UKENS SPØRSMÅL

Hva syntes du om TV programmet After Beach som du er med på nå?

Skal jeg være helt ærlig har jeg bare sett en episode. Er fortsatt irritert over at det heter charterfeber After beach når det ble lovet at det ikke skulle gjøre det..

Hvordan går det med deg og Sofie? Dere virker distansert fra hverandre..

Det går veldig bra med oss. Mange som spør hvorfor vi ikke legger ut av hverandre på sosiale medier, men vi trenger virkelig ikke det! Snakker med hun hver dag nå når vi er vekke fra hverandre og gleder meg masse til å se hun.

Hvor ofte trener du cardio?

Trener Cardio 3 ganger i uken.

Kan du lage treningsprogram?

Sofie kommer ut med treningsprogram snart, vil anbefale alle og vurdere å kjøpe det! Sofie vet så masse når det gjelder trening og kosthold.

Når skal du hjem til Oslo igjen?

Jeg reiser tilbake igjen til Oslo imorgen kveld. Så nå skal jeg nyte siste dagen i solen i Bergen.

Har du eller Sofie kontakt med eksene deres?

Nei ingen av oss har kontakt med eksene våres.

Hvor mye penger har du på kortet nå?

Er veldig flink til og ikke ha masse penger på kortet, ligger alt av til en annen konto. Akkurat nå har jeg 2 000 kroner på kortet.

Hva syntes du om at Adrian røk ut fra Skal vi danse igår?

Kjipt at han røk ut, hadde virkelig troen på han. Når det skal sies så jeg at han ikke hadde øvd så masse og det tror jeg han er enig i selv. Blir spennende å se hvem som vinner hele greien til slutt.

Hvorfor blogger du ikke like mye som før?

Jeg er inne i en periode hvor jeg har fokusert en del på meg selv og min helse. Har virkerlig bare lagt fra meg alt av sosiale medier siste uken. Føler at helsen begynner og bli mye bedre og vil ikke stresse for da blir jeg fort mye dårligere.

Hva er den nordligste plassen du har vært i Norge?

Hahah dette er litt flaut, men jeg har aldri vært lengre nord enn Trondheim.

Har du planer om å reise til Mehamn i år?

Har virkelig lyst å reise til Mehamn og hilse på familien og vennene til Sofie. Har hørt det er veldig fint der oppe så må få meg en tur om ikke alt for lenge.

Når skal du på sykehuset igjen?

Skal på sykehuset på Tirsdag så er derfor jeg reiser hjem til Oslo igjen imorgen.

Har brødrene dine kjæreste?

Antonio og Enrique har kjæreste, men han yngste har ikke det!

Når kommer Sofie tilbake til Oslo?

Sofie kommer tilbake på Tirsdag, gleder meg masse til å se hun. Har savnet hun de 10 dagene vi har vært vekke fra hverandre.

Skal dere ut å reise snart?

Når hun kommer hjem på Tirsdag skal vi bestille oss tur til varmere strøk. Ikke helt sikker på hvor det blir enda, men skal være et sted med varme🤩

Flere spørsmål svarer?

Svarer i kommentarfeltet!!

-Mario

 

 

 

 

 

 

 

4 kommentarer
    1. Nå som Adrian har røket ut fra skal vi danse, hvem er din favoritt da? Hvis du har noen?

      Mine er Victor, Isabel og Christian❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg