STALKERNE HAR BLITT EKSTREME…

De siste ukene har det vært flere ekstreme tilfeller der folk følger etter meg og Sofie og sender oss rare meldinger.

Jeg syntes det er veldig koselig når folk vil komme og ta bilde med meg. Det er også veldig kjekt å få hyggelige meldinger på insta, Facebook og Snapchat. Noen skriver også at de ikke liker meg osv. Det tåler jeg 🙂 Men jeg skulle bare ønske at folk hadde holdt seg til det.

For noen dager siden var det en person som gikk på samme T-bane som meg. Jeg tenkte ikke noe mer enn at den personen var en helt vanlig person. De tankene endre seg fort, for når jeg skulle gå av T-banen bestemte han seg plutselig for å gå av også. Jeg gikk mot leiligheten og håpte han skulle gå en annen vei, men det gjorde han ikke. Da jeg nesten var med leiligheten tenkte jeg at nå går jeg en annen vei for å se om han følger etter, det gjorde han. Jeg bestemte for å spørre hvorfor han gikk etter meg? Han sa han ville se hvor jeg bodde slik at han kunne dele det med alle andre. Da forklarte jeg til han at jeg vil ikke at folk skal vite hvor jeg bor og han må respektere mitt privatliv. Da bestemte han seg for å gå! Når han gikk, sa han: “du kommer til å se meg igjen”!

Var også ett tilfelle når vi flyttet inn, da gikk vi en tur på bensinstasjonen. På veihjemover var det fem stykker som fulgte etter oss. Når vi oppdaget det tok vi bakveien hjem og løp gjennom hagen til naboen. Det var for at de ikke skulle se hvor vi bodde.. Det gikk heldigvis, vi kom oss hjem uten at gjengen så oss..

Jeg har egentlig ikke brydd meg så mye om hva folk har sagt og gjort. Men det er tilfeller jeg syntes det blir vedlig ekkelt og ubehagelig. Har aldri opplevd noe sånn før og det gjør det mye verre.

Jeg føler at folk tror de kjenner oss og at de vet hvem vi er gjennom tv-skjermen. Og da virker det som at enkelte tror det er mer greit å for eksempel følge etter oss, banke på døra eller sende oss blomster.

Har dere opplevd noe liggende? Eller har dere noen spørsmål?

Svarer i kommentarfeltet!

-Mario

 

19 kommentarer
    1. Er så tragisk at man ikke kan respektere folk sitt privatliv. Samme om man er en offentlig person eller ikke.. Håper det ikke skjer dere igjen. <3

    2. Noe så teit og slemt😱 det er jo ikke greit det de driver med😡 håper det ikke skjer flere ganger🙁 i så fall så kommer jeg og blir deres personlige livvakt og banker alle som følger etter dere🤜😂

    3. Hei, har et spørsmål til deg Mario.

      Hvor mye tjener du på Instagram og blogging?

      Digger deg på PH, håper du vinner❤️

    4. Det der er IKKE greit!! MÅ da være veldig unge folk?

      Huff, dere har like mye rett til privatliv som oss “vanlig dødlige”. Nesten så dere bør glede dere til paradise slutter på TV og den verste stormen går over.

      Ha en fin dag videre! Du gjør en veldig fin figur på tv, og jeg synes du virker som et godt menneske.

    5. Hvirdan er det med klær på ph? Tenker hvis dere er der i såmange uker som noen av dere er. Hvir masse klær har dere med å får dere vaske klær der liksom. Føler alle aldri har på seg der samme to ganger

    6. Jeg har en teori!!!!

      Hva hvis Sofie sjekker inn igjen, Mario og Sofie vinner ph sammen og har derfor råd til å ha leilighet sammen

    7. Får så vont av å høre dette og forstår deg virkelig at dette er ubehagelig! Håper det bedrer seg og at folk slutter og følge etter

    8. Hei, jeg lurer på noe mari
      Bruker du krem eller sminke i ansiktet¿
      Veldig spent på neste uke og håper du klarer deg ¡¡ Heia.

    9. Sånn skjedde med vennen min for 2 år siden
      Hun var vlogger og det var sånn ca 5 stk som fulgte etter henne når hun skulle hjem og hun tok en annen vei

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg