Spørsmål og svar med fetterne mine

Hvor gammel er dere? 

Vi er 8 og 10 år.

Hvor skal dere nå?

Ta fly hjem til Bergen fra Oslo.

Hva er det beste med Mario? 

Når Mario er hjemme så er han veldig masse med oss. Så vi syntes det er det beste.

Hva er det gøyeste dere kan gjøre sammen med Mario? 

Det gøyeste vi kan gjøre med Mario er å spille fotball hjemme i Bergen. Det som er best er når vi vinner over Mario for han er så dårlig taper.

Syntes dere at det er gøy at Mario var på TV, fikk du lov å se alt? 

Vi syntes det var veldig gøy at Mario var på TV, vi fikk ikke lov å se alt, men vi fikk se hele finalen!! Av og til snek vi oss inn på rommet for å se en episode uten at mamma og pappa visste det.

Syntes dere Mario skal bo i Bergen eller Oslo?

Mario må bo i Bergen, Oslo er alt for langt unna.

Vil dere at Mario skal være mer på TV?

Ja, vi vil at du skal være med på parterapi.

Hva var det gøyeste dere gjorde i Oslo? 

Det gøyeste vi gjorde i Oslo var når vi så Norge vinne 4-0 over Færøyene.

Hvilket fotball lag heier dere alle på? 

Mario: Real madrid

Adrian: Manchester City

Leon: Liverpool

Hva er mest irriterende med Mario?

Det som er mest irriterende med Mario er når han vinner over oss. Han er en skikkelig dårlig vinner også.

Vet dere når Mario har bursdag? 

Vi vet ikke, men vet at han har bursdag i April. Så det godkjenner jeg, har bursdag 15 April.

-Mario,Adrian,Leon😊

 

 

 

13 kommentarer
    1. Liker denne siden av deg Mario🙂 Håper du finner ei jordnær,ydmyk og snill jente neste gang. Ikke en selvopptatt jente igjen. Og husk, utseende er ikke alt.. Hadde vært bedre om du hadde satset på Bettina. Hun er vakker både på utsiden og innsiden

      1. Hei
        Vil bare si at virker som en utrolig flott kar på alle måter – må si det var overraskende å se at du “røyker” ikke at det er feil, dette bestemmer man jo helt selv – men kan virke som om dette ikke er noe du har gjort i naange år lissom 🙈 det passer ikke helt med gutten som beskrives av de små, heller ikke dette digre kjede rundt halsen 😀

        Gutten som vistes i 2019 er litt flottere enn på ex 2020 – håper 2019 dukker opp.

        Kjekkeste kutten der nå – håper du kosa deg masse med de kule folka 🥳🤠🤟

    2. Hei Mario, du virker som en utrolig positiv person og utrolig sterk. Håper du får nok tid til å virkelig ta vare på deg selv, for det ser ut som du har tært på din egen kropp og gitt kroppen litt lite næring. Mange av bildene ser du alt for tynn ut.
      Ta dette positivt, håper du får støtten du trenger.

    3. Kan du fortelle om utroskapen til Sofie og hvordan du fikk vite det(Erik). Et innlegg om det:) mange som lurer, <333 men du velger… veldig slemt gjort av henne men

    4. Hei.

      Jeg titter innom forskjellige snappere, og noen ganger følger jeg link til blogg/insta som dere legger ut, men jeg møter ofte noe som jeg ikke skjønner noe av.. Hvorfor tegner dere over bilder, klusser over som om det skal “friste” oss til å gå på linken, jeg rister litt på hodet for det har motsatt effekt, man provoserer bort lesere enn å faktisk gjøre så de ønsker å klikke for å se. Det er så gjennomsiktig og litt sånn “nå tar jeg et bilde og klusser over for så å legge det ut” 😅Hvorfor ikke bare skrive en fristende setning eller to? Uten et bilde som det er klusset over? Det er så ekstremt synlig hva man prøver på 😅 Det er kanskje ikke populært at jeg spør men vet mange andre mener det samme og, ja jeg lurer på hvorfor dere velger å gjøre det?Beklager altså…. Men nå må jeg bare spørre…

    5. Hei Mario. Fikk med meg at du har tarmproblemer. Stakkars deg. Det kan jo jeg litt om. Er der en annen måte å kontakte deg på? Ville bare si at dette klarer du. Kanskje du kan øve litt matte der du ligger? Hilsen din tidligere matte lærer. Ellen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg