TIPS TIL Å FÅ TRENINGSMOTIVAJON!

Hei! Nå er akkurat kusinen og fetteren min reist hjem. Jeg har brukt hele dagen med de og det har vært så koselig. Er virkelig godt å være med familien når du ikke har sett de på veldig lenge. Du glemmer liksom alt av forskjellige ting og lever bare i nuet.

Jeg er inne i en veldig god treningsperiode, så tenkte å dele noen tips til hvordan jeg får treningsmotivasjon.

1. Hør på musikk og lag en god spilleliste. Jeg syntes det er veldig viktig å ha sanger jeg liker når jeg trener. Så anbefaler alle til å lage seg en spilleliste som du selv liker, da øker motivasjonen med en gang.

2.Ha en treningspartner. Hjelper så utrolig mye når du har en annen person som du trener med. Merker treningsmotivasjonen min har økt masse etter jeg begynte å trene med Sofie.

3. Tren ting du syntes er gøy. Når du trener skal det også være gøy, så tren de tingene du syntes er gøy og som du er god på.

4.Spis og drikk som du vil. For meg hjelper det masse med motivasjonen når jeg vet at etter trening kan jeg ta et kaldt glass Pepsi Max. Jeg er ikke så veldig streng med meg selv når det kommer til kosthold, prøver heller å trene mye og spise litt som jeg ønsker.

5.Sett deg mål. Jeg syntes det er veldig viktig å sette meg mål med treningen. At om 1 mnd skal jeg løpe så mye kjappere eller løfte så mye tyngre. Det hjelper hvertfal veldig når jeg ser resultater.

Dette er bare noen tips. Dere gjør det selvfølgelig på deres måte. Tar med noen bilder fra dagen idag! 

Mario

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg