UKENS SPØRSMÅL

Håper du Tea Kristine og Fredrik holder sammen? 

Selvfølgelig håper jeg det, begge 2 er veldig gode folk som jeg unner det beste.

Hvor gammel ble hunden din? 

Han ble 13 år. Savner han så masse..

Angrer du på at du flyttet sammen med Sofie? 

Jeg angrer ikke et sekund på at vi har flyttet sammen. Har det så utrolig bra med Sofie<3

Har du noen gang ligget med en fra samme kjønn?

Nei, det har jeg ikke.

Hva er det beste du og Sofie kan finne på en fredagskveld? 

Lage god mat, kjøpe inn godteri, tenne lys og se på en hyggelig film sammen.

Hva synes du egentlig om at Adrian vant Paradise Hotel? 

Var selvfølgelig kjipt og tape finalen, men når det skal sies syntes jeg absolutt at Adrian var en verdig vinner. Det var fortjent.

Har du noen gode tips til uren hud? 

Mitt tips er å rense huden hver morgen og kveld. Jeg hadde veldig uren hud før, men det har blitt mye bedre de siste årene.

 

Hvor gammel var du da du fikk din første kjæreste? 

Jeg var 14 år gammel.

Hvor lenge skal Sofie være vekke? 

Hun skal være her i 2 uker.

Hvordan kjenner du Aleksander og Martine fra Paradise? 

Ble kjent med de etter Paradise hotel, de har vært utrolig god og ha etter jeg var ferdig! De er så utrolig koselige.

Har du møtt foreldrene til Sofie? 

Nei, det har jeg ikke. Håper på å møte dem snart, de virker så utrolig koselige.

Hvor lenge kan du være borte fra Sofie før du savner hun?

En dag kanskje, haha! Jeg savner hun hver gang hun reiser vekk. Syntes at det er koselig at hun skal få reise hjem til venner og familie.

3 ting du ikke klarer deg uten?

Familie, venner og Sofie.

Har du og Sofie felles økonomi?

Ja, vi prøver og fordele alt av mat og slikt likt.

Hvem savner du? 

Savner familien min hver eneste dag, også savner jeg Sofie litt selvom hun reiste idag.

Er det ikke slitsomt at alle skal ha en mening om hva du gjør hele tiden?

Det er utrolig tungt til tider.Jeg prøver likevel å fokusere på det positive, og skyve negativer kommentarer unna. Det er synd om mennesker som hater over nettet skal få mer oppmerksomhet og tid enn de som legger igjen positive kommentarer..Så jeg prøver heller å fokusere på det positive og ikke de negative kommentarene.

Har dere flere spørsmål?

Svarer i kommentarfeltet!

-Mario

6 kommentarer
    1. går det bra med mammaen din? Har hun noen med seg på sykehuset eller er hun alene ? Skummelt med sykehus i utlandet

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg