SYKDOM, DRAMA OG REISE!!

UKENS HØYDEPUNKT
Ukens høydepunkt er når jeg gikk ut med sykdommen min.. Det hørtes kanskje rar ut at det er ukens høydepunkt, men hadde gruet meg så masse til å komme ut med det.. Var redd for hva alle skulle tenke og si.

Reaksjonen fra alle dere var over all forventing, dere var bare støttende god.  Har fått så utrolig mange gode tilbakemeldinger noe som gjør at det jeg gruet meg mest til ble ukens høydepunkt!

UKENS IRRITASJONMOMENT
Det er faktisk noe som irriterer meg veldig, og som er ganske ekkelt.. Det er når folk ikke vasker hender etter de har vært på do, da blir jeg faktisk dårlig. Det er så utrolig enkelt og ta på såpe, skrubbe hendene og ta på vannet. Grunnen til at jeg tenkte på dette, var når jeg var på Norge kamp, hvor utrolig mange som ikke vasker hender.

UKENS OPPTUR
Ukens opptur er at jeg endelig spilte fotball kamp igjen! Det har vært så sykt lenge siden jeg spilte kamp sist. Fotball har alltid vært en stor del av livet mitt, men jeg har hatt veldig lite tid til det siste året.. Så det er garantert ukens opptur!

UKENS NEDTUR
Ukens nedtur er helt klart at jeg og Sofie har vært syk med influensa hele uken.. Det verste jeg vet er å være syk for jeg blir så fort rastløs.. Har lyst å trene og ikke måtte bare sitte inne!

UKENS OVERRASKELSE
Denne ukens overraskelse er at Jeg, Sofie og Tea Kristine skal til Svergie for å representere Paradise hotel Norge! Vi skal møte andre deltakere fra årets sesong av Danmark og Svergie også.

UKENS TANKE

Ukens tanke er at jeg ikke skjønner hvorfor det skal være så masse PH drama nå når PH er ferdig. Jeg er ferdig med det som skjedde inne på Hotellet, noe jeg syntes alle andre også bør bli ferdig med.

Jeg holder meg til mine ekte venner,  og koser meg masse med det!

UKENS CRAVINGS

Nå når vi har vært syk har jeg cravet Bixit kjeks med sjokolade! Vet ikke hvorfor men de er så utrolig god, også er de ikke like usunn som snop og chips!

AKKURAT NÅ
Akkurat nå ligger jeg på sofaen med vattert i hånden.. Sofie ligger i sengen og skal stå opp nå snart! Vi skal skrive ferdig blogginnlegg, så skal vi prøve å ta oss en tur på trening..

Spørsmål?

Svarer i kommentarfeltet👇🏽!!

-Mario

22 kommentarer
    1. Du kan ikke være ferdig med ph dramaet når du ikke ville at Bettina skulle være med til Gran Canaria. Du burde hevet deg over det og ikke brydd deg. Forstår at det kan være vanskelig etter alt som skjedde på ph, men dere er voksne mennesker og burde lagt det bak dere etter at dere kom hjem fra ph

      1. Denne innspillingen er ett nytt TV program som ikke har noe med PH og gjøre! Vi spilte inn serien 1 uke etter PH var ferdig! Jeg sa til produksjonen at jeg respekterer visst de tar med Bettina, men da reiser ikke jeg og Sofie. Vi skulle reise 5 stk, og bo sammen i 10 dager. Når Bettina verken snakket til meg eller Sofie og det var generelt dårlig stemmning ville ikke vi være med da. Ikke vår feil at produksjonen ville ha med oss og ikke hun, var deres valg ikke vårt!

        1. Syntes at dere bare burde sagt nei til tilbudet. Vil heller se Bettina og Thea på TV enn to kjedelige sauer som ikke skiller seg ut i det hele tatt, og det var flere stykker som takket nei til å være med eller trakk seg tilbake fordi dere mobber andre og er direkte ufine. Skal ikke se på det skandale programmet deres som sikkert kommer til å få lave seertall på grunn av mangel på kreativitet.

          1. Er du helt pling i bollen? det er så syyyykt mange som kommer til å se på dette programmet nettopp fordi Sofie og Mario er der. de var mine favoritter inne på ph, og de er det fortsatt❤️ stå på Mario!!

    2. Hvis du mener du er ferdig med PH drama fordi PH er ferdig – det er etterfest og programmer som følger med etter PH er ferdig, slik som denne innspillingen. Dersom du sier du er ferdig med alt som skjedde på hotellet, hvorfor nekter dere å være med på program samme med bettina da?

    3. Beklager å måtte skuffe deg angående den Bixit kjeksen, men den er ikke noe sunnere… Det er mye trans fett i kjeks. Det ligger under kategorien: Ultra-prosessert mat, som er et viktig tema for tiden. Ren sjokolade er bedre faktisk! Jippi for det da 😉 Hilsen ei som er over gjennomsnittet interessert i helse! 😉 Tar du omega 3 forresten? Tenker på mage/tarm problemene dine.

      1. Denne innspillingen er ett nytt TV program som ikke har noe med PH og gjøre! Vi spilte inn serien 1 uke etter PH var ferdig! Jeg sa til produksjonen at jeg respekterer visst de tar med Bettina, men da reiser ikke jeg og Sofie. Vi skulle reise 5 stk, og bo sammen i 10 dager. Når Bettina verken snakket til meg eller Sofie og det var generelt dårlig stemmning ville ikke vi være med da. Ikke vår feil at produksjonen ville ha med oss og ikke hun, var deres valg ikke vårt!

        1. Da kan du likevell ikke klage over PH-drama og si du er ferdig med det der. Om du ikke klarer å se at slik oppførsel er med å bidra til/opprettholde drama og intriger, så er du mer ‘blåst’ enn hva jeg trodde.

          1. Jeg må få lov å si at jeg er ferdig med alt det? Den innspillingen var 1 uke etter PH skjønner ikke hvorfor det blir tatt opp igjen nå!
            Jeg hadde respektert visst produksjonene ville hatt med Bettina istedenfor meg og sofie, vi sa ingenting på det! Var produksjonen sitt valg ikke vårt😉

            1. Ok, denne saken til side da. Det var jo ikke så lenge siden du slengte dritt mot Bettina, og du har gjentatte ganger skrevet ting som har vært veldig nedlatende mot andre deltagere. Hvordan kan du da si at du er ferdig med alt dramaet, når du likevell opprettholder det ved å være mer eller mindre ufin mot andre?

            2. Uansett… Ettersom du er ferdig med alt PH-drama et, så går jeg ut ifra at du fra nå av ikke kommer til å kommentere noe av dette på bloggen, og heller ikke sette andre deltagere i dårlig lys/ skrive nedlatende om dem, for dersom du gjør dette så kan du vell ikke si at du er ferdig med det?

    4. Mistet all respekt for deg og Sofie etter å ha lest og sett hvordan dere behandler andre mennesker. Håper karma biter dere begge i rumpen.

    5. Kan folk slutte å skylde på Mario og Sofie! Dere leser hva han. De filmet første uka etter PH!! Så slutt å gi skylden på Sofie og Mario! Er flere sider til en sak!!

      Digger deg og Sofie!❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg