SPØRSMÅL OG SVAR!!

Hvorfor har du privat Instagram?

Det har vært veldig mye snakk om at alle PH deltakerene har privat Instagram i år. Jeg har bestemt meg for å ha privat Instagram slik at jeg kan kontrollere hvem som følger meg og holde styr på hvilke meldinger jeg får! Det har vært veldig mye hat til tider, og dette er en av grunnene til at det er greit å holde styr på følgerne mine.

Har også fått høre at å ha privat bruker på Instagram, er det dummeste jeg kan gjøre med tanke på følgere, men dette har gått veldig bra for min del. For meg veier det mer opp å ha kontroll på hvem som følger meg, enn at jeg skal få mye mer følgere på å ha åpen konto.

Har du følelser for Sofie?

Føler jeg har svart på dette tidligere.. Jeg har blitt utrolig glad i Sofie, og hun har vært en utrolig viktig støttespiller for meg. Jeg kan vel trygt si at det er litt følelser i bildet. Vi tar ting som det kommer, så får vi se om det blir noe mer i fremtiden 😉

Hvem har du minst kontakt med etter PH?

I tiden etter PH har det vært veldig slik at alliansene har hengt med hverandre. De jeg har mest kontakt med er de jeg spilte med, og de jeg har minst kontakt med er de jeg ikke spilte med.

Når var det egentlig alliansene begynte å danne seg på PH?

Inne på PH er det veldig vanskelig og vite hvor du hadde folk og hvem de spilte med. Sofie og Andreas var de eneste jeg stolte på i starten. Det var først etter “døden” uken, jeg skjønte at jeg kunne stole på Henrik og Tea Kristine også. De fleste skjønte vel at alliansene bygget seg opp og startet fra uke 6! Selvom det var allianser og spill hadde vi det veldig gøy samme inne på hotellet!

Hvem var din bestekompis inne på hotellet?

Min bestekompis inne på hotellet er også en av mine bestekompiser på utsiden idag, og det er TIX. Hadde det ikke vært for TIX hadde mitt opphold på Paradise vært helt annerledes. Han var en støttespiller som jeg kunne snakke med alt om. Det var utrolig deilig å ha en og alltid gå til, uansett hva det gjaldt.

Blir du boende i Bergen? 

Jeg har allerede begynt å se på muligheter for å leie i Oslo, men vi får se hva tiden bringer! Hvis dere har noen tips om hvor det kan være lurt å leie, skriv gjerne i kommentarfeltet!

Hva er planene dine etter PH? 

Mine planer fremover er og holde på med blogg og starte en Youtube kanal, så det blir nok ikke alt for lenge til jeg flytter. Jeg har også en del planer utenom dette.

Hvorfor vil du ikke fortelle om sykdommen din?

Jeg vil fortelle om sykdommen, men jeg føler meg ikke helt klar til å fortelle det enda. Jeg lover at det ikke skal bli alt for lenge til, men jeg trenger bare litt tid.

Hva har du lyst til å jobbe med i fremtiden? 

I fremtiden har jeg lyst til å være med på flere TV programmer, og hvis det lar seg gjøre, få en karriere ut av det! Jeg trives foran skjermen, og dette er noe jeg ønsker å jobbe med. Hvis ikke det går, har jeg planer om å bli brannmann 🙂

Når starter du med Youtube? 

Akkurat nå har jeg veldig mye som skjer i livet, med tanke på sykdommen, ting som skjer i privatlivet og blogg. Jeg skal prøve å få den opp å gå raskest mulig, når jeg føler at jeg er klar for det.

 

Det var så mye spørsmål at jeg skal svare på flere i løpet av helgen! 

Er det noe dere lurer på? 

Jeg svarer i kommentarfeltet! 

-Mario

34 kommentarer

Siste innlegg