Ukens spørsmål

Hva syntes du om at Sofie har slettet bilde av deg og hun på Instagram?

Hun har ikke slettet det, hun har arkivert det slik at hun skal få best mulig feed. Hun har planer om å ta bilde tilbake etter hvert..

Hva syntes du om Thea sin nye sang?

Den var helt grei, syntes den var veldig lik “Ukjent” sangen til Erik¿? Det store spørsmålet nå er hvem neste reality deltaker som kommer ut med sang er haha??

Synes du det er greit at en blogger tjener mer enn en sykepleier?

Sykepleiere og generelt helsearbeidere tjener alt for lite. Når det kommer til blogging så er det markedet som bestemmer prisene, og det koster like mye for en annonse på blogg som i en avis. Vi er plattformer vi også, og det er en jobb vi gjør..

Skal du begynne å studere til høsten?

Jeg er veldig usikker, har søkt studier men vet ikke om jeg skal takke ja..

Elsker du Sofie?

Ja, det gjør jeg!!

Skal du til Rhodos slik som alle de andre PH deltakerne?

Hahaha jeg skal absolutt ikke til Rhodos, det er ikke noe for meg! Satser på og reise med Sofie i nærmeste fremtid❤️

Hvilke blogger leser du utenom din egen?

Jeg leser generelt lite blogger, men når jeg leser er det Sofie sin som oftest!

Har du lyst på barn i fremtiden, isåfall hvor mange?

Ja jeg har lyst på barn i fremtiden! Jeg har lyst på 2 barn en gutt og en jente. Har jobbet i barnehage i 2 år og barn er så koselig!

Kan du forestille deg en lang fremtid med Sofie?

Nei.. tenker vi slår opp om noen uker! Hahah selvfølgelig forestiller jeg meg en lang fremtid med hun, vi har det så bra sammen <33

Kan du beskrive forholdet til deg og Sofie med 3 ord?

Morsomt, Spontant og trygt

Savner du Bergen?

Savner familien og vennene hjemme, men ellers trives jeg veldig godt i Oslo!!

Hva irriterer deg mest med Sofie?

Det som irriterer meg mest med Sofie er når hun prøver å snakke bergensk.. Det er mye hun kan, men å snakke bergensk kan hun virkelig ikke!

Har du fullført VGS?

Ja jeg har fullført VGS! Gikk 3 år på toppidrett, har ikke de beste karakterene men jeg fullførte..

Hva var det verste med militæret?

Det verste med militæret var å stå opp så sykt tidlig.. vi sto opp klokken 5-6 hver dag og det var helt krise tidlig..

Har dere flere spørsmål?

Svarer i kommentarfeltet!

-Mario

 

 

 

 

 

33 kommentarer
    1. Litt spesielt at du reagerer på at reality deltagere spiller inn låter, når du selv begynte å blogge etter ph, noe som skjer hvert år.

    2. Den var helt grei? Woaaw for en diss! Synes den var så fin og mye finere enn ukjent! Selvfølgelig er den lik når produsenten er den samme! Nonstop lager drittmusikk generelt men Thea sin hadde så fin mening

        1. Hva med å backe henne opp istedet for det motsatte? Du virker som en veldig bra kar, men dette drar deg ned

    3. Misunnelig Mario? Du begynte å blogge, noe som også er typisk ph deltagere. Hvem blir neste man til å begynne å blogge tru??😅 Altså, dobbeltmoralsk igjen. Sangen til Thea et veldig fin og behalig å høre på. Mild og fin stemme. Kan ikke sammeligne den med ukjent i det hele tatt. Eller kan man si at din blogg er som alle andre som driver blogg? Hmm?

    4. Unødvendig å kommentere på Thea sin låt på den måten, det lyser så sterkt igjennom at du bare svarte på spørsmålet for å være kjip. Føles det godt å trykke andre ned Mario?

      1. Ikke sant. Misunnelig tenker jeg. Kun fordi hun kan faktisk synge. Noe ikke Mario kan. Hvordan er din blogg Mario? Helt greit. Men hvem blir neste man fra PH til å begynne å blogge?😂

    5. Det at du svarte Thea på melding “hine heter Sofie, ikke Sophie” etter hun prøvde å prate med deg er utrolig sleipt og frekk. Viste alltid at du var hærsli.

    6. Åj åj åj, årets PH-deltakere hiver seg på blogg-bølgen og vil «leve av medier, være på tv» og her sitter du og disser Thea?! Misunnelig fordi den dama faktisk har et talent? Mens dama di ikke kan annet enn vise den falske kroppen sin.. bittert ikke sant 😐 Føler med deg.

      1. Slapp av litt a, alle dere retarda Thea fangirls, slå av vibratoren i 3 sek å la fyren være i fred for faen

    7. Synes det var smålig av deg måten du svarte på hva du syntes om sangen til Thea. Om du syntes den var helt grei, så greit, du kunne gitt deg der. Trenger ikke komme med slike nedlatende kommentarer som ut etterfulgte svaret med!

    8. Håper du takker ja til studie!! Jeg er endel eldre enn deg, men jeg respekterer deg. Likte deg før også, men når jeg leste hva slags sykdom du har, skjønner jeg ikke hvordan du klarer å være så sterk.

      Om du hadde takket ja nå, hadde du hatt mange menneskers respekt!

      En kjekkas med UC, fullført VGs, militærtjeneste, paradise finalist, seriøst forhold, bereist, kjendis, og bachelor!

      Hvilken 20 åring er det som kan si det om seg selv? Altså du er så tøff og sterk! Og du virker særdeles voksen for alderen. Regner med at du tenker på dette med blogg, insta osv som spennende og nye opplevelser, men du har allerede opplevd mye! Hva med å spare bloggpengene i disse årene du tar studie, og fortsatt være ung når du er ferdig, samtidig som du kan oppleve masse spennende også mens du tar studier?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg