Sykehuset, nye møbler og reise!!

Hei dere. Nå er jeg tilbake i Oslo og akkurat nå er jeg på Ullevål sykehus.Har hatt 10 veldig bra dager i Bergen med familie og venner. Nå har jeg en god del planer fremover som jeg gleder meg veldig til!

Det første som skjer når jeg er ferdig på sykehuset er at jeg skal se Sofie igjen. Gleder meg veldig til å se hun igjen, har faktisk ikke sett hun på nesten 2 uker. Imorgen skal vi på Ikea og kjøpe masse nye ting til leiligheten, noe jeg tror Sofie gleder seg veldig til.

Ellers skal vi også ut å reise snart, spørsmålet er bare hvor vi skal.. Vi har tenkt på litt forskjellige steder men er veldig usikker på hvor vi ender til slutt.

Forrige uke fortalte jeg om at jeg hadde en spennende nyhet, den kommer om ikke lenge. Har bare ikke lov å snakke om den enda, men jeg lover med en gang jeg får lov til å fortelle skal dere være de første til å få vite hva det er.

Håper alle får en bra dag!

-Mario

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg