TING JEG ABSOLUTT IKKE TØRR Å GJØRE..

Hei dere. For en stund siden jeg skrev jeg en bucketlist om hva jeg ønsket å gjøre. Tenkte derfor å skrive et innlegg om ting jeg absolutt ikke har lyst å gjøre. Den er ikke like lang som bucketlisten min, men det er noen ting jeg vet jeg virkelig ikke vil.

1. Det første jeg ikke vil gjøre og da mener jeg aldri gjøre er å svømme med en spekkhogger. Når jeg var liten så jeg free willy, og etter det har jeg bare hatt en gigantisk frykt over det.

2. Dette hørtes kanskje litt rart ut, men jeg vil ikke ta heis når jeg tar båt. Har en frykt om at jeg skal sitte fast og visst båten synker da sitter jeg fast i heisen og det hadde jeg aldri taklet.

3. Jeg kommer aldri til å reise til land som er korrupte og ikke behandler mennesker ordentlig. Rett og slett fordi jeg ikke støtter hvordan ting blir gjort noen steder.

4. Kommer aldri til å like slanger, som dere så på TV møtte jeg 3 forskjellige slanger i Mexico og det gjorde virkelig ikke frykten for slanger mindre..

Har dere noen ting dere absolutt ikke vil gjøre?

-Mario

7 kommentarer
    1. Kommer aldri til å svømme med haier! Eller bade ett sted der det kanskje kan være hai!
      Har fullstendig skrekken!!

      Ang free Willy, har sett den filmen så mange ganger, å jeg elsker spekkhoggere pga den filmen.
      Rart at man kan ha så forskjellig oppfatning av samme film

    2. Er du helt forbanna dum? Free willy er vel den filmen som har vist MEST kjærlighet fra en spekkhogger til et menneske.
      Ta å legg deg inn

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg