TING HAR GÅTT ALT FOR KJAPT!!

Hei folkens.
I går reiste jeg hjem til Bergen, og skal være her ca en uke. Skal faktisk på sykehuset 2 ganger i løpet av denne uken, så er litt stresset.. Heldigvis har vi et fantastisk helsepersonell som gjør det de kan for å støtte og hjelpe pasientene, og rett og slett pga den omsorgen føler jeg at ting blir litt lettere. Jeg har flere ganger nevnt at jeg skal skrive mer om min helsetilstand, og jeg håper at jeg skal klare det i løpet av denne måneden.

Det er også utrolig deilig å være litt med familien nå når jeg har tid og muligheten. Vi er jo 4 brødre som egentlig er 4 bestevenner. Bare chille på sofaen med fotball på TV eller spille FIFA er utrolig digg. Skal også få pakket med meg siste rest av klær og ting før jeg reiser tilbake til Oslo..

Sofie har reist til Maldivene med en gjeng med Influencere fra USA. Er så glad på hennes vegne, selv om det er litt dårlig timing med tanke på at vi flytter inn i ny leilighet.. Sofie er ikke hjemme igjen før 15 mai, og vi har ikke kjøpt sofa og mangler en god del av ting til leiligheten. Jeg tør nok ikke å fikse sofa på egenhånd, da blir det nok bråk 😉 Jeg er egentlig ikke så nøye, jeg klarer meg helt fint med en stol å sitte på. Ting ordner seg, og alt faller på plass etterhvert så jeg stresser ikke.

Nå når jeg har kommet hjem til Bergen har det gått opp for meg at ting har gått så sykt kjapt siden nyttår.. Jeg reiste til Mexico i januar og nå skal flytte til Oslo. Jeg har fått leilighet og fått meg samboer. Alt har skjedd så fort, men samtidig føles det veldig riktig å gjøre dette nå.

Det er ett nytt steg i livet å flytte for meg selv! Så er utrolig spent på hva fremtiden bringer og hva som skjer med meg og Sofie. Men samtidig er det utrolig deilig å leve nuet og ta dag for dag😊

Spørsmål?

Svarer i kommentarfeltet!

Mario

14 kommentarer
      1. Jeg vil at Sofie skal få mest mulig suksess, og denne turen gjør at hun får masse gode kontakter i utlandet! Blir selvfølgelig sjalu men jeg vet at Spfie aldri hadde gjort noe med noen andre nå.😊

    1. Vet du hva Mario… jeg synes du er så flink til å blogge og jeg digger å lese bloggen din ( både din og Sofie sin egentlig) du skriver så nært og direkte.
      Jeg heier på deg og Sofie og håper hun kommer inn igjen og at dere vinner hele PH.

      Ønsker dere masse lykke til som samboere, og etter hvert kanskje kjærester 😊

    2. Hvordan klarte du deg i Mexico når du må til sykehuset en gang i måndten? Ikke hate assa, håper veldig at Sofie kommer inn igjen og at dere to vinner❤️🥳

    3. Syntes du melker denne sykdommen din for det dét er verdt!

      Hvis du ikke føler deg komfortabel med å skrive om den, kanskje du ikke skal nevne den så ofte.

    4. Hvorfor ser du på andre jenter, eller kommenterer så mye på utseendet til den nye jenta da du sa du hadde følelser for Sofie?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg