bra.

Når skal du på sykehuset igjen?

Jeg skal på sykehuset imorgen faktisk.. Da skal jeg på ny cellegift behandling.

Hva brukte du som unnskyldning til vennene dine når du reiste til Mexico?

Når jeg skulle til Mexico sa jeg til vennene mine at jeg skulle på PT kurs på Bali haha.

Hva syntes du om Oslo i forhold til Bergen? 

Jeg syntes Oslo er en veldig fin by, men ingenting slår Bergen når det er sol der.

Hvem syntes du var den kjekkeste gutten på PH?

Den kjekkeste gutten på PH, må ha vært TIX, Fredrik eller Henrik. Vanskelig å velge mellom de 3.

Er det mange som prøver å ødlegge for deg og Sofie?

Er en del som prøver å ødlegge for oss. Folk skriver forskjellige løgner i DM på Instagram til oss begge. Men både jeg og Sofie vet at vi kan stole på hverandre😊

Hvem har du mest kontakt med etter PH og hvem har du minst kontakt med?

De jeg har mest kontakt med etter PH er, Tea, Fredrik, Tix, Marthe og Markus😊

Hvor ser du deg selv om 20 år?

Om 20 år ser jeg for meg at jeg har fast jobb, 2 kids og er eier av et hus🌟

Når kommer første YT videoen til deg og Sofie?

Vi har spilt inn første YT video, det eneste som mangler nå er redigeringen.

Har dere flere spørsmål?

Svarer i kommentarfeltet.

-Mario

 

4 kommentarer
    1. Hva tror du dine fremtidige barn tenker om at du har bært med på PH og hatt sex på TV? Vil du fortelle det selv eller la de finne det ut på egenhånd? Og tror du de vil bli plaget for dine handlinger? Mvh Oda😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg