UKENS SPØRSMÅL OG RYKTER

Hva syntes du om at Thea valgte Henrik foran TIX? 

Når det valget skulle tas, var det et valg som sto mellom mine to bestekompiser der inne! Jeg syntes begge to fortjente å komme til finalen og at det var kjipt at en av dem måtte ryke.

Er du forelsket i Sofie?

Jeg har fått veldig sterke følelser for Sofie! Hun betyr utrolig mye for meg. Det tar lang tid for meg før jeg blir forelsket, men har blitt glad i Sofie på et helt annet nivå enn som venn!

Hvem har du best kontakt med fra den andre alliansen?

Den jeg har best kontakt med fra den andre alliansen er Adrian!

Hvem håper du dukker opp i juryen i finalen? 

Jeg håpte juryen var, TIX, Marthe, Tea K, Fredrik, Kine og Markus. Så får dere vente og se hvem som dukker opp!

Er det sant at noen knuser kulen i finalen? 

Jeg har så lyst å svare på dette men kan ikke.. Eneste jeg kan si er at neste uke blir et rent kaos.

Syntes du at du fortjener å vinne PH?

Jeg syntes jeg fortjener å vinne PH, jeg er tross alt den eneste som har vært der alle dagene! Når det skal sies er det veldig mange andre verdige vinnere!

Hvordan er det å bo med Sofie?

Meg og Sofie har det veldig bra sammen, jeg trodde det skulle bli litt stress og litt krangling men så langt går det så fint å bo sammen! Vi har snart bodd sammen i 5 mnd visst vi teller med PH!

Skal du og Sofie på finalefesten?

Ja, vi kommer begge 2 på finalefesten. Sykt rart å tenke at det bare er en uke igjen av PH!

Hvordan har du det for tiden?

Jeg har vært inne i en veldig tøff periode, var skikkelig langt nede en stund.. Men ting begynner å gå mye bedre nå!

Kan du nevne 3 ting som gjør deg glad?

3 ting som gjør meg glad er og vinne, pepsi max og Sofie

Favorittfarge?

Favorittfargen min må være blå

Er det lov med snus og røyk?

Det er lov med snus ikke røyk. Det har kommet regler om at det ikke er lov å røyke på norsk TV! Jeg verken snuser eller røyker så gjorde ikke meg noe!

Hvorfor er ikke du og Sofie kjærester? 

Nei si det, haha, vi tar ting rolig og vil ta det i vårt tempo.. Vi har blitt samboere og det går veldig bra så får vi se om vi blir kjærester i fremtiden!

Hvem ville du stått i en finale med visst det ikke var Sofie?

Visst jeg ikke hadde stått med Sofie i en finale ville jeg stått med, Marthe eller Tea K!

Kan du lage en YT kanal? 

Jeg vet ikke om folk vil at jeg skal lage eller ikke! Så hva tenker dere, bør jeg gjøre det?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Noen spørsmål dere ikke fikk svar på her? 

Jeg svarer i kommentarfeltet!

-Mario

 

 

 

 

46 kommentarer
    1. Hvorfor i alle dager skulle du ha vunnet? Bare fordi du har vært der fra dag én? Du fortjener virkelig ikke å vinne. Du er absolutt ingen verdig vinner. Heller alle andre en deg sier jeg bare. Blir kvalm av din oppførsel og hvordan du behandler kvinner. Jeg håper på at Adrian, Henrik vinner med Sofie eller Thea ☺

      1. Selvfølgelig fortjener man å vinne når man har vært på ph siden dag 1! Det betyr at
        an har spilt de fleste kortene riktig og at ting har gått som planlagt. Denne kommentaren var veldig lite gjennomtenkt, så tenk deg litt bedre om neste gang du skriver noe om en person😉👍🏼

      2. Ok hva har han gjort galt alle sier sikkert at hadde vært en verdig vinner har heid på mario siden dag en

    2. Jeg syntes det er utrolig bra gjort at du har vært med helt fra start til finale uken! Håper du eller Adrian vinner:) Av jentene håper jeg Thea, hun er den eneste verdige nå som Marthe har røket ut.

    3. Kan du beskrive en dag på ph? Alt fra når dere står opp, hvordan intervjuene foregår, og til dere legger dere?

    4. Tror både deg og Sofie har en litt forvrengt betydning av ordet «kjæreste.» Dere er jo samboere, langt forbi det stadiet så hvorfor skal akkurat begrepet kjæreste bety så mye når dere har vært som kjærester i mange måneder nå? Å bli kjærester med hverandre nå utgjør jo absolutt ingen forskjell, da dere er et par som allerede bor sammen :)?? Hvorfor skal det å være kjæreste bety så mye mer enn å være samboer med en man elsker? 🙂

      1. Er litt enig med deg. Har sterke følelser, er mere enn venner, betyr alt, bor sammen, deler seng og hushold. Men er ikke kjærester… Er det PR som sier, at dere burde «lyve» om det så lenge som mulig?

    5. Jeg digger at det faktisk er mannlige bloggere, sim attpåtil hevder seg! Du har på kort tid blitt en av mine favorittblogger å lese, stå på videre:)
      – Gutt, 14 år

    6. YT-kanal hadde vært gøy! Å lage litt videoer som du kan legge ut på bloggen er kjekt! Stå på Mario, lykke til i finaleuken😆👌🏼

    7. Kan være det blitt litt privat, men jeg er bare nysgjerrig: Dere bor sammen, men er ikke kjærester, men sterke følelser er involvert. Hvordan funker det i hverdagen? Liksom kysser dere hverandre noen gang, eller er det bare vennskapelige handlinger?

    8. Hei Mario!

      Syns du gjør en god profil på PH, virkelig! Håper det går hele veien til mål!

      Ellers syns jeg definitivt at du bør starte med en YT-kanal! Start gjerne med vlogging! Det tror jeg mange hadde hatt glede av!

    9. Hvordan kan du si at du er en verdig vinner av PH bare fordi du har vært der alle dagene? I mean du kan være en verdig vinner selvom du ikke har vært der inne hele tiden. Plus spør du meg og nesten alle andre, er du ikke en verdig vinner i det hele tatt. Med tanke på hvordan du har spilt, for du spilte skittent! Du spilte på følelser og du var så sykt dobbeltmoralsk! I tillegg var du fake. Men det var på inne på hotellet, og skjønner såklart at du er en helt annen person utenfor boblen.

    10. Du blir virkelig ikke en mer verdig vinner om du har vært der flest av dagene når du spiller så skittent som du gjør! Du er sjalu hele tiden men ønsker fortsatt å ødelegge enda mer for deg selv ved å pule ei du «ikke» likte en gang… jævla desp

    11. Skjønner ikke helt greia da der er en “bigger deal” å bo sammen enn å kalle seg kjærester. Aldri hørt om noen som tar det i den rekkefølgen før!

      Må innrømme at jeg absolutt ikke er fan av deg inne på ph men du virker som en grei kar på utsiden og jeg må bare applaudere deg for at du blogger! Vi trenger flere mannlige bloggere!

    12. Selvfølgelig er jo dere kjærester. Tror ikke noen bare hadde flyttet inn med en person som man gjør seksuelle handlinger med og en man er veldig glad i, som venner! Men dere vil nåkk ikke komme ut med dette enda, men tror nåkk alle vet det allerede

    13. Skjønner ikke alt hatet folk kommer med.
      PH er et spill, og meg bekjent er det ingen fasit eller regler på hvordan man selv skal spille spillet. Du har tydeligvis spilt ganske bra med tanke på at du er i finaleuken. Om det er skittent spill eller ikke har null betydning mener jeg.
      Heier på deg, og du virker som en real type😊
      Stå på! Du har full støtte fra meg

    14. Eg har så masse eg har lust å sei!! Først av alt ELSKE bloggen din!! Lese den kvar dag og eg synes det er utrolig kult at du blogger og er komt så høyt oppe på blogg lista! Åsså synes eg at det er kjempe kjekt at du har kommet til finalen😍har heia på deg siden dag 1🥰så sist så vil eg bare sei lykke til med livet og kos deg masse med Sofie venner og famile❤️PS: når eg har sett på PH og nokon i dåkas allianse har røke ut så har eg faktisk begynt å grina😂❤️Synes det var så trist at eg begynte å grina❤️Uansett eg skal stoppa no😂❤️🥰😍bare stå på med livet❤️PS nr. 2(😂) kan du begynne med YouTube?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg