UKENS SPØRSMÅL

Hvor mange har du hatt sex med?

Det har jeg ikke lyst å si, men kan si at jeg var en av de guttene inne på PH som hadde hatt sex med minst!

Hva var det sykeste som skjedde på PH som vi seere ikke fikk se?

Det sykeste som skjedde var vell at jeg måtte til legevakten mitt på natten når jeg bodde på solo! Jeg og produksjonen trodde jeg hadde blitt stukket av skorpion, men det var heldigvis ikke det!

Hva er det verste du har gjort?

Det verste jeg har gjort er ganske vanskelig å vite.. Har ikke gjort så masse ille, må vell kanskje være at jeg lånte sykkelen til min bror  og når jeg kom tilbake var den helt ødelagt pga jeg hadde falt..

Visst Bettina hadde tatt kontakt hadde du svart da?

Hun hadde aldri tatt kontakt, så er ikke vits å tenke på det..

Hvem synte du er den fineste/kjekkeste fra Svergie sin sesong?

Har ikke sett på PH Svergie, men har møtt Jesper og Hanna og de ser bra ut!

Hvor ofte trener du?

Jeg trente mer før PH en etter, men prøver å trene 4-5 ganger i uken

Hvor mange dyr har du hatt?

Jeg har hatt 1 hund tidligere også har jeg en hund hjemme i Bergen nå!

 

Tror du deg og Sofie kommer til å få barn i fremtiden?

Haha vi har vært kjæreste i 1 mnd, så barn er ikke det første vi tenker på nå! Men vi begge har lyst på barn langt frem i tid, så hvem vet…😊

Kan du nevne 3 ting du liker med deg selv? 

Hahah hater virkelig å finne ting jeg liker med meg selv, men må være: omtenksom, snill og spontan.

Hva ville du jobbet som nå visst du ikke hadde vårt med på PH?

Hadde jeg ikke vært med på PH hadde jeg garantert jobbet i barnehage nå! Trivdes så godt i den jobben!

Om du ikke hadde stått i finalen med Sofie, hvem ville du stått med da? 

Om jeg ikke hadde stått i finalen med Sofie ville jeg stått med Marthe eller Tea K!!

Har dere flere spørsmål?

Svarer i kommentar feltet!

-Mario

 

 

 

 

 

9 kommentarer
    1. Kunne du blitt barnehagelærer/ barne og ungdomsarbeider? Hvorfor ikke bli det itlegg til blogger?

      Foresten hva menes med at noen bloggere har mangerer?

      Hvor er du fra i Bergen? Har sett deg før men husker ikke hvor, haha

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg