UKENS SPØRSMÅL!

Hvordan takler du og Sofie og se at du har sex på TV?

Jeg har ikke lov å skrive så mye om dette grunnet kontrakt med produksjonen.. Men uansett hvem det er med, så er det kleint, og ikke noe hverken jeg eller min samboer gleder oss til.  Det er 3 mnd siden det skjedde,  men når du ser det på TV føles det som at det nå..

Har du alltid hatt en plan om å være med på PH?

Dette er ett veldig morsomt spørsmål, jeg har aldri hatt planer om å være med på PH før jeg ble meldt på i sommer! Det var noen kompiser fra militæret som mente jeg passet perfekt inn på PH. Er så takknemlig for at jeg takket ja til denne opplevelsen.

Er det du har angret mest på det som skjer neste uke? 

Det stemmer.. Gleder meg virkelig ikke til å se neste uke på TV 🙁

Hva syntes du om at Sofie holder en gutt i hånden på instagram?

Fått veldig mange meldinger om hva jeg tenker om at Sofie holder en gutt i hånden på Instagram bildet sitt. Det bildet er så sykt bra, og det at hun holdt fotografen i hånden gjorde bildet enda bedre. Som jeg har sagt tidligere stoler jeg på Sofie og vet hun aldri ville gjort noe mot meg!

Hva jobber du med? 

Før Paradise Hotel jobbet jeg i barnehage! Syntes det er så gøy å jobbe med barn. Er varierte dager, pluss du kan holde deg i aktivitet. Dessverre har jeg ikke jobbet etter PH, det er fordi jeg har gått 100 % inn for blogg og Instagram!

Hadde du ofret Kine for Sofie? 

Jeg tror de fleste av dere vet svaret på dette. Hadde Sofie kommet inn, og jeg hadde vært partner med en annen jente, ville jeg nok ønsket å ha Sofie som partner igjen.

Hva syntes du om Adrian? Er dere venner idag?

Adrian er en sykt fin fyr. Har bare gode ord og si om han, vi var konkurrenter på PH men på utsiden er vi gode venner! Kunne ønske jeg var like saklig og flink til å holde roen i diskusjoner som han.

Hva syntes du om folk som spør om å ta bilde med deg? 

Jeg syntes det bare er utrolig koselig når folk spør om å ta bilde med meg! Sier aldri nei når folk har lyst til det.

Visste du at Sofie holdt på med en gutt rett før PH?

Hun har ikke holdt på med noen rett før PH..  Lurer på hvor dere får noen av spørsmålene fra haha!

Hvem har du kontakt med etter PH?

De jeg har best kontakt med etter PH er, TIX, Marthe, Tea  K , Fredrik, Floyd, Henrik. Men har ikke noe dårlig stemning med noen av de andre deltakerne.

 

Flere spørsmål?

Svarer i kommentarfeltet!

-MARIO

 

56 kommentarer
    1. Hva syns foreldrene dine om deltakelsen din på PH så langt? Er de skuffa eller syns de det er helt greit?

    2. Synes du gjør det bra med bloggen. Men vi alle vet jo at du ikke hadde laget deg blogg om det ikke hadde vært for at du var med på ph. Vi vet jo at di fleste som melder seg på er for å få fame etterpå og tjene lette penger. Det at man får så pass mye oppmerksomhet og fame av å bare være med på ett program er sykt synes jeg. Hva synes du om dette?

    3. Gratulere med å tjene så lette penger etter ph med Instagram og blogg. Tenk på di som har jobbet hart med det i flerne år med blogg og Instagram for å gjøre det bra. Men for deg tar det såpass kort tid. Det er litt respektløst synes jeg.

      1. Hahaha lol, ved at du klikker deg inn på bloggen hans og skriver dette gjør at du hjelper han med å komme oppover på topplisten så hvis du synes det er så dumt så ikke klikk deg inn på bloggen hans. Det er tross alt ikke opp til han hvor mange som klikker seg inn på bloggen hans og at han gjør det så bra som han gjør er jo bare bra. Mario jobber like hardt som alle andre med bloggen sin som alle andre så det blir for teit å kalle det respektløst av han.

      2. HELT ENIG! Herregud hvor vanskelig det er for meg å forstå den «bloggenkulturen» som har tatt over Norge. Det er LATTERLIG. Hvert år etter PH det er så mange som begynne å blogge, «jobber hardt» for det osv osv. MEN det er ikke en blogg og det er ikke blogging hva disse folk driver med. Det er bare 10 setninger inn i innlegg. Argumentasjon er en stor 0. Ikke noe undersøkelse om tema. Det kreves faktisk litt mere for å blogge, men tydeligvis ikke i Norge.
        Det er bare trist og tragisk at norske unge har så dårlig utdanning, at de kan ikke engang blogge riktig. Heia Norge virkelig.
        (Ja jeg er fra utlandet og veldig stolt av det)

        1. Vell nå er det jo sånn at de fleste som skriver blogg og sånn ikke er like flinke og på ingen måte like intressante. Er jo en grunn for at de når topplistene, det er fordi folk liker å lese om dem og klikker seg inn.

      3. Hei! Det er absolutt ikke lett tjente penger. Jeg jobber utrolig hardt med å skrive blogg hver dag og holde Instagram relevant. Har holdt på med Insta før Paradise og startet blogg etterpå. Syntes virkelig ikke det er respektløst av meg å starte og blogge.

      4. Alle pærra deltakere får mye fame og kommer langt opp på listen på blogg hvertfall mens programmet fortsatt er på TV.. fordi folk er nysgjerrig på programmet og etter programmet osv.. men det daffer jo selfølgelig veldig av etterhvert.. og så er de vanlige bloggerene på toppen igjen😂

      5. Meld deg på pH du og da, han har vell jobbet hardt og? Gi gutten litt credit isteden for å hate på at han har fått fame, keep it 💯

    4. Det er jo ikke respektløs. Hvis du ser på blogg topplista idag så er det jo flere som har blitt kjent på grunna av PH eller andre programmer. Det er VI som klikker oss inn på bloggen til Mario. Det er VI som gjør at han tjener penger på bloggen. Vis du ikke vil at Mario skal ‘tjene så lette penger’ bare laver og klikk deg inn på bloggen. For når du klikker deg inn her så hjelper du han med å tjene penger.
      Ja det er skipt at de som har jobba i flere år med Instagram og blogg ikke får like mye ut av det som Mario. Men folk liker innholdet tol Mario, og derfor går vi inn på bloggen hans. Kanskje de som har jobba med det i flere år burde endre innholdet på bloggen. Folk leser ting dem har interesse for. Og bloggen dems har kanskje ikke folk så stor interesse for.
      Men igjen, det er vi som gjør sånn at de tjener penger og hvem som blir kjent.

    5. Lurer bare på hvorfor du hadde unfollowet sofie på instagram igår/for noen dager siden? Var det pga du ikke likte at hun la ut lettkledde bilder eller?

        1. Det er forøvrig det hotellet som først ble brukt, helt til en storm ødela det. Se tidligere sesonger:)

            1. Jo, det stemmer faktisk det:) look it up. Men da var kanskje ikke du så gammel

    6. Hei! En ting jeg har lurt mye på er, hvorfor har ting mellom deg og walid endret seg? Tidligere var det veldig mye at han håpte du vant hele greia, nå er det snudd liksom…

      1. Walid kommer tilbake og blir tatt med til den andre aliansen og blir låst med Thea. Mario vinner sannsynlighvis ph og slipper kulen på 500k ettersom at de nå har skaffet seg en leilighet. I første episode sa han også at hvis han vinner ph så skal han skaffe seg en leilighet.

        1. de får jo ikke pengene før finalen er vist på tv, så dette var ikke akkurat så bra gjettet, hahahaha. er jo ikke noe mening med å skrive spoiler når du ikke har fulgt med på hva som har skjedd i tidligere sesonger

    7. Hei, jeg vil bare si at du er veldig flink til å skrive. Første gang jeg leser en blogg fra en mann og i tillegg uten å bli irritert. Jeg må innrømme at jeg heier på det andre laget på PH, mye på grunn av måten de blir behandlet på og snakket til

    8. Har du noen tips for de som ønsker å søke på PH neste år? Er det noe som kan skille en ut fra resten av flokken, og føler du at det har hatt noen effekt på hvordan folk ser på deg som menneske?

    9. Hvorfor går du alltid med capsen bak frem? Jeg føler lkke at jeg passer å gå med den rett vei selv, er det det samme med deg?

      PLIS SVAR… får sykt mye hate på skolen siden jeg går med capsen »feil vei» 😂

    10. Hei Mario! Lurer på hva du tenker om eco-friendly livsstilen? Om du har mye kunnskap om miljøkrisene osv? Jeg skulle så gjerne ønske at influencere/personer med større plattform snakket litt mer om det, og rett og slett endret litt på vanene sine (som å legge fra seg “fast fashion”, handle second hand, kutte ned på plastbruken, reduce&reuse, etc.) Selv har jeg ikke et høyt følgerantall, så ordene mine blir nok ikke hørt (enda), så alt jeg kan gjøre per nå er å opplyse litt her og der, å håpe at noen vil gjøre en forskjell!

      Ha en super dag<3

    11. Skjønner ikke helt hvorfor du sier du angrer på å ha sex inne på hotellet når du selv har mulighet til å frastå fra det, just sayin

      1. Så du har aldri angret på noe du har gjort, som du egentlig kunne si nei til? Isåfall tror jeg du er en av veldig få..

    12. For noe tull, dere kunne selv bestemme om dere skulle ha sex begge to, og det var ikke bare Betina fordi du drev å køddet om at det ble vanskelig å sove med henne. Du kunne bare hold godt kjeft hvis du faktisk likte Sofie best, men du klarer jo ikke å bestemme deg
      Unødvendig å klage sånn

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg