TIDENES KJEDELIGSTE SESONG AV PH..

Jeg har fått høre utrolig mange ganger nå at dette er tidenes kjedeligste sesong av Paradise Hotel . Jeg føler jeg hører dette vært eneste år.. Det er for mye drama, for mye mobbing, vi er kjedelige mennesker osv. Det sies at hele sesongen suger. Jeg kan være enig i at dette er ikke den mest spennende sesongen som har blitt spilt inn. Men samtidig føler jeg vi får se ting som ikke har skjedd tidligere. Castingen tok med masse forskjellige personligheter, for jeg er helt enig med at vi er en stor gruppe på tur til Mexico. Likevel så synes jeg denne sesongen byr på humor, drama, kjærlighet og masse underholdning.. Men jeg kan skjønne at måten produksjonen har klippet ting på kan gjøre at sesongen blir litt kjedeligere..

Jeg føler det har vært mye fokus på at Paradise Hotel kun handler om skandaler, sex og mobbing. Denne sesongen føler jeg at det har vært en annen side, og det synes jeg bare er veldig bra. Nå er vi i Uke 9 og det er forsatt ingen som har hatt sex!! Det må vell være ny rekord på Paradise Hotel?  Det er mange unge som ser på akkurat dette programmet, så det gjør det ekstra godt at ikke noe sånt har skjedd. .De fleste av oss er greie folk med gode verdier , både inne på hotellet og på utsiden. Nå er vi en stor gruppe på hotellet, så det må vel bli spennende de neste ukene. Jeg både gruer og gleder meg til de neste ukene, for det blir virkelig spennende å se om ting tilspisser seg nå når vi nærmer oss finalen Venner krangler og lager drama også, så kanskje det kan bli litt spennende likevel? Vi får vente og se.

Spørsmål? 

Svarer i kommentarfeltet!

-Mario

29 kommentarer
    1. Alle sesonger tidligere, har jeg sett 2-3 uker og gått lei. Denne sesongen har jeg sett hver eneste episode, og det kommer jeg til å fortsette å gjøre! Beste sesongen hittil!😉

    2. Jeg synes det er gøy cast i år, men jeg synes produksjonen er dårlig… skuffet over merkelige twister, og at alt skjer på torsdager sånn at det blir lite spilling for å redde folk inn igjen. Det er lite rom for spill… Men heldigvis er folkene gøye da, det gjør sesongen bra allikevel!

    3. Okei du e faktisk jwl fake fyyf glede meg syykt til morgen dagens episode. Håpe nettet koke over her pliiisi. Håpe de fleste sjønne st du e fake eg har sedd det heile tia uansett etter du behandla bettina som ingenting

      1. Til: «fette fake!!!! Fyyyyf.

        Du er fake du, som gjemmer deg bak en skjerm, ikke viser hvem du er og selger dritt om andre som du ikke kjenner.
        Og med tanke på alle skrivefeilene dine så tipper jeg at du ikke er så veldig mange år.

        Jeg heier ikke på Mario i årets sesong, men jeg har ingen ting i mot han som person nettopp fordi jeg ikke kjenner han 🙂 bli kjent med folk før du dømmer de! Det er de verste sidene av personene som faktisk blir vist på TV.

        1. Skulle til å si det, men Thea gjorde det for meg😁 men helt enig med deg Thea! Synes man skal være forsiktig med å si ting om andre, inntil man har blitt kjent med dem🥂

    4. Ph er veldig dårlig klippet i år! De røper ting som skjer i neste episode liksom! Er veldig kjedelig! Som når han skulle velge gren å kjempe i (farmenuka) så tok de vekk lyden, men man så på munnen hans at han sa melkespann! Og på mr. & mrs. Paradise så man noen av de som jobbet sammen som par..

      Veldig bra sesong, men veldig dårlig klipping..

    5. Synes klippingen av ph er veldig dårlig i år! De røper ting i episoden som liksom skal skje i morgen/neste uke😕

      Som i mr. & mrs. Paradise viste de noen av parene som jobbet sammen før man egt fikk vite det. Og når Fredrik skulle velge gren å kjempe i i farmenuka. Da klipper de liksom sånn «i morgen» ish også muta de når han sa det, men men leste rett av munnen hans at han sa melkespann!

      Veldig bra sesong, men også veldig dårlig klipping

    6. Synes klippingen av ph er veldig dårlig i år! De røper ting i episoden som liksom skal skje i morgen/neste uke😕

      Som i mr. & mrs. Paradise viste de noen av parene som jobbet sammen før man egt fikk vite det. Og når Fredrik skulle velge gren å kjempe i i farmenuka. Da klipper de liksom sånn «i morgen» ish også muta de når han sa det, men men leste rett av munnen hans at han sa melkespann!

      Veldig bra sesong, men også veldig dårlig klipping

    7. Hihi jeg synes det var søtt at du sa at du var så god i geografi også sier du at Gøteborg er hovedstaden i Sverige😂💕🥰 Men forresten jeg heier på deg både inne på ph og utenfor!! All den haten du mottar fortjener du virkelig ikke❤️ Fuck thom haters!

    8. Er du åpen for å prate litt og ta bilder med seerne som kommer på finalefesten?😅og vet du hvor mange som kommer?

    9. Hva synes du om at noen av guttene på hotellet snakker stygt om deg? Tar du deg nær det eller bryr du deg ikke?

    10. Hvorfor lyver du så sykt mye på PH? Sier en ting til folk, løper til noen andre og sier noe annet. Håper du ser deg selv på TV, og får med deg det. For du ser det vel selv?

    11. Hehehe.. Ingen har hatt sex? Vel, Mario, kanskje du skulle tatt et kurs i sex og samliv 😂 For du vet visst ikke hva noen av delene er 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg