Spørsmål

Hvorfor har Sofie unfollowet deg på Insta?

Hun har ikke unfollowet meg, var faktisk utrolig mange av dere som sendte dette, men det stemmer ikke.

Er ikke deg og Sofie kjærester lengre?

Vi er fortsatt kjærester, skjønner ikke hvorfor folk tror at vi ikke er det?

Hva syntes du om Skal vi danse casten?

Morsom cast! Jeg heier soleklart på Adrian, blir veldig morsomt å se hvordan han klarer seg.

Hvordan går det med deg etter foreldrene din skilte seg?

Det går mye bedre, var veldig rart i begynnelsen, men det har kommet seg veldig.

Leser du jodel?

Haha jeg leser ikke jodel! Kunne faktisk ikke brydd meg mindre om hva som står der. Jodel er en app hvor 98% av de som skriver der er folk som er usikker på seg selv og folk som vil skrive stygt om andre.

Når har du bursdag?

Jeg har bursdag 15 april

Hvordan takler Sofie sykdommen din?

Sofie er en veldig god støtte spiller når det kommer til sykdommen min. Hun passer veldig godt på meg og setter så stor pris på det!

Savner du vennene din i Bergen?

Ja savner dem masse. Er veldig rart og ikke bo hjemme der jeg kan se de hver dag. Men prøver alt jeg kan for å holde kontakten med dem.

Kan du fortelle mer om hva du gjør på det nye TV programmet?

Jeg skrev et innlegg om det igår. Visst dere trykker HER kan dere lese mer om det.

Hvorfor har du aldri vært så aktiv på snap som nå?

Har alltid vært veldig aktiv, bare ikke så mye på my story. Syntes det er så gøy at dere syntes det jeg gjør der er gøy. Jeg bare filmer masse av hva jeg gjør om dagene!

Tror du noen i familien din vil være med på reality i fremtiden?

Vi får se, håper og tror at guttene gjør det de vil selv. Jeg kommer til å være der fordi uansett hva de vil!

Hva er det drøyeste deg og Sofie har gjort sammen? 

Det drøyeste vi har gjort sammen er å bestille tur til Italia samme dag som flyet gikk!! Var veldig spontant og gøy.

Liker du Sofie best med eller uten sminke?

Jeg liker Sofie likte godt uansett om hun har sminke eller ikke! Liker Sofie best når hun smiler og er glad:)

Er dere fornøyd med leiligheten dere bor i?

Ja, er så utrolig glad for at vi valgte denne leiligheten! Angrer ikke et sekund på det valget.

Har dere lyst å gifte dere i fremtiden? 

Det er isåfall en veldig god stund til. vi har vært sammen i 3 måneder. Og begynne å snakke om å gifte oss nå er veldig tidlig haha.

Gleder du deg til ny sesong av Ex on the beach?

Ja jeg gleder meg, men jeg vet hvem alle eksene som sjekker inn er så da er det ikke så spennende.

Beste og verste etter PH er ferdig?

Beste må være alle de gode folkene jeg har møtt, det verste er garantert når hunden min døde!

Hva syntes dere om Jodel?

-Mario

 

 

 

5 kommentarer
    1. Jodel har noen gullkorn av og til, men er stortsett fylt med baksnakking, ryktespreding og mobbing.
      Burde enten ikke vært anonymt eller ikke eksistert!

    2. Jodel er jo som Twitter. Blir feil å si at alle der er usikre. Du mener sikkert de som sladrer om andre på Jodel. Og det er noe ant. Hilsen ei på 35 som bruker Jodel til mye ant enn å snakke om andre men praktiske spørsmål og meninger🙌🏻

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg