UKENS SPØRSMÅL!

Fikk du med deg Zainab sitt selvmordsbrev? 

Ja jeg leste brevet, med en gang jeg leste det snakket jeg med resten av PH gjengen. Så ringte vi politiet.

Når skal du ta neste tatovering?

Jeg skal ta sleeve på hele andre armen 12 august.

Pleier du å gå mye ut?

Går ut av og til, men har ikke vært så mye i det siste!

Snappen din?

Marioriera!

Hva er din yndlingsfarge?

Blå.

Hvordan går det med deg om dagen?

Det går helt greit, har vært masse med kompiser og venninner i det siste. Det har vært veldig kjekt å være med de.

Hvem er det som bestemmer om du kommer med på PH?

Det er produksjonen som bestemmer om du kommer med eller ikke etter du har vært på 2 intervju runder..

Kan du vise det dyreste du har?

Jeg har ikke så masse dyre ting, tipper det dyreste jeg MACBOOKEN MIN!

Hadde du fast jobb før PH?

Ja, jeg jobbet i barnehage før PH! Hadde det så gøy på jobb og trivdes veldig godt med det.

Har du tips til å få noen til å like meg har en jente jeg er veldig forelsket i? 

Mitt beste og eneste tips er bare være deg selv! Visst du er snill og god ordner det seg alltid😊

Hvordan var det å gå fra å være en vanlig person til offentlig person? 

Tror jeg har svart på det før. Var veldig rart i starten, men nå trives jeg så godt som blogger og influenser.

Hva er favoritt maten din?

Favoritt maten min må være Taco!

Hvordan har du gått så mye ned i vekt?

Jeg har trent veldig masse og prøvd å spise mest mulig sunt.

Føler du kroppspress?

Jeg føler ingen kroppspress, jeg syntes at man skal være fornøyd med seg selv uansett hvordan man ser ut. Kropp er topp!

Du var så utrolig hyggelig når du ville ta bilde med meg i Oslo, er du sånn med alle?

Jeg syntes det er så koselig å ta bilder med dere, så er selvfølgelig hyggelig med alle😊

Hva produkter bruker du til håret ditt?

Jeg bruker define man voks med rødt lokk også bruker jeg got2be hårspray!

Føler du at du er den samme som før PH?

Jeg er akkurat samme person som før PH, det er utrolig viktig å holde beina på jorden selv om du har vært på TV.

Hvilke karakterer hadde du etter VGS?

Hahah jeg hater å snakke om karakterer, men jeg gikk ut fra VGS med 4,0 i snitt!

Hvilken studie kom du innpå?

Kom innpå sykepleie, men jeg valgte og takke nei. Skal ha et år der jeg fokuserer på blogg og Instagram.

Hvilken dialekt syntes du er den fineste og den verste i Norge?

Den fineste dialekten må være bergensk! Er veldig usikker på hva som er den verste, syntes ikke det er noen skikkelig stygge dialekter i Norge!

Når skal du se familien igjen?

Får faktisk besøk av brødrene mine på Torsdag, gleder meg så masse til det!

Skal du på Norway cup?

Ja, min bror skal spille Norway cup i år. Jeg skal selvfølgelig komme å se han spille!

Har du vært i kontakt med Henrik etter han ble sammen med Ingrid?

Jaa, snakker med Henrik av og til. Er ikke like mye som før, men håper på å treffe han snart!🤩

Hvor mange ganger trener du i uken?

Trener 5-6 ganger i uken! Har som oftest en hviledag.

Har dere spørsmål?

-Mario

 

11 kommentarer
    1. Synes alt dette med Zeinab burde slettes… det er ikke til bruk i underholdning. Og kan være trigger faktor.

    2. Hvorfor bruker du ett selvmordsbrev til å få klikk? Det er jo heilt sykt!!
      Det er greit at du vil opp og fram i denne verden her, men å bruke det, er ikke greit! Fins så mange andre måter!
      Et selvmordsbrev er alvorlig og hører ingenting på en blogg for å få lesere!

      Finn en annen måte å få det på!!!

      Og heilt enig med Christina over her! Alt om Zeinab burde slettes og det er ikke underholdning! For gudsskyld det er ett SELVMORDSBREV!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg