TING SOM IRRITERER MEG!!!

Jeg har fått flere spørsmål om jeg kan lage et innlegg om ting som irriterer meg, og det kan jeg selvfølgelig gjøre.Men her er noen av tingene som får det til å koke litt:.

Folk som spør om jeg kan gi shoutout på instgram eller blogg gratis  – Jeg får ekstremt mange meldinger om jeg kan gi shoutout,, for en russebuss, eller en ny sang osv. Er ikke veldig kult når det er dette jeg jobber med og folk spør da om jeg kan gjøre det gratis.. Syntes det er veldig rart at personer jeg ikke har sett på flere år plutselig tar kontakt å spør om shoutout ..

Været i Bergen- Når jeg har smurt inn bodyen med solkrem og oljer med høy faktor og rigger meg til for å slikke sol, og så ut av ingenting kommer det plutselig den jævla regnbygen.. Hater regn og det er ironisk nok veldig mye av der jeg kommer fra..

Mennesker på bussen- Når jeg sitter på bussen og det er hundre ledige plasser, men så skal så klart den ene personen som kommer på bussen sette seg rett ved siden av meg. Og toppen av lykke er hvis de slenger frem mobilen og tar en helt uinteressant telefonsamtale som alle på bussen får med seg…

Folk som smatter- Når jeg spiser med folk som ikke klarer å lukke munnen når de spiser syntes jeg både er ekkelt og irriterende.. Negative mennesker- Personer som er negativt til absolutt alt, de som får et tilbud om noe, men som stiller seg inntar en kritisk holdning. Disse tar fullstendig livsgnisten min, og blir bare så vanvittig irritert.

Folk som sier hva jeg skal gjøre- Det verste jeg vet er når folk skal fortelle meg hva jeg skal gjøre. Disse menneskene tror kanskje de gir meg et godt råd, sannheten er at jeg blir ofte irritert på de også

Mennesker som røyker- Folk som bestemmer seg for å røyke rett foran meg, og da selvfølgelig blåse røyken i ansiktet mitt. Det er så forferdelig.

Mennesker på fly- Når flyet akkurat har landet og folk reiser seg med en gang fordi de tror at de skal komme seg fortere ut av flyet. Det her er så ille, og det verste er når jeg sitter ytterst og den personen som sitter innerst skal hoppe opp av setet sitt i det vi lander.

Dette er noe av det som irriterer meg mest.. Kunne nok skrevet ett par ting til men tenker dette er nok!

Har dere noen ting som irriterer dere skikkelig?

Skriv gjerne i kommentarfeltet

-Mario

 

 

44 kommentarer
    1. Folk som på død og liv skal gå på buss/trikk/tog før de som skal av i det hele tatt får mulighet til å gå av! Der koker det fort hos meg kjenner jeg!

    2. høres ut som at du hadde det veldig fælt i militæret dersom du liker ikke at folk skal fortelle hva du skal gjøre! spesielt rekrutten

    3. En upopulær ting å si. Men siden du spurte hva som irriterer. Så irriterer det meg egentlig litt at influensere tjener mer enn sykepleiere, leger, politi, brannvesen osv. Fordi de fortjener det så sykt. Ikke det at influensere ikke fortjener det. Men synes det er irriterende at vi har en så urettferdig verden. Dette er ikke hate!😅 dere gjør mye bra!😄

      1. Jeg kan være helt enig i det! De du nevne over er hverdagshelter som fortjener mye mer i lønn! Men hva med fotballspillere som tjenere flere millioner bare for å spille fotball? Verden er urettferdig uansett hvordan vi vrir og vender på det..

    4. Blir meget irritert når noen eg absolutt ikkje kjenner velger å sette seg rett med siden av meg på flyplassen når det er fult av ledige plasser på flyplassen… Er også enig i masse av det som irriterer deg!

    5. jeg skjønner ikke 😛 . Synes du det er irriterende med mennesker som setter seg ved siden av deg på bussen eller banen? Du er ikke fan av mennesker generelt da? .. Altså er jo ikke sånn at alle som setter seg ved siden av deg er sånn OMG STARSTRUCK ” det er Brad pitt” .. slapp nå av litt haha. Jeg skjønner kanskje at det er ubehagelig med mennesker rundt seg men halloo… folk må jo få lov til å sitte. Dette føler jeg er skikkelig typisk nordmenn som ikke liker “intim kontakt “. Personlig syns jeg det er litt synd.

      Og er det ikke hyggelig at folk bryr seg såpas at hvis de mener noe du kanskje ikke burde gjøre eller gjøre at de kommer med råd til deg? Blir du irritert på folk som egentlig vil bare deg vell? Lære av hverandre ? Er jo sånn vi blir gode mennesker. Lærer av hverandre og akseptere hverandres meninger istedenfor å bli irritert og gå rett i selvforsvar. Er jo ikke alltid ment som angrep men ment som godhet.

      Det emner nå jeg da. Peace ouuut

      1. Sa ikke det er irriterende å sitte med siden av mennesker! Sa bare visst bussen er tom og folk sitter seg akkurat med siden av meg når det er 50 andre plasser er irriterende

    6. Jamilla var vanvittig respektløs mot deg i dagens episode, hva tenker du om at hun sa du var født fake? Lar du verken folk eller andre PH-deltagere behandle deg på den måten?

        1. Hvordan er forholdet til Jamilla nå da? Hun blir litt for irritert for ingenting syntes jeg.. dømmer jo Sofie uten å bli kjent med henne først da Jamilla først sjekket inn.. heier på dere da😁

    7. hva syntes du om at henrik holder på med hun utrolig pene ingrid. syntes du de passer?❤️ digger deg.

    8. Sykt gøy at Sofie kom inn igjen, jeg jublet så mye at mamma klikka haha.
      Men hvem har du sex med i neste episode?

    9. Jamilla er helt sykt god til å argumentere. Jeg elsker hun . Hun er den smarteste personen i hele verden.

      1. Håper du kødder nå. Med en gang Jamilla får kritikk eller noen stiller spørsmål til argumentene hennes så blir hun sur og går eller så ber hun folk komme seg vekk! Hvordan er det en god måte å argumentere på?!

      2. Har ingenting imot noen, men er man virkelig god til å argumentere når man ikke kan svare på spørsmål og/eller går når man blir konfrontert? Hahaha

    10. Hva tenker du om måten jamilla reagerte mot Sofie og deg i dagens episode? Hun sitter å snakker som om dere er så slemme mot hun spesielt Sofie også oppfører hun seg å snakker 10 ganger mer respektløst til andre selv, å snakker som hun blir mobba å alle er slemme men hu har en attituden som er så barnslig å ekkel at jeg spyr, håper du å Sofie sender hu på hue å ræva ut med veninna hennes. Jeg har ikke sett en eneste episode før Sofie kom inn igjen! Heier på dere, håper dere vinner hele greia ❤

    11. Fy satan så irritert jeg ble av å se oppførselen til Jamilla ovenfor deg og Sofie. Altså hun får lov til å reagere som hun vil i en hver situasjon, mens dere får ikke lov. Hun oppfører seg som en fire åring. Ble faktisk sjokket over den oppførselen. Heier på dere

    12. Har bare venta på at Sofie skulle skjekke inn igjen! Veldig gøy! Håper dere vinner. Morsomt å bli «kjent» med deg gjennom bloggen, og få se at du har god selvinnsikt. Lykke til👍🏻

    13. Akkurat nå er det en person som irriterer meg så sylt mye og det er jamilla! Skjønner ikke hvordan dere holdt ut inne på hotellet med ho

    14. Men det med flyet er jo litt nødvendig da, feks jeg som bor i Drammen har ikke flytog hvert tiende minutt. Om det er 7 min til den går og vi nettopp har landet så vil jeg helst ut veldig fort

    15. Skal jeg si deg en ting som irriterer meg? DEG!!!!!
      HVORDAN?!! hvordan?! kunne du gjøre noe så respektløs mot Sofie? Dere begge innrømte at dere hadde en greie der inne, samme dag puler du Bettina?
      DUMT…DUMT…DUMT…

    16. Folk som klage på at folk røyke, for det går an å fløtte sæ om dem røyke på dæ. Hvis du står/sitt på en plass kor det ikke e lov å røyke, så går det an å si fra.. Det e røyker’n sin last og som må ta konsekvensan.. Værre e det faktisk når folk spøtte feite snørrklysje der man går eller sitt 🤮
      Litt arti at du og Sofie endte opp ilag, for det sies at finnmarkinga (ikke kall ho nordlending 😉) og bergensera ilag e en dårlig kombo; høylydt, snakke på inn og utpust, nekte å gje sæ, skal ALLTID ha rett og hissig som lemen 😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg