UKENS SPØRSMÅL

Vet du hvem og hvorfor en toppblogger skal i fengsel?

Jeg vet hvem og hvorfor, men tenker virkelig ikke at det er min oppgave å fortelle det. Skjønner godt at den personen ikke har lyst å fortelle hva som har skjedd og hvorfor!

Kjøper du følgere?

Som jeg har sagt tidligere, nei jeg kjøper ikke følgere! Har mistet mange følgere etter PH og går egentlig bare nedover, så nei jeg kjøper ikke følgere.

Påvirker sykdommen din sexlivet ditt?

Nei det går helt fint!

Reise på tur med TIX og Fredik eller reise med Sofie og Isabel?

Da hadde jeg valgt gutta tur! Ingenting som er gøyere enn å reise på tur med gode kompiser. Tror de fleste hadde valgt guttetur om de var gutter og jentetur om de var jenter.

Hvis det noen gang blir slutt mellom deg og Sofie hva gjør du da?

Jeg har ikke tenkt på det, så vet ikke!

Har du hatt en bra uke?

Har vært en veldig variert uke med oppturer og nedturer. Kommer snart et innlegg om hva som skjer i livet mitt!

Hva er dine anbefalinger for å gå ned i vekt?

Mine anbefalinger er å trene masse og spise sunt. Jeg trener hele tiden slik at jeg kan spise litt som jeg vil!

Er du lei PH spørsmål?

Det går fint, men har litt lyst å fokusere fremover å ikke så mye om det som skjedde på PH for 6 måneder siden.

Hva synes du om Sophie Elise?

Har ikke gjort meg noe mening om hun. Følger helt ærlig ikke så mye med på hva hun gjør og ikke.

Forteller du absolutt alt som skjer i livet ditt til oss lesere?

Jeg forteller det meste, men er ikke alt jeg kan dele med dere heller. Men som dere vet deler jeg masse personlige og private ting som jeg egentlig ikke deler med noen.

Var TIX en god venn for deg etter PH? 

TIX har betydd masse for meg i tiden etter PH. Han har jo masse erfaring og slikt på hvordan det er å være en offentlig person og hva som følger med. Har ganske mange timer på facetime med TIX når livet ikke var så enkelt.

Har du funnet ut hvem som gjorde det med postkassen?

Jeg har en anelse om hvem som gjorde, men jeg orker ikke å bruke tid og energi på det!

Hvem skal du på Utopia med?

Er veldig mange av årets PH deltakere som skal der, så får se hvem det blir med tilslutt!!

Har dere flere spørsmål? Svarer i kommentarfeltet!!

-Mario

 

 

 

 

 

 

8 kommentarer

Siste innlegg