Spørsmål og Svar

Hva er det du har fått vite om Sofie i ettertid?

Hva som akkurat har skjedd kommer jeg ikke til å si, men jeg klarer ikke å komme meg over det. Er noe av det verste jeg vet noen kan gjøre mot en annen.

Bor dere sammen enda, eller har du flyttet ut alle tingene?

Jeg holder på å flytte ut denne uken. Så håper jeg på å være ferdig pakket og klar innen Søndag.

Hvordan er singel livet?

Helt ærlig så har jeg ikke tenkt så mye på at jeg er singel enda, har vært så utrolig mye annet som har skjedd de siste dagene. Det er alltid greit å kunne styre dagene sine selv og bestemme akkurat hva du vil.

Hvordan går det med helsen din?

Helsen min går utrolig bra for tiden. Har vært inne i en god periode over ganske lang tid nå, tusen takk som spør!

Så et bilde av deg der det lå kokain på bordet, bruker du det?

Har fått så mange meldinger om dette, jeg hadde aldri tatt kokain. Det som er greien var at jeg var på en tv innspilling og en del av scenen var at det lå druesukker på bordet.

Hvor skal du bo nå?

Jeg er faktisk veldig usikker, har en del muligheter. Har lyst og bli i Oslo så kan være jeg flytter sammen med Ulrik fra årets Ex on the beach sesong.

Hvem liker du best fra årets Farmen sesong?

Fra årets farmen sesong liker jeg best Marte og Vibeche! Syntes de er så gøy og følge med på.

Verste skaden du har hatt?

Den verste skaden jeg har hatt er når jeg fikk fingeren ut av ledd, måtte skru inn 2 skruer i tommelen og gikk med gips i 3 mnd.

Kan du fortelle en ting følgerne ikke vet om deg?

En ting dere ikke vet om meg er at jeg er allergisk mot all sjømat slik som fisk, krabber,reker osv..

Hva skal til for at du faller for en jente?

Det som skal til for at jeg faller for en jente er at personen har en fin personlighet, deler ganske mye av de samme interessene som meg og ikke minst lik humor.

Hva syntes du egentlig om LA turen?

Jeg vil ikke snakke som mye om den turen, men var ikke så kult å sitte i Oslo å se på alt det som skjedde der.

Når skal du til Bergen?

Reiser til Bergen på Søndag også skal jeg være der en uke.

Hva vil du studere?

Jeg vil studere sykepleier eller lærer.

Har dere flere spørsmål?

Svarer i kommentarfeltet

-Mario

 

31 kommentarer
    1. Alle vet jo at Sofie var utro i LA. Erik outet det ganske tydelig i podcasten sin:) Du skylder henne ingenting, så skjønner ikke hvorfor du ikke vil skrive det rett ut. Jeg har gått igjennom det samme, så jeg vet hvor vondt det er. Håper at du kan skrive om det etterhvert. Det hadde ihvertfall hjulpet meg når jeg gikk igjennom det samme. Stå på, mario! ☺️

    2. Huff, så stygt gjort! Föler med deg, Mario! Det er så idiotisk hva man kan gjöre mot hverandre… For fame i tillegg! Det er så overfladisk og forkastelig! Håper det går bra med deg! Håper du holder deg singel en stund! Haha! Tror det er det beste for deg, og ikke rushe i noe nytt forhold fort… Klem!

    3. Kan du ikke bare bli i Bergen en stund? Slipper snø og alt det 🙂 kommer jo mange leiligheter ut til leie når skolene er ferdige.
      Uansett stå på Mario du er en god gutt

    4. Jeg må være ærlig å si det at forholdet deres aldri virket gjensidig. Det virket ikke som at hun oppriktig var forelsket i deg. Denne mistanken startet allerede ved at hun aldri ville poste bilde av deg på instagram, du postet et av dere sammen – men dette ble slettet, tipper hun ba deg om det. Grunnen til at hun ikke ville ha forholdet i sosiale medier er garantert på grunn av muligheten til å gjøre ting hun gjorde i LA.

      Hun har heller ikke stilt opp på sykehuset for deg en eneste gang når du skulle fått behandling. For meg er dette normalt å gjøre om det er en person man oppriktig bryr seg om.

      Følte du noen gang på noe av dette selv? Du fortjener uansett så mye bedre, en person som faktisk bryr seg om deg og elsker deg på ekte. Håper du finner det en dag!

      1. Sååå enig med deg Emilie! Hun har ikke värt der nok for deg som en kjäreste skal! Du får det bedre uten henne, og du kan väre din egen herre! <3

    5. Hei! Var jeg som spurte hvordan det går med helsen din for tiden 😊 Godt å høre du er i en bra periode! Vet veldig mye om Ulcerøs Kolitt da jeg har hatt det siden barneskolen, så vet virkelig hva du har gått igjennom osv, så føler med deg veldig 😊

      Og, du fortjener bedre enn det du har vært igjennom forholds-messig! Bruk tida på å kommer over det skikkelig, og jobb deg videre med deg selv, du er en bra fyr, og du fortjener å ha det bra! Jeg var ikke ei av de som heiet på deg og sofie på PH, men jeg heier på deg i real life nå etter å ha fått innblikk i en helt annen side av deg 🙌🏽 Keep ur head up high og stå på 😁

    6. Blir jo litt dumt at du skriver på snap at du legger alle kortene på bordet, men så skal du ikke skrive hva som har skjedd i ettertid. Du vet jo at det er det alle lurer på nå. Du gjør alt for at folk skal klikke seg inn på bloggen din as…

    7. Tror du at du kommer til å få jobb som sykepleier eller lærer når du har vært med på paradise hotel og charterfeber?

    8. Stå på Mario!! Tror dette er første gangen jeg kommenterer en blogg noen gang, men vet så godt hvordan du har det så nå måtte jeg.

      Du er så mye mer verdt enn dette, og det er DU som kommer godt ut av dette. Det vil sikkert ta litt tid, men snart vil du komme deg over og forbi alt dette, og ha masse lærdom og erfaringer som du kan ta med deg og bruke videre.

      Stå på

      Klem fra M

    9. Føler du Sofie har mistet helt bakkekontakt og lever mentalt i en drømmeverden hvor hun konstant jager det glamorøse liv og luksus?
      Hun framstår som om hun bare ønsker å leve livet uten å jobbe, bare feste, leve i sus og dus og generelt har mistet helt fotfeste til det virkelige liv og den virkelige verden.

    10. Håper du klarer å avsløre hva som har skjedd, har skjønt fra dag 1 at forholdet deres ikke kom til å gå så selvopptatt som Sofie er og ikke overraskende om hun har vært utro, Mario du fortjener så mye bedre🥰

    11. Hei Mario.
      Du hadde på deg en sykt kul tskjorte på ex on the beach. Saints and sinners. Hvor er den kjøpt? Du lager bra tv og jeg digger deg! Gøy å se deg på ex on the beach. Blir gøy å følge degvidere! Hilsen elisabeth:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg