Ukens spørsmål

Hvem er sjefen i forholdet til Sofie og deg?

Vi er begge sjefer på hver våre måter! Når det kommer til planlegging og slikt er det nok meg, men som oftest Sofie som tar avgjørelser😊

Hva syntes du om bildene Sofie legger ut på Instagram?

Jeg syntes de er veldig fine, dette er faktisk et av de spørsmålene jeg får mest. Det gjør meg ingenting at Sofie deler de bildene hun vil på Instagram.

Hvor mye penger tjener du i måneden?

Dette er et spørsmål de fleste virkelig ikke liker, men jeg kan svare på det denne ene gangen. Jeg tjener mellom 30-50 000, det varierer veldig fra måned til måned!

Hvor lenge skal du bare jobbe med Sosiale medier?

Jeg har planer om å studere fra neste år, men er åpen for å finne meg jobb fremover.

Har du tenkt og begynne å studere neste år?

Ja jeg vil studere endten sykepleier eller lærer. Er ikke lenge til jeg skal søke meg inn på en skole, så det blir spennende.

Hvem er forbildet ditt?

Jeg har ikke en spesiell person jeg ser opp til faktisk!

Når kommer du tilbake til Norge?

Jeg kom tilbake til Norge for 2 dager siden, er godt men kaldt her hjemme.

Har du planlagt noen flere reiser fremover?

Har ikke planlagt noe reise i nærmeste fremtid, men skal prøve og ikke la det være alt for lenge til jeg reiser igjen.

Får du fortsatt hat meldinger og stygge kommentarer?

Det hender at jeg får noen hat meldinger og stygge kommentarer, men det er nesten ingenting nå i forhold til når jeg var på PH.

Vil deg og Sofie har barn i fremtiden?

Har svart på dette tidligere, er veldig tidlig å snakke om at vi vil ha barn når vi har vært kjærester i 6 måneder.

Hvor skal du feire jul i år?

I år skal jeg feire jul i Flekkefjord. Gleder meg masse til det.

Hvem er favorittene dine fra Ex on the beach nå når du har sett en stund?

Jeg har samme favoritter fortsatt og det er Ulrik, Andreas og Siv!

 

 

7 kommentarer
    1. Hei! Jeg bare lurer.
      Som sykepleier eller lærer så skjer det jo en skikkhetsvurdering som handler om man er skikket til å jobbe i yrket. Hvordan tror du det går i de yrkene når du har vært med på paradise hotel og hatt sex på TV?

      1. Det utføres fortsatt skikkethetsvurdering så det har du rett i. Men du har nok misforstått hva den vurderingen går ut på. Den går ut på om du er skikket til å ta vare på andre mennesker og samhandle med andre mennesker. Om man har hatt sex på TV eller ikke har ingenting med skikkethet innenfor helse yrkene å gjøre.

    2. Hvorfor skal du feire jul i Flekkefjord? Har du familie der eller noe? Jeg er selv fra Flekkefjord☺️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg