UKENS SPØRSMÅL!!

Hvordan går det med deg og Sofie etter denne uken på TV?

Meg og Sofie har det bra! Vi har fått veldig mye hat, men vi prøver å bare ta til oss de positive! Setter så stor pris på dere som sender gode meldinger og støtter oss, det betyr mye❤️

Hva var det verste med PH?

Verste med PH var all ventingen.. I løpet av en dag ventet vi sikkert 4-5 timer! Jeg er veldig utålmodig og hater å vente så det gjorde det mye verre..

Gjelder alliansene på utsiden? 

Er veldig rart men ja det er litt sånn, jeg føler alle er med alliansen sin.. Kjipt at det er sånn, men mine ekte kompiser og venninner er de jeg spilte med der inne. Når det skal sies er det ikke dårlig stemmning mellom noen av oss!

Hvor høy er du?

Jeg er 183!

Hva er Sofie sin mest irriterende side?

Haha hennes mest irriterende side er at hun er så dårlig taper! Ingen av oss godtar å tape, så hver gang vi har konkurranse blir det krangling

Hva syntes du om at dere fikk lov å ha telefoner denne sesongen? 

Jeg syntes i starten at det var ett bra opplegg i og med at vi kunne sende meldinger til hverandre! Men syntes at produksjonen skulle vært strenger når det kom til å gå innpå telefonene til hverandre!

Tror du at deg og Sofie noen gang blir kjærester?

Meg og Sofie har det veldig bra sammen, vi tar ting helt rolig så får vi se hva som skjer i fremtiden 😉 Det viktigste er at vi trives i hverandre sitt selskap og tar ting i vårt tempo!

Hva tenker du om at veldig mange vil se deg i farmen? 

Sykt gøy at mange vil at jeg skal være med på farmen!! Hadde vært så gøy å være med på det, så får vi se hva fremtiden bringer!!

Hvordan tror du livet ditt ser ut om 10 år?

Haha det er veldig vanskelig å si.. Lever litt i nuet og tar dag for dag!! Når det skal sies håper jeg at jeg har fått meg en jobb jeg trives i og ett liv jeg er fordnøyd med å leve!!

Når står dere opp/legger dere på Paradise?

Står opp 7-8 tiden, og legger oss rundt 00-01! Er virkelig lite søvn inne på PH. Husker når jeg kom hjem sov jeg i 2 dager i strekk, var helt utslitt psykisk og fysisk..

Pepsi Max eller Cola?

Pepsi Max alle dager i uken! Det er så mye bedre enn cola

Hvilket lag skal du begynne å spille fotball for? 

Skal begynne å spille på Røa, har vært på noen treninger, så tror jeg signerer neste uke

Flere spørmsål? 

Svarer på alt i kommentarfeltet!!

Mario

31 kommentarer

Siste innlegg