Vår første 17 mai sammen!!

Hei folkens! Og gratulerer med overstått 17.mai! Håper dere alle hadde en strålende feiring uansett hvor dere var og hva dere gjorde! Jeg beklager for at det ikke ble noe innlegg i går, men det var så sinnsykt mye som skjedde! Meg og Sofie hadde 17. mai frokost hos oss, der vi hadde TIX, Fredrik og Marthe på besøk! 17.mai frokost er utrolig kjekt, men neste år satser B-mennesket Mario på å invitere til 17.mai kvelds…

Dette var første gang jeg og Sofie feiret i Oslo og dette var utrolig kjekt! Men herregud så masse folk det var ute i gatene .. En strekning jeg vanligvis bruker 2 minutter på, brukte jeg 40 minutter på igår. For min del var det litt for mye.. Jeg har alltid hatt en sånn greie at når det er veldig masse folk på ett sted blir jeg litt stresset

Men likevel var det akkurat alle disse fremmede vi møtte på ute som gjorde dagen min ekstra bra. Ikke bare hadde jeg sikkert ny rekord i antall selfies med alle slags folk, men jeg tror aldri jeg har snakket med så mange fremmede noensinne!! Så sinnsykt kult å møte så masse fine folk som var glad for å se meg! Det gjør utrolig godt i hjerte! Tusen takk til alle dere som hilste på og kom med hyggelige meldinger til både meg og min samboer.

Klokken var 18 når meg og Sofie bestemte oss for å rusle hjem, da var vi helt utslått. Sofie kom hjem fra Maldivene for 2 dager siden, og har forsatt ikke fått tid til å samle seg etter det.. Og for min del var det greit å gi seg etter nesten 12 timer med «dagsfylla» 😂

I dag skal vi ha en helt chill dag med veldig sein frokost, litt jobb, og prøve å finne oss sofa til leiligheten  🙂

Er bare å stille sprøsmål! Idag har jeg masse tid til å svare!

-Mario

 

 

30 kommentarer

Siste innlegg