Vet virkelig ikke hva jeg skulle gjort uten..

Hei dere. Nå når jeg har vært hjemme hele dagen, og jeg har fått masse tid til å tenke over masse forskjellig ting. Det jeg har kommet frem til er at jeg ikke vet hva jeg skulle gjort uten familien og mine nærmeste. Livet mitt har forandret seg voldsomt dette året, men en ting som har vært veldig viktig for meg er og holde på mine nærmeste uansett hva.

Det og ha noen som er der for deg uansett om det er fordi du har gjort en feil eller fordi det har skjedd noe bra osv. Det føler og tror jeg er veldig viktig. Det er ikke til og legge skjul på at jeg har hatt både oppturer og nedturer de siste månedene. Jeg tror ikke folk skjønner hvor mye familien og mine nærmeste har betydd for meg. De har støtte meg gjennom sykdommen min, skilsmisse og hunden min som ble avlivet.

Det har vært tider hvor jeg har hatt masse og gjør, så har ikke hatt så mye tid til venner.. Det som er så godt med mine nærmeste og en trygghet er og vite at de er der selv om jeg ikke har tid hele tiden.

Mitt tips er å ta vare på de som er glad i deg og sette pris på alle og enhver som bryr seg om deg. Du vet virkelig aldri når det skjer noe eller hvor lenge du har alle rundt deg!

-Mario

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg